Royce Da 5'9'' Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 (bewerkt) Er is iets heel raar gebeurd Ik was in LS toen ik effe een gang war wou starte op het strand waar die vuurtoren staat Toen het begon was het icoontje vanwaar de Ballas kwamen niet recht voor mij maar in het water dit vond ik heel raar toen ging ik het water in en toen kwamen er schoten door het water maar er was geen enkel mens te zien omdat het aan het onweren was bliksem voor de duidelijkheid Hoe kan zoiets raars gebeuren? :blink: Bewerkt: 5 mei 2005 door Royce Da 5'9''
Patrick-X Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Het Zou gewoon een foutje zijn of er was een stuk van dat grond van de ballas op straat en het andere stuk in het water,toen jij in het water was schoten zij vanaf de straat op jou
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Het Zou gewoon een foutje zijn of er was een stuk van dat grond van de ballas op straat en het andere stuk in het water,toen jij in het water was schoten zij vanaf de straat op jou NEEENNN Ik zag ze gewoon niet ik snap het ni
bjorn13 Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Er is iets heel raar gebeurdIk was in LS toen ik effe een gang war wou starte op het strand waar die vuurtoren staat Toen het begon was het icoontje vanwaar de Ballas kwamen niet recht voor mij maar in het water dit vond ik heel raar toen ging ik het water in en toen kwamen er schoten door het water maar er was geen enkel mens te zien omdat het aan het onweren was bliksem voor de duidelijkheid Hoe kan zoiets raars gebeuren? :blink: Ja ik heb het ook gehad dat is vervelend toen ik in het water zwon en duikte toen zag ik ze daar staan in het water heeel raar :blink:
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Er is iets heel raar gebeurdIk was in LS toen ik effe een gang war wou starte op het strand waar die vuurtoren staat Toen het begon was het icoontje vanwaar de Ballas kwamen niet recht voor mij maar in het water dit vond ik heel raar toen ging ik het water in en toen kwamen er schoten door het water maar er was geen enkel mens te zien omdat het aan het onweren was bliksem voor de duidelijkheid Hoe kan zoiets raars gebeuren? :blink: Ja ik heb het ook gehad dat is vervelend toen ik in het water zwon en duikte toen zag ik ze daar staan in het water heeel raar :blink: ja dat bedoel ik nu maar ik zag ze niet onder water
jack456 Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Kan mij iemand helpen met dit probleem? :blink: dat had ik ook gehad en ik denk dat het gewoon een bug is.
Tha Real G. Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Granaat in het water gooien gaat dat wel ?
superman Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 dat had ik ook ik ging gewoon weg zodat ik de gangwar verloor en toen ging ik het opnieuw proberen en toen lukte het
jack456 Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Granaat in het water gooien dat werkt niet bij mij want dat had ik ook gedaan een granaat gooien in het water maar die mensen van de ballas blijven heel de tijd in het water.
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 (bewerkt) Granaat in het water gooien Post iets liever nuttigs ten eerste gaat het niet ten tweede ik was weggegaan van het gangwar gebied maar er waren geen ballas meer omdat het aant bliksemen was Bewerkt: 6 mei 2005 door Royce Da 5'9''
.Maze. Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 tuurlijk kan je een granaat in het water gooien alleen ontploft hij niet :lol:
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 tuurlijk kan je een granaat in het water gooien alleen ontploft hij niet :lol: Nu is nog altijd mijn probleem niet opgelost
GTA Gangster Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Vaag!!!! Want als je een gebied wilt overnemen staan ze altijd in de buurt. Als het alleen om een gebied waar water in zit, komen ze in bootjes aanvaren (dat zei mijn vriend). PS: Maar als je het opnieuw probeert. Krijg je dan hetzelfde? Bewerkt: 15 mei 2005 door GTA Gangster
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Vaag!!!!Want als je een gebied wilt overnemen staan ze altijd in de buurt. Als het alleen om een gebied waar water in zit, komen ze in bootjes aanvaren (dat zei mijn vriend). PS: Maar als je het opnieuw probeert. Krijg je dan hetzelfde? Ja altijd hetzelfde
Recommended Posts