Jump to content

Finish Him Trophy


stibie

Recommended Posts

Als je de Maximum, Health Armor en Ammunitie cheat hebt gedaan en je hebt opgeslagen. Kun je helaas deze trophy niet meer halen op deze savegame. Je zou dus een nieuw savegame moeten starten voor deze trophy. Maar zoals degene hierboven al zei. Je kunt hem overal halen. Dus je zou niet helemaal weer verder moeten spelen tot Algonquin... Met een beetje oefenenen moet het ook lukken om de trophy te behalen in bijvoorbeeld Broker. ^_^

Veel succes! :tu:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

je kan hem overal halen

Ja maar niet overal vechten de mensen terug. Dus is er in het 1ste land ergens een plek waar ze automatisch terug vechten ?

Je zou misschien kunnen proberen om een bepaalde gang tegemoet te lopen. Je hebt ook van die Russen valkbij je eerst safehouse in Broker.. die vechten wel terug! Alleen weet ik niet zeker of ze meteen hun wapen pakken.. maar dat zou je zelf dan even moeten proberen. Of die gang van Little Jacob rondom dat café (ben even de naam ervan kwijt). Ik zou dan wel niet meteen tegen grote groepen vechten. Want dan kan het nog is lastig worden. Maar je kunt het zeker proberen! :tu:

Succes! :tu:

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Die laatste tip kan ik zeker gebruiken. Bedankt.

Toch 1 vraagje. Moet je mensen de mensen doden ? Of gewoon een keer slaan ? En mag je wapens gebruiken of moet het met de vuisten ? :D

Het moet denk ik met de vuisten, maar de mensen moeten niet dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Die laatste tip kan ik zeker gebruiken. Bedankt.

Toch 1 vraagje. Moet je mensen de mensen doden ? Of gewoon een keer slaan ? En mag je wapens gebruiken of moet het met de vuisten ? :D

Het moet denk ik met de vuisten, maar de mensen moeten niet dood.

Het moet inderdaad met de vuisten. Ik wou toch nog even corrigeren dat de je de mensen gewoon 'dood' mag slaan. Het hoeft niet maar het ligt wel het meest voor de hand omdat na de twee Counter-Moves de tegenstander wel uitgeschakeld is. ^_^

paul007 :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt overigens niet uit of je dood gaat ondertussen, ik ging dood, pakte een taxi ging terug naar de heli en na nog 2/3 keer had ik hem gehaald :tu:

Oh oké, das ook altijd handig om te weten. Anders jaag ik me weer op. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...