Jump to content

Glitch


Mark B.

Recommended Posts

hey allemaal,

ik was laatst een beetje aan het stunten en toen reed ik met een auto in de buurt van het stadion en toen schraapte ik langs de rand van het stadion aan de rechterkant en toen reed ik dwars door de muur heen <_<

Link to comment
Delen op andere websites

hey allemaal,

ik was laatst een beetje aan het stunten en toen reed ik met een auto in de buurt van het stadion en toen schraapte ik langs de rand van het stadion aan de rechterkant en toen reed ik dwars door de muur heen <_<

Dus? :rolleyes: Als je even een screenshot maakt van waar dat is, zal ik eens kijken of ik het ook kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar dynamische variabelen in de tags zijn niet toegestaan

ik krijg dit als ik het heb gedaan..

Ik snap wat je bedoeld, je moet de onderste URL kopiëren. Niet de onderste op de site, maar de onderste in het rijtje. [Als het goed is zie je 5 url's]

Link to comment
Delen op andere websites

stadionn9rz.png

dit is 'm alleen dan aan de rechter kant van het stadion

Dus je reed het water in neem ik aan? Tja leuk gevonden maar geen groot nieuws ;) . Ik zal het vanavond ook is even proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

ja dan rijd je gewoon door die rand heen, maar je moet wel een tijdje blijven schrapen lang die rand dan rij je vanzelf het water in..

Het lukt mij niet om daar doorheen te komen. :blink: Er zit wel een 'wallbug' in zodat je blijft haken, maar ik ga er niet doorheen.

btw. Je sig is erg groot, te groot

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Als ik topics aan zou maken voor elk ding als deze in heel Vice City zou binnen één uur het forum plat liggen dan is er namelijk ruimte gebrek.

Er is altijd ruimte genoeg en een forum is voor vragen.. Trouwens, dit topic leefde al 10 dagen niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...