iLoveGta Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 eyyyy, zijn er banken in san andreas,waar zijn ze en kan je ze overvallen :blink: gtrzzzzzzzzzz Reageren
Kraay Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 nee je kunt geen bank overvallen . behalve in een zo'n missie van cataline Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 (bewerkt) je kunt het wel fake mar wel geen geld Bewerkt: 5 mei 2005 door gertjeu Reageren
jack456 Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 eyyyy,zijn er banken in san andreas,waar zijn ze en kan je ze overvallen :blink: gtrzzzzzzzzzz ja er zijn banken en je kan ze ook overvallen denk aan de catalinamissies en je kan ze ook overvallen maar je kan niet banken beroven behalve bij de catalina missies en bij de laatste missie van de heist in de lasventuraschaper. Reageren
iLoveGta Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 eyyyy,zijn er banken in san andreas,waar zijn ze en kan je ze overvallen :blink: gtrzzzzzzzzzz ja er zijn banken en je kan ze ook overvallen denk aan de catalinamissies en je kan ze ook overvallen maar je kan niet banken beroven behalve bij de catalina missies en bij de laatste missie van de heist in de lasventuraschaper. huh en wat is de heist en de lasventuraschaper <_< Reageren
jack456 Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 eyyyy,zijn er banken in san andreas,waar zijn ze en kan je ze overvallen :blink: gtrzzzzzzzzzz ja er zijn banken en je kan ze ook overvallen denk aan de catalinamissies en je kan ze ook overvallen maar je kan niet banken beroven behalve bij de catalina missies en bij de laatste missie van de heist in de lasventuraschaper. huh en wat is de heist en de lasventuraschaper <_< dat is van woozie. Reageren
iLoveGta Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 mag ik iets vragen het is nie over dit topic maar ik heb mij geregistreed en er staat geen fototje bij mij als je hier links kijkt kan ik nog een fototje erop zetten thxxxx Reageren
Kraay Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 (bewerkt) mag ik iets vragen het is nie over dit topic maar ik heb mij geregistreed en er staat geen fototje bij mij als je hier links kijkt kan ik nog een fototje erop zetten thxxxx tuurlijk kan dat . ik denk dat het wel in de helpdesk staat :unsure: ja er zijn banken en je kan ze ook overvallen denk aan de catalinamissies en je kan ze ook overvallen maar je kan niet banken beroven behalve bij de catalina missies en bij de laatste missie van de heist in de lasventuraschaper. En wat ik van jou bericht snap, zeg jij dat je wel banken kunt overvallen? En hoe zou dat dan moeten? En ik bedoel niet tijdens een missie. Bewerkt: 5 mei 2005 door kraay Reageren
iLoveGta Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 mag ik iets vragen het is nie over dit topic maar ik heb mij geregistreed en er staat geen fototje bij mij als je hier links kijkt kan ik nog een fototje erop zetten thxxxx tuurlijk kan dat . ik denk dat het wel in de helpdesk staat :unsure: oh oke thx kraay maar kan iemand een link geven aub want ik vind het niet goed die helpdesk Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 (bewerkt) scroll helemaal naar boven en klik 'jouw controlepaneel' en dan klik je op 'bewerk avatar instellingen' dat is ergens links Bewerkt: 5 mei 2005 door gertjeu Reageren
iLoveGta Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 scroll helemaal naar boven en klik 'jouw controlepaneel' en dan klik je op 'bewerk avatar instellingen' dat is ergens links oke thx ik weet het hier nog niet zo goed omdat ik nieuw ben al een tijdje Reageren
Kraay Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 scroll helemaal naar boven en klik 'jouw controlepaneel' en dan klik je op 'bewerk avatar instellingen' dat is ergens links oke thx ik weet het hier nog niet zo goed omdat ik nieuw ben al een tijdje en als je het nog niet snapt moet je dit nog is doorlezen En die tekst van ''omdat ik nieuw ben al een tijdje'' klopt ook niet helemaal :lol: Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 ik weet hoe het was om nieuw te zijn Reageren
jack456 Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 ja er zijn banken en je kan ze ook overvallen denk aan de catalinamissies en je kan ze ook overvallen maar je kan niet banken beroven behalve bij de catalina missies en bij de laatste missie van de heist in de lasventuraschaper. En wat ik van jou bericht snap, zeg jij dat je wel banken kunt overvallen? En hoe zou dat dan moeten? En ik bedoel niet tijdens een missie. je moet naar een bank naar toe gaan en dan moet je die mensen bij die kassa met een pistool of een ander wapen op hun richten en dan gaan hebben ze handen omhoog en dat is overvallen maar je kan jammer genoeg geen geld stelen. Reageren
Kraay Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 je moet naar een bank naar toe gaan en dan moet je die mensen bij die kassa met een pistool of een ander wapen op hun richten en dan gaan hebben ze handen omhoog en dat is overvallen maar je kan jammer genoeg geen geld stelen. als je niks krijgt is het toch geen overvallen <_< En waar is dan een Bank? Een winkel kan ik wel vinden maar een bank niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.