Jump to content

Grand Prix 4

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik Heb in Oostenrijk het formule 1 spel Grand Prix 4 gekocht. Ik wou het aanpassen zodat het 2008 seizoen bereikbaar was. Ik zoek dus van die mods. Ik vroeg me af of iemand me hiermee kon helpen?

Geplaatst:

Een echte 2008 seizoensmodificatie ben ik nog niet tegen gekomen voor Grand Prix 4. Ik vond wel hier een 2008 mod, maar aan de omschrijving te zien bevat deze niet alle auto's. Zelf gebruik ik dan ook nog de 2007 mod (waar ook een beta voor 2008 in zit, maar dat terzijde), waar ik zelf zo nu en dan nieuwe auto's toevoeg.

Waarschijnlijk zul je ook voor deze mod de Carset Manager (CSM) nodig hebben. Op GrandPrixGames.org stond volgens mij nog wel ergens een handleiding voor als je nog niet weet hoe dat werkt, maar ik kon hem niet zo snel vinden.

Geplaatst:

JCaranti heeft een complete 2008 mod voor grand prix 4 gemaakt.

Waar je hem kan downloaden weet ik zo 123 niet maar op www.thegrandprix4world.co.nr en gp4italia.org is vast wel meer erover te vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...