Jump to content

Alexander blade's carspawner


Anton van Hussel

Recommended Posts

ik heb de carspawner van Alexander Blade gedownload en ik heb hem uitgepakt op mijn bureaublad zoals hanneswasco al zei (respect man :tu: ) maar nu start ik eerst de spawner op dan gta IV maar dan doe ik een voertuig selecteren een sneltoets invoeren op apply drukken en dan naar gta IV dan doe ik die sneltoets: en de weg is nog net zo leeg als ervoor. wat doe ik fout?

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij moet je eerst gta4 starten en dan de car spawner

Nee, andersom.

Maar @Anton van Hussel: Heb je gekeken naar de spawner zelf? Staat er niet iets van CAR NOT SPAWNED! ofzo? Dat komt vaak wel eens voor met die spawner.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij moet je eerst gta4 starten en dan de car spawner

Nee, andersom.

Maar @Anton van Hussel: Heb je gekeken naar de spawner zelf? Staat er niet iets van CAR NOT SPAWNED! ofzo? Dat komt vaak wel eens voor met die spawner.

er staat dan (autonaam) succesfully spawned

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal je tonen hoe ik het exact deed, en probeer dat eens na te doen. Download de carspawner die bij mij in de bijlage zit. Pak de bestanden die er in zitten uit in de map CarSpawner op je bureaublad. Doe rechtermuisknop op GTAIVCarSpawner.exe en selecteer Kopiëren naar -> Bureaublad (snelkoppeling maken). Open de snelkoppeling op je bureaublad (met administrator rechten!) en open dan GTA IV. Als het dan nog niet lukt, dan weet ik het ook niet meer. :7

CarSpawner.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal je tonen hoe ik het exact deed, en probeer dat eens na te doen. Download de carspawner die bij mij in de bijlage zit. Pak de bestanden die er in zitten uit in de map CarSpawner op je bureaublad. Doe rechtermuisknop op GTAIVCarSpawner.exe en selecteer Kopiëren naar -> Bureaublad (snelkoppeling maken). Open de snelkoppeling op je bureaublad (met administrator rechten!) en open dan GTA IV. Als het dan nog niet lukt, dan weet ik het ook niet meer. :7

ik brobeer het nu als het niet werkt dan edit ik dit bericht

(edit) hij zegt dat het bestand beschadigt is als ik hem open met winrar

(edit 2) ik heb nu de spawner van internet gedownload en in de map gezet eerst spawner aan, dan gta IV en oeps hij zegt dat versie 1.3 heb en dat ik versie 1.1 of 1.2 nodig heb

(edit 3) het is me eindelijk gelukt dus er mag een slotje op :slotje::slotje::slotje:

Bewerkt: door Anton van Hussel
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...