stibie Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 Is het mogelijk om deze trophy te behalen in Broker ? Want ik gebruikte cheats en nu is hij geblokkeerd. En ik heb geen zin om opnieuw tot in Algonquin te spelen en dan naar helitours te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 je kan hem overal halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 Als je de Maximum, Health Armor en Ammunitie cheat hebt gedaan en je hebt opgeslagen. Kun je helaas deze trophy niet meer halen op deze savegame. Je zou dus een nieuw savegame moeten starten voor deze trophy. Maar zoals degene hierboven al zei. Je kunt hem overal halen. Dus je zou niet helemaal weer verder moeten spelen tot Algonquin... Met een beetje oefenenen moet het ook lukken om de trophy te behalen in bijvoorbeeld Broker. Veel succes! paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stibie Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 je kan hem overal halen Ja maar niet overal vechten de mensen terug. Dus is er in het 1ste land ergens een plek waar ze automatisch terug vechten ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 (bewerkt) je kan hem overal halen Ja maar niet overal vechten de mensen terug. Dus is er in het 1ste land ergens een plek waar ze automatisch terug vechten ? Je zou misschien kunnen proberen om een bepaalde gang tegemoet te lopen. Je hebt ook van die Russen valkbij je eerst safehouse in Broker.. die vechten wel terug! Alleen weet ik niet zeker of ze meteen hun wapen pakken.. maar dat zou je zelf dan even moeten proberen. Of die gang van Little Jacob rondom dat café (ben even de naam ervan kwijt). Ik zou dan wel niet meteen tegen grote groepen vechten. Want dan kan het nog is lastig worden. Maar je kunt het zeker proberen! Succes! Bewerkt: 3 maart 2009 door paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stibie Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2009 Die laatste tip kan ik zeker gebruiken. Bedankt. Toch 1 vraagje. Moet je mensen de mensen doden ? Of gewoon een keer slaan ? En mag je wapens gebruiken of moet het met de vuisten ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2009 Die laatste tip kan ik zeker gebruiken. Bedankt.Toch 1 vraagje. Moet je mensen de mensen doden ? Of gewoon een keer slaan ? En mag je wapens gebruiken of moet het met de vuisten ? Het moet denk ik met de vuisten, maar de mensen moeten niet dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2009 Die laatste tip kan ik zeker gebruiken. Bedankt.Toch 1 vraagje. Moet je mensen de mensen doden ? Of gewoon een keer slaan ? En mag je wapens gebruiken of moet het met de vuisten ? Het moet denk ik met de vuisten, maar de mensen moeten niet dood. Het moet inderdaad met de vuisten. Ik wou toch nog even corrigeren dat de je de mensen gewoon 'dood' mag slaan. Het hoeft niet maar het ligt wel het meest voor de hand omdat na de twee Counter-Moves de tegenstander wel uitgeschakeld is. paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 Maakt overigens niet uit of je dood gaat ondertussen, ik ging dood, pakte een taxi ging terug naar de heli en na nog 2/3 keer had ik hem gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stibie Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Maakt overigens niet uit of je dood gaat ondertussen, ik ging dood, pakte een taxi ging terug naar de heli en na nog 2/3 keer had ik hem gehaald Oh oké, das ook altijd handig om te weten. Anders jaag ik me weer op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Ik haalde die trophie zonder moeite hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.