stibie Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 Is het mogelijk dat deze trofee geblokkeerd geraakt ? Want ik ga naar de autowinkel in Alderney en plaats alle motoren + 2 andere voertuigen erbij. Ik vuur enkele keren. En ik krijg de trofee niet. Maar als ik dan ga kijken naar de voertuigen liggen er wel degelijk 10 afgebrand. Dat is best raar. Dit heb ik tot noch toe altijd voor. Het is erg vervelend en ik zou hier graag een antwoord op krijgen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasgal Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 Heb je het ook nog binnen 10 seconden gedaan? Anders telt hij namelijk ook niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 Probeer het anders eens op deze manier: Er staat voor elke Trophy / Achievement wel een filmpje op YouTube, misschien een tip voor de toekomst Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 Is het mogelijk dat deze trofee geblokkeerd geraakt ? Want ik ga naar de autowinkel in Alderney en plaats alle motoren + 2 andere voertuigen erbij. Ik vuur enkele keren. En ik krijg de trofee niet. Maar als ik dan ga kijken naar de voertuigen liggen er wel degelijk 10 afgebrand. Dat is best raar. Dit heb ik tot noch toe altijd voor. Het is erg vervelend en ik zou hier graag een antwoord op krijgen . Wat je zelfs nog beter kunt doen is het volgende: - Ga naar de Westdyke Motor Shop - Schiet eerst de personen (dealers) van de winkel door of maak ze dood met een honkbalknuppel. - Rijd nu alle NRG's op een hoopje, ga op een afstandje staan, schiet met je RPG/Raketwerper en... - Enjoy the fireworks! Zo heb ik de Chain Reaction Trophy gehaald En als je de trophy nog steeds niet hebt? Schiet dan gwn nog snel een paar NRG's kapot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 Is het mogelijk dat deze trofee geblokkeerd geraakt ? Want ik ga naar de autowinkel in Alderney en plaats alle motoren + 2 andere voertuigen erbij. Ik vuur enkele keren. En ik krijg de trofee niet. Maar als ik dan ga kijken naar de voertuigen liggen er wel degelijk 10 afgebrand. Dat is best raar. Dit heb ik tot noch toe altijd voor. Het is erg vervelend en ik zou hier graag een antwoord op krijgen . Wat je zelfs nog beter kunt doen is het volgende: - Ga naar de Westdyke Motor Shop - Schiet eerst de personen (dealers) van de winkel door of maak ze dood met een honkbalknuppel. - Rijd nu alle NRG's op een hoopje, ga op een afstandje staan, schiet met je RPG/Raketwerper en... - Enjoy the fireworks! Zo heb ik de Chain Reaction Trophy gehaald En als je de trophy nog steeds niet hebt? Schiet dan gwn nog snel een paar NRG's kapot Hij zei toch dat hij het op die manier deed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stibie Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 - Ga naar de Westdyke Motor Shop... Tja zo deed ik het ook ja. Die 1e tip is anders wel interresant. Eens kijken of het zo lukt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott14 Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 *bump* Mij lukt het anders ook niet? Ik heb het al 2x geprobeerd met die motors + 1 andere voertuigen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 *bump*Mij lukt het anders ook niet? Ik heb het al 2x geprobeerd met die motors + 1 andere voertuigen? Het kan zijn dat het spel één of zelfs meerdere voertuigen niet mee rekent als ontploft, zet daarom alle motors goed tegen elkaar, en zet er dan nog ongeveer 4 tot 5 auto's bij. Daarna schiet je best alle 8 rockets van je RPG op de voertuigen, zodat je zeker bent dat ze allemaal ontploffen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott14 Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 *bump*Mij lukt het anders ook niet? Ik heb het al 2x geprobeerd met die motors + 1 andere voertuigen? Het kan zijn dat het spel één of zelfs meerdere voertuigen niet mee rekent als ontploft, zet daarom alle motors goed tegen elkaar, en zet er dan nog ongeveer 4 tot 5 auto's bij. Daarna schiet je best alle 8 rockets van je RPG op de voertuigen, zodat je zeker bent dat ze allemaal ontploffen. Ik ga het straks eens proberen, bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott14 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 Het lukt me echt niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 ik had een keer dat ik 10 auto's ging verzamelen en toen ik met de 10e auto aankwam waren alle auto's weg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Is het mogelijk dat deze trofee geblokkeerd geraakt ? Want ik ga naar de autowinkel in Alderney en plaats alle motoren + 2 andere voertuigen erbij. Ik vuur enkele keren. En ik krijg de trofee niet. Maar als ik dan ga kijken naar de voertuigen liggen er wel degelijk 10 afgebrand. Dat is best raar. Dit heb ik tot noch toe altijd voor. Het is erg vervelend en ik zou hier graag een antwoord op krijgen . Wat je zelfs nog beter kunt doen is het volgende: - Ga naar de Westdyke Motor Shop - Schiet eerst de personen (dealers) van de winkel door of maak ze dood met een honkbalknuppel. - Rijd nu alle NRG's op een hoopje, ga op een afstandje staan, schiet met je RPG/Raketwerper en... - Enjoy the fireworks! Zo heb ik de Chain Reaction Trophy gehaald En als je de trophy nog steeds niet hebt? Schiet dan gwn nog snel een paar NRG's kapot Waar is die "Westdyke Motor Shop"? Want dan kan ik de achievement ook halen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 De tip heb ik zelf op WikiGTA gezet, daar vind je ook nog verdere uitleg. Hier vind je Westdyke Auto's. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Hier vind je Westdyke Auto's. Bedoel je niet Motors i.p.v. Auto's? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Hier vind je Westdyke Auto's. Bedoel je niet Motors i.p.v. Auto's? Nee hoor, de winkel noemt Westdyke Auto's, ook al worden er motors verkocht. Plaatje afkomstig van de Westdyke NRG900 Motorclub. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts