pasgal Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 Ik kan deze trophy maar niet halen. De hele tijd als ik gooi dan hou ik er steeds 3 of een split over. Hoe kan ik het beste doen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 Ik kan deze trophy maar niet halen. De hele tijd als ik gooi dan hou ik er steeds 3 of een split over. Hoe kan ik het beste doen? http://www.youtube.com/results?search_type...ble+achievement Alstublieft Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 met de uitleg van wikigta moet het tog prima lukken 2 stappen naar links je moet ook de meest linkse baan nemen anders werkt het ook niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasgal Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 met de uitleg van wikigta moet het tog prima lukken 2 stappen naar links je moet ook de meest linkse baan nemen anders werkt het ook niet Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik heb hem inmiddels gehaald. Bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 Bedankt voor het aanmaken van dit topic, het is mij vandaag ook gelukt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Qwertis Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2009 met de uitleg van wikigta moet het tog prima lukken 2 stappen naar links je moet ook de meest linkse baan nemen anders werkt het ook niet ja inderdaat, je moet wel de linkse nemen, wat niet andere werk echt niet.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2009 met de uitleg van wikigta moet het tog prima lukken 2 stappen naar links je moet ook de meest linkse baan nemen anders werkt het ook niet ja inderdaat, je moet wel de linkse nemen, wat niet andere werk echt niet.... En jij bumpt een topic van enkele maanden oud. Gelieve in het vervolg naar de datum van de laatste reactie te kijken voor je post. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts