korbes Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Hallo, Ik heb pas een ps3 gekocht en ik vroeg me af of het mogelijk is om bestanden uit te wisselen tussen mijn pc en ps3. Dus zonder tussenkomst van usb sticks en dergelijke. Hierbij denk ik aan ftp e.d. Het zou toppie zijn als ik mijn avil en dvd bestanden direkt kon overzetten naar mijn ps3. Alvas bedankt voor alle reacties. Reageren
Dieko Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Als je tegelijk kan internetten op je PS3 en PC dan komt het goed uit Je kan Tversity downloaden. Dat is een mediaserver die al je bestanden streamt naar je PS3, zonder dat er geheugen wordt verbruikt op je PS3. Je download het en start het programma op. Dan zoekt Tversity naar de PS3, maar je moet wel tegelijk je PS3 aan hebben. Daarna moet je op je PS3 zoeken naar mediaserver drukken, bijvoorbeeld bij het vakje Video's. Klik hier voor Tversity Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.