Big-Bad-Boy Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 (bewerkt) Wie is dat? Voice actors Tommy Vercetti > Ray Liotta Ken Rosenberg > Bill Fichtner Sonny Forelli > Tom Sizemore Lance Vance > Philip Micheal Thomas Ricardo Diaz > Luis Guzman Juan Garcia Cortez > Robert Davi Mercedes Cortez > Fairuza Balk Gonzales > Jorge Pupo Kent Paul > Danny Dier Avery Carrington > Burt Reynolds Umberto Robina > Danny Trejo Auntie Poulet > Youree Cleomill Harris Mitch Baker > Lee Majors Cougar > Blayne Perry <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Cam Jones > Greg Sims Phil Cassidy > Gary Busey Hilary King > Charles Tucker Steve Scott > Dennis Hopper Jezz Torrent > Kevin McKidd Dick Peter > McKay Percy Russel > Foreman Psycho Killer > Hunter Platin Dolores > Deborah Harry Maude Hanson > Jane Gennaro Earnest Kelly > George Dicenzo Candy Suxxx > Jenna Jameson BJ Smith > Lawrence Taylor Jethro > John Zurhellen Dwayne > Navid Khonsari Bewerkt: 2 maart 2009 door Big-Bad-Boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blokzeil1 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 en waar moet dit van zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 Gta vice city denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 Als mijn geheugen me niet in de steek laat, is Cougar een lid van de Bikers. Je komt hem een paar keer tegen in de missies bij The Greasy Chopper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 "Cougar says you can handle a bike pretty well." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Wie is de psycho killer dan? Ik heb vice city al 4x gedaan, maar kan me niet meer herinneren. En cougar is een lid van de Greasy choppers in Downtown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Was Psycho Killer niet als vrouw verkleed, die een moordaanslag probeerde op de band? "Zij" werd betrapt tussen de fans bij de ingang en toen achtervolgd en gedood door Tommy Vercetti. Later bleek hij toch nog te leven en had de auto van de band van een bom voorzien, die af zou gaan als ze te langzaam reden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bad-Boy Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2009 Bedankt voor de snelle reacties! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.