GTA freakje Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Hallo iedereen, Ik heb laatst call of duty 4 gekocht. Ik krijg alleen steeds de melding dat mijn videokaart of driver geen separate alpha blend ondersteund en dat glow wordt uitgezet. Als ik dat dan weg klik, dan sluit het spel meteen af. Mijn neef zei: Glow maakt niks. Dus waarom sluit hij af? Is er soms een patch voor? Veel mensen zeggen dat het aan de videokaart ligt. (andere mensen met een FX 5200 hadden het ook) Alleen zie ik mensen met een 6200 spelen die ook niet aan de minimum requirements doet. Wat is het probleem? Het zal vast mijn crappy videokaart weer zijn. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Hallo iedereen,Ik heb laatst call of duty 4 gekocht. Ik krijg alleen steeds de melding dat mijn videokaart of driver geen separate alpha blend ondersteund en dat glow wordt uitgezet. Als ik dat dan weg klik, dan sluit het spel meteen af. Mijn neef zei: Glow maakt niks. Dus waarom sluit hij af? Is er soms een patch voor? Veel mensen zeggen dat het aan de videokaart ligt. (andere mensen met een FX 5200 hadden het ook) Alleen zie ik mensen met een 6200 spelen die ook niet aan de minimum requirements doet. Wat is het probleem? Het zal vast mijn crappy videokaart weer zijn. Je zegt het zelf al, want glow is vertaald ''Gloed''. En dan heeft toch alles met je videokaart te maken. Alleen weet ik niet waarom hij afsluit. Reageren
HA5H Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Als ik jou was zou ik gewoon een nieuwere videokaart kopen Je kunt tegenwoordig voor een heel aardig prijsje een zeer goede videokaart kopen. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Als ik jou was zou ik gewoon een nieuwere videokaart kopen Je kunt tegenwoordig voor een heel aardig prijsje een zeer goede videokaart kopen. Klopt. Ik heb nu al nieuwe kaart. Daarvoor moest ook meteen nieuw moederbord en nieuw geheugen. Maar die crappy processor is volgens mij niet compatible met nieuwe moederbord. Dus wordt het weer errug duur. Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 check effe op deze website of je pc goed is of niet http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Reageren
GTA freakje Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2009 check effe op deze website of je pc goed is of niethttp://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Sorry voor bump. Ik heb inmiddels de nieuwe PC in elkaar zitten en COD draait als een trein. Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 check effe op deze website of je pc goed is of niethttp://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Die site heeft mij al vele malen belazerd xD Hij zegt dat ik fifa 09 en max payne niet aankan maar het lukt me toch echt. Ik heb een Dell pc en zoals je al weet heet een Dell pc maar een graphics accelerator en toch lukt het me om veel spellen af te spelen Jammer genoeg , werkt COD 4 ook niet. Reageren
-Stan- Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Is het niet voordeliger om een Xbox 360 te kopen? Dan hoef je ook niet je hele pc te vervangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.