P-Jamma Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) Er is iets heel raar gebeurdIk was in LS toen ik effe een gang war wou starte op het strand waar die vuurtoren staat Toen het begon was het icoontje vanwaar de Ballas kwamen niet recht voor mij maar in het water dit vond ik heel raar toen ging ik het water in en toen kwamen er schoten door het water maar er was geen enkel mens te zien omdat het aan het onweren was bliksem voor de duidelijkheid Hoe kan zoiets raars gebeuren? :blink: Dat probleem had ik ook, die Ballas worden gewoon ergens gespawnd, en ze worden dus in 't water gespawnt, je ken ze bijna nie zien, maar ze staan heeeel diep..... je moet gewoon ff weg lopen, totdat je zo'n mededeling krijgt van: ga trug naar de Warzone, loop dan terug en je zal (waarschijnlijk) zien dat ze op het strand rennen, waarna je ze van hun leventje berooft B) Suc6 Bewerkt: 16 mei 2005 door Nasty-Toilet-Man Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Had ik ook en toen ben ik via het strand in het water gelopen. En toen met men sniper allemaal afgeschoten. Ps. je moet in het water nog wel kunnen staan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 17 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 Er is iets heel raar gebeurdIk was in LS toen ik effe een gang war wou starte op het strand waar die vuurtoren staat Toen het begon was het icoontje vanwaar de Ballas kwamen niet recht voor mij maar in het water dit vond ik heel raar toen ging ik het water in en toen kwamen er schoten door het water maar er was geen enkel mens te zien omdat het aan het onweren was bliksem voor de duidelijkheid Hoe kan zoiets raars gebeuren? :blink: Dat probleem had ik ook, die Ballas worden gewoon ergens gespawnd, en ze worden dus in 't water gespawnt, je ken ze bijna nie zien, maar ze staan heeeel diep..... je moet gewoon ff weg lopen, totdat je zo'n mededeling krijgt van: ga trug naar de Warzone, loop dan terug en je zal (waarschijnlijk) zien dat ze op het strand rennen, waarna je ze van hun leventje berooft B) Suc6 Nadat je dat had gezegd ben ik direkt achter mijn PS2 gevlogen. En heb dat geprobeert en het is niet gelukt ik zag ze ook niet in het water vind ik wel heel raar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 misschien met een rocket launcer in het water schieten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 misschien met een rocket launcer in het water schieten gaat niet toch bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snorkes Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Er is iets heel raar gebeurdIk was in LS toen ik effe een gang war wou starte op het strand waar die vuurtoren staat Toen het begon was het icoontje vanwaar de Ballas kwamen niet recht voor mij maar in het water dit vond ik heel raar toen ging ik het water in en toen kwamen er schoten door het water maar er was geen enkel mens te zien omdat het aan het onweren was bliksem voor de duidelijkheid Hoe kan zoiets raars gebeuren? :blink: volgende keer spellingscontrole er overheen halen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Er is iets heel raar gebeurdIk was in LS toen ik effe een gang war wou starte op het strand waar die vuurtoren staat Toen het begon was het icoontje vanwaar de Ballas kwamen niet recht voor mij maar in het water dit vond ik heel raar toen ging ik het water in en toen kwamen er schoten door het water maar er was geen enkel mens te zien omdat het aan het onweren was bliksem voor de duidelijkheid Hoe kan zoiets raars gebeuren? :blink: volgende keer spellingscontrole er overheen halen @Snorkes je bericht voegt niet echt waarde toe. Nooit gehoord van hoofd letters en lees tekens. Edit: @royce had het zelfde probleem maar ik heb ze met schieten door het water dood gekregen. Je kan het beste op een heldere tijd doen. Bewerkt: 11 juni 2005 door Exabyte Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Er is iets heel raar gebeurdIk was in LS toen ik effe een gang war wou starte op het strand waar die vuurtoren staat Toen het begon was het icoontje vanwaar de Ballas kwamen niet recht voor mij maar in het water dit vond ik heel raar toen ging ik het water in en toen kwamen er schoten door het water maar er was geen enkel mens te zien omdat het aan het onweren was bliksem voor de duidelijkheid Hoe kan zoiets raars gebeuren? :blink: volgende keer spellingscontrole er overheen halen @Snorkes je bericht voegt niet echt waarde toe. Nooit gehoord van hoofd letters en lees tekens. Edit: @royce had het zelfde probleem maar ik heb ze met schieten door het water dood gekregen. Je kan het beste op een heldere tijd doen. Dank je Exabyte @snorkes het maakt niet uit als ik een fout maak ik heb tenminste al antwoorden gekregen en een heel goede van exabyte Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangstainthahouse Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Vaag!!!!Want als je een gebied wilt overnemen staan ze altijd in de buurt. Als het alleen om een gebied waar water in zit, komen ze in bootjes aanvaren (dat zei mijn vriend). PS: Maar als je het opnieuw probeert. Krijg je dan hetzelfde? Ja altijd hetzelfde lkker is dat dan maar jah ik moet er ook weer eens mee bezig heb een hele tijd san andreas nie meer gedaan maar ga er zo ff mee bezig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts