Jump to content

bankoverval


iLoveGta

Recommended Posts

je moet naar een bank naar toe gaan en dan moet je die mensen bij die kassa met een pistool of een ander wapen op hun richten en dan gaan hebben ze handen omhoog en dat is overvallen maar je kan jammer genoeg geen geld stelen.

als je niks krijgt is het toch geen overvallen <_< En waar is dan een Bank? Een winkel kan ik wel vinden maar een bank niet.

in een paar missies van catalina kan je het zien waar die banken zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

je moet naar een bank naar toe gaan en dan moet je die mensen bij die kassa met een pistool of een ander wapen op hun richten en dan gaan hebben ze handen omhoog en dat is overvallen maar je kan jammer genoeg geen geld stelen.

als je niks krijgt is het toch geen overvallen <_< En waar is dan een Bank? Een winkel kan ik wel vinden maar een bank niet.

in een paar missies van catalina kan je het zien waar die banken zijn. ;)

dat is al lang geleden ;) maar volgens mij kun je er na die missie niet meer in <_<

Link to comment
Delen op andere websites

je moet naar een bank naar toe gaan en dan moet je die mensen bij die kassa met een pistool of een ander wapen op hun richten en dan gaan hebben ze handen omhoog en dat is overvallen maar je kan jammer genoeg geen geld stelen.

als je niks krijgt is het toch geen overvallen <_< En waar is dan een Bank? Een winkel kan ik wel vinden maar een bank niet.

in een paar missies van catalina kan je het zien waar die banken zijn. ;)

dat is al lang geleden ;) maar volgens mij kun je er na die missie niet meer in <_<

ik kon nog in die banken hoor bijvoorbeeld in mountgomery.

Link to comment
Delen op andere websites

je moet naar een bank naar toe gaan en dan moet je die mensen bij die kassa met een pistool of een ander wapen op hun richten en dan gaan hebben ze handen omhoog en dat is overvallen maar je kan jammer genoeg geen geld stelen.

als je niks krijgt is het toch geen overvallen <_< En waar is dan een Bank? Een winkel kan ik wel vinden maar een bank niet.

in een paar missies van catalina kan je het zien waar die banken zijn. ;)

dat is al lang geleden ;) maar volgens mij kun je er na die missie niet meer in <_<

ik kon nog in die banken hoor bijvoorbeeld in mountgomery.

en wat kan je daar doen in die banken (gewoon rondlopen ofzo)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja je kan er alleen in rondlopen en verder niets, dat is ook wel bij andere gebouwen waar je in bent geweest, daar kun je verder ook niks meer. Misschien liggen in sommige gebouwen nog wel armor of een geweer enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja je kan er alleen in rondlopen en verder niets, dat is ook wel bij andere gebouwen waar je in bent geweest, daar kun je verder ook niks meer. Misschien liggen in sommige gebouwen nog wel armor of een geweer enz.

ja kan die mensen achter die kassa neerschieten want dat is een beetje fun hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

bij gta vice city kon je wel apotheeken en juweliers en nog andere zaken overvallen

en kreeg je 2000$ per keer

maar bij SA krijg je geen geld en duiken ze meteen weg

ja dat vind ik ook vervelend waarom kan je wel banken in vicecity overvallen en niet in sanandreas? mischien heb je met catalina alle banken al beroofd en nog de bank beroofd dat je bij woozie moest doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...