Jump to content

GTA 4 Loopt traag


ptr85

Recommended Posts

Mijn PC loopt erg traag op gta4, en dat speelt erg irritant. In het begin gaat het nog wel, maar na mate ik het langer speel loopt hij trager en loopt het soms zelf vast.

Proccesor AMD athlon duo core processor 4800+ 2.50 GHZ

Geheugen 2GB

Videokaart Ati Radeon 3850 512mb

Besturingssysteem vista ultimate

Waardoor komt dit? Door een te trage proccesor? En zoja welke raden jullie me aan? met een MSI K9AGM4-L moederbord(MB AMD Socket AM2)

Alvast bedankt!

massel

Link to comment
Delen op andere websites

Je processor is inderdaad niet de beste.

Zet de instellingen eens lager, of zelfs op zijn laagst.

En als upgrade kun je de 6000+ overwegen, die is sneller dan die je nu hebt, maar of het veel uit maakt weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je processor is inderdaad niet de beste.

Zet de instellingen eens lager, of zelfs op zijn laagst.

En als upgrade kun je de 6000+ overwegen, die is sneller dan die je nu hebt, maar of het veel uit maakt weet ik niet.

Ik heb nu wat updates van mn videokaart gedownload, en het gaat nu een stuk sneller. Heel af en toe happert hij nog, maar het speelt in ieder geval een stuk beter. Maar ben toch van plan om een keer een nieuwe processor aan te schaffen, en dan wil ik het meteen goed doen met een AMD Phenom triple core en een extra geheugenbankje van 2GB.

Ik speel gta4 trouwens met alle graphics op high.. en dat loopt tot nu toe wonderbaarlijk goed :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...