moechy Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Hey mensen, IK heb een vraagje. IK heb eens in men pc gezien en ik zag dat er toch wel wat stof op men videokaart en processor lag. Hoe moet ik dit opschonen? Met stofzuiger op laagste stand fzo? Want in die koeler van de processor geraak ik niet met een stofdoekje. Alvast bedankt.. Reageren
FerryN Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Hey mensen,IK heb een vraagje. IK heb eens in men pc gezien en ik zag dat er toch wel wat stof op men videokaart en processor lag. Hoe moet ik dit opschonen? Met stofzuiger op laagste stand fzo? Want in die koeler van de processor geraak ik niet met een stofdoekje. Alvast bedankt.. Soms zit je cooler vast met 4 pinnetjes(Niet de metaal(achtige) clips op boven- en onderkant) Dan kan je cooler eraf pakken(Dit was bij een 5000+(dacht ik) AMD cooler). En als je hem los hebt, haal je alles eruit, en blaas je erin, pas wel op dat er heel veel stof nog uitkomt desondanks dat je het niet ziet, heb evaring. Stofzuiger kan je doen ja, je moet dan wel je cooler tegenhouden want mocht ie te veel rpm maken dat je lager kapot draait en je cooler dus stuk is. En zorg dat je ontladen bent . Reageren
ikt Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Wat ík doe: -Kast open -Stofzuigen (HDD's en alles wat niet bewegelijk is) -Videokaart eruit, stofzuigen + fietsenpomp (vervanger van samengeperste lucht =P) -Heatsink processor stofzuigen + fietsenpomp. Ventilator tegenhouden met vinger, Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 ik ga naar de schuur met mn pc, leg hem op een fiets en pak de compressor erbij en blaas hem helemaal leeg Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Ik gebruik een bus perslucht Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 (bewerkt) ik ga naar de schuur met mn pc, leg hem op een fiets en pak de compressor erbij en blaas hem helemaal leeg Ik gebruik een bus perslucht Beide dus niet echt slim. Met perlucht/compressor blaas je het stof juist erin waardoor het alleen maar moeilijker word eruit te krijgen. Vertrouw me. Deze zin is al heel vaak hier over de toonbank gegaan. Daarom spreek ik dit EDIT: Whoops.... Niet naar de datum gekeken :$ Thunder verwijder deze maar Bewerkt: 27 maart 2009 door zamg0d1 Reageren
ArticLight Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 ik ga naar de schuur met mn pc, leg hem op een fiets en pak de compressor erbij en blaas hem helemaal leeg Ik gebruik een bus perslucht Beide dus niet echt slim. Met perlucht/compressor blaas je het stof juist erin waardoor het alleen maar moeilijker word eruit te krijgen. Vertrouw me. Deze zin is al heel vaak hier over de toonbank gegaan. Daarom spreek ik dit EDIT: Whoops.... Niet naar de datum gekeken :$ Thunder verwijder deze maar Perslucht is juist handig man. Zo kan je makkelijk al die kleine rot stukjes makkelijk uit een heatpipe halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.