Jump to content

bankoverval

Recommended Posts

Geplaatst:

eyyyy,

zijn er banken in san andreas,waar zijn ze en kan je ze overvallen :blink:

gtrzzzzzzzzzz :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

je kunt het wel fake mar wel geen geld

Bewerkt: door gertjeu
Geplaatst:
eyyyy,

ja er zijn banken en je kan ze ook overvallen denk aan de catalinamissies en je kan ze ook overvallen maar je kan niet banken beroven behalve bij de catalina missies en bij de laatste missie van de heist in de lasventuraschaper.

Geplaatst:
eyyyy,

ja er zijn banken en je kan ze ook overvallen denk aan de catalinamissies en je kan ze ook overvallen maar je kan niet banken beroven behalve bij de catalina missies en bij de laatste missie van de heist in de lasventuraschaper.

huh en wat is de heist en de lasventuraschaper <_<

Geplaatst:
eyyyy,

huh en wat is de heist en de lasventuraschaper <_<

dat is van woozie.

Geplaatst:

mag ik iets vragen het is nie over dit topic maar ik heb mij geregistreed en er staat geen fototje bij mij als je hier links kijkt kan ik nog een fototje erop zetten

thxxxx

mag ik iets vragen het is nie over dit topic maar ik heb mij geregistreed en er staat geen fototje bij mij als je hier links kijkt kan ik nog een fototje erop zetten

thxxxx

tuurlijk kan dat ;) . ik denk dat het wel in de helpdesk staat :unsure:

En wat ik van jou bericht snap, zeg jij dat je wel banken kunt overvallen? En hoe zou dat dan moeten? En ik bedoel niet tijdens een missie.

Bewerkt: door kraay
Geplaatst:

thxxxx

tuurlijk kan dat ;) . ik denk dat het wel in de helpdesk staat :unsure:

oh oke thx kraay maar kan iemand een link geven aub want ik vind het niet goed die helpdesk

scroll helemaal naar boven en klik 'jouw controlepaneel'

en dan klik je op 'bewerk avatar instellingen' dat is ergens links

Bewerkt: door gertjeu
Geplaatst:

oke thx ik weet het hier nog niet zo goed omdat ik nieuw ben al een tijdje

Geplaatst:

oke thx ik weet het hier nog niet zo goed omdat ik nieuw ben al een tijdje

en als je het nog niet snapt moet je dit nog is doorlezen ;) En die tekst van ''omdat ik nieuw ben al een tijdje'' klopt ook niet helemaal :lol:

Geplaatst:

En wat ik van jou bericht snap, zeg jij dat je wel banken kunt overvallen? En hoe zou dat dan moeten? En ik bedoel niet tijdens een missie.

je moet naar een bank naar toe gaan en dan moet je die mensen bij die kassa met een pistool of een ander wapen op hun richten en dan gaan hebben ze handen omhoog en dat is overvallen maar je kan jammer genoeg geen geld stelen.

Geplaatst:
je moet naar een bank naar toe gaan en dan moet je die mensen bij die kassa met een pistool of een ander wapen op hun richten en dan gaan hebben ze handen omhoog en dat is overvallen maar je kan jammer genoeg geen geld stelen.

als je niks krijgt is het toch geen overvallen <_< En waar is dan een Bank? Een winkel kan ik wel vinden maar een bank niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...