RustyRustler89 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Je zou het ook eens kunnen proberen bij de stripclub, vaak staan dan best veel auto's, daarvan hoef je er maar een paar te verplaatsen (1 auto tussen 2 andere auto's inzetten), daarna even je RPG uit je broekzak toveren en het feest kan beginnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Vraagje: Hoeveel auto's moeten maximaal opgeblazen worden voor de trophie/achievement? :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Vraagje: Hoeveel auto's moeten maximaal opgeblazen worden voor de trophie/achievement? :$ Maximum maakt niet uit. Hoe meer, hoe liever Maar het moeten er minimum 10 zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Vraagje: Hoeveel auto's moeten maximaal opgeblazen worden voor de trophie/achievement? :$ Maximum maakt niet uit. Hoe meer, hoe liever Maar het moeten er minimum 10 zijn Dankje (ik bedoelde btw minimaal ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Ik ben naar een benzinestation gegaan en ik heb daar een flinke vuurwerkbom gemaakt >>> Door Hanneswasco: Gelieve geen topics meer te bumpen die al enkele weken/maanden oud zijn. De topicstarter heeft ondertussen al lang antwoord op zijn vraag. <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts