Jay; Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Nog een voetbalsignature. Bewerkt: 1 maart 2009 door Jay; Reageren
.Corneria. Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Ik vind hem wel goed gelukt hoor. Dat groen past bij je signature,Je stock(of render)is mooi ingeblend,Tekst is ook goed ingeblend,De effecten maken het ook af.In één woord:GESLAAGT. 9.9/10 Corneria Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Wijst Soccer Graphics naar de site Soccergraphics.nl? Hij is mooi geworden, maar ik heb ze beter van jou gezien. ''Soccer'' is een klein beetje onleesbaar. En je hebt teveel de groene buitenkant gebruikt. Je hebt daarintegen wel mooie texture's gebruikt. Heb je Topaz Vivacity al? Zo niet dan kun je hem hier downloaden. Je kunt met Topaz misschien eerst een Denoise toevoegen, en daarna een Clean. Het hoofd van de speler is alleen een beetje Low-Quality. Je hebt HD-lijnen gebruikt zie ik. Ik mis alleen nog een ''Final Touch''. Keep it up . Reageren
Jay; Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Bedankt voor de rates jongens. Nee, het wijst niet perse naar soccer-graphics.nl al heb ik deze ook daar gepost. Ik wist de naam van de speler even niet dus heb ik er maar wat van gemaakt. Was meer een beetje klooien met effecten. Topaz heb ik niet meer, is inmiddels al een tijdje verlopen. Zal Jon-asses eens vragen of die er met topaz overheen wilt gaan. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.