Jay; Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Eerste twee versies zelf gedaan, later Jon-asses ingeschakeld. ^^ Versie 1: Versie 2: Versie 3 (afgewerkt door Jon-asses): Reageren
Arthis Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Erg mooie sig, Jay;. Ik denk je beste. mooie effecten. tekst is ook erg goed. alleen de kleuren vind ik wat minder. van versie 2 vind ik ze nog het beste. Diepte is ook erg mooi gedaan. Ik kon het niet laten om even zelf wat te proberen met de kleuren Bewerkt: 1 maart 2009 door Arthis Reageren
The Hulk Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Erg mooi zeg! Mooie effecten. Alleen de letters een beetje te onduidelijk. V2 is het best de achtergrond past daar het best bij waardoor het plaatje er beter uit komt. De andere 2 zijn ook wel mooi. Alleen de achtergronden passen er niet bij en bij V3 is het plaatje iets te rood en te geel. Toch goed gedaan:tu: V1: 8.3/10 V2: 8.8/10 V3: 8.0/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.