Jump to content

Automatische save games gaan verloren?


.NightFlower

Recommended Posts

Heej, ik heb iedere keer als ik een missie voltooid heb dat de xbox deze automatisch saved (wel zo handig lijkt mij). Maar als ik deze dan uitzet en ik start hem later weer op, blijken die 'automatische save games' weg te zijn. Komt het omdat je alleen moet save in save house's of ligt dit aan Gta IV cd of zelfs aan de xbox 360? (waarvan allebei nog maar 4 dagen oud zijn)...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het spel wilt afsluiten moet je gewoon saven in een savehouse.

Met die autosave weet ik het nut er niet van... ik heb het nadat ik het gekocht had gelijk uitgezet.

Ah oke, dus dat ligt iig niet aan de xbox of cd. Maar dan snap ik idd ook het nut niet van die autosave's... Want in veel gevallen zegt hij ook of ik wil save op hdd schijf, dus dan heb ik het idee dat het ook echt gesaved is op de schijf...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het spel wilt afsluiten moet je gewoon saven in een savehouse.

Met die autosave weet ik het nut er niet van... ik heb het nadat ik het gekocht had gelijk uitgezet.

Ah oke, dus dat ligt iig niet aan de xbox of cd. Maar dan snap ik idd ook het nut niet van die autosave's... Want in veel gevallen zegt hij ook of ik wil save op hdd schijf, dus dan heb ik het idee dat het ook echt gesaved is op de schijf...

elke keer na het voltooien van iets, vraag hij of je hemwil saven.

als je dan naar je save house gaat zie je hem niet, maar bij het menu en daag, game>load zie je hem wel :)

Maar sla voor de zekerheid ook altijd in je savehouse op, soms werkt de autosave namelijk niet goed (meestal wel)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...