Jump to content

Under The Bridge (Trophie)


Mesprit

Recommended Posts

Nee het kan alleen met een helicopter. een tip : als je steeds in het water valt ga dan heel langzaam laagvliegen en steeds een klein beetje naar voren. zo heb je niet veel kans dat je in het water valt. als je niet weet in het spel welke bruggen je (nog) moet hebben kijk dan telkens nadat je een brug heb gehad snel op de map welke je nog moet en zet je er een waypoint bij zodat je er naar toe kan vliegen. maak je niet druk dat dit maar éénmalig is je ziet het bij elke brug waar je onder vliegt (behalve waar je bent geweest)

Succes!

Greetzzz

GunsNroses61

Link to comment
Delen op andere websites

het kan wel zwemmend, moet je t alleen in 1 keer doen, zonder op land of een boot te komen

:tu:

Sorry hoor maar volgens mij is dit onzin. Je kunt de trofee alleen halen met een helikopter. :7

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

het kan wel zwemmend, moet je t alleen in 1 keer doen, zonder op land of een boot te komen

:tu:

Sorry hoor maar volgens mij is dit onzin. Je kunt de trofee alleen halen met een helikopter. :7

paul007

Het zou best waar kunnen zijn hoor, maar er is toch niemand zo gek om heel LC door te gaan zwemmen :puh:

Mijn tip met die heli:

Als je gewoon op de zelfde hoogte van de brug vliegt, en je bent bijna bij de brug, moet je een stukje dalen. Dan zit je precies laag genoeg om er onder door te kunnen, zonder dat je in het water vliegt.

Misschien kan het ook dat je cheats gebruikt hebt, en dat dan de Trophie gecanceld wordt ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

het kan wel zwemmend, moet je t alleen in 1 keer doen, zonder op land of een boot te komen
Sorry hoor maar volgens mij is dit onzin. Je kunt de trofee alleen halen met een helikopter. :7
Het zou best waar kunnen zijn hoor, maar er is toch niemand zo gek om heel LC door te gaan zwemmen :puh:

Mijn tip met die heli:

Als je gewoon op de zelfde hoogte van de brug vliegt, en je bent bijna bij de brug, moet je een stukje dalen. Dan zit je precies laag genoeg om er onder door te kunnen, zonder dat je in het water vliegt.

Misschien kan het ook dat je cheats gebruikt hebt, en dat dan de Trophie gecanceld wordt ofzo?

Het kan nochtans echt niet hoor, je moet echt wel met een helikopter onder de bruggen vliegen... Hij kan ook geen cheats gebruikt hebben waardoor deze geblokkeerd is, want geen enkele cheat blokkeert deze cheat.

Als tip raad ik je aan om naar een brug te vliegen en er voor te zorgen dat je stil vliegt, dus niet beweegt bij zo'n 10 meter voor de brug. Daarna zak je een klein beetje, en daarna ga je beetje per beetje vooruit, en zo ga je rustig onder de brug.

Link to comment
Delen op andere websites

Geduld is wel het belangrijkste, probeer niet te snel eronder door te willen, want dan gaat het fout. Al doe je er 5 minuten over om eronder door te komen, dat maakt niks uit. ;)

Maar ik heb ook een probleempje met deze trofie. Ik had alle bruggen gedaan, behalve deze. Maar voordat ik onder de één-na-laatste vloog, zag ik overal een teken waar ik nog onder een brug door moest vliegen, maar daarna dus niet meer. Toen ik dus onder die laatste door vloog, gebeurde er niks, geen trophie, niks noppes nada. De trophie heb ik ook nog niet behaald.

Ik heb ook nooit cheats gebruikt, al hoewel dat toch niet van invloed zou kunnen zijn. Iemand met een wijsheid die me kan helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Geduld is wel het belangrijkste, probeer niet te snel eronder door te willen, want dan gaat het fout. Al doe je er 5 minuten over om eronder door te komen, dat maakt niks uit. ;)

Maar ik heb ook een probleempje met deze trofie. Ik had alle bruggen gedaan, behalve deze. Maar voordat ik onder de één-na-laatste vloog, zag ik overal een teken waar ik nog onder een brug door moest vliegen, maar daarna dus niet meer. Toen ik dus onder die laatste door vloog, gebeurde er niks, geen trophie, niks noppes nada. De trophie heb ik ook nog niet behaald.

Ik heb ook nooit cheats gebruikt, al hoewel dat toch niet van invloed zou kunnen zijn. Iemand met een wijsheid die me kan helpen?

Je hebt daar toch meerdere bruggen? daar moet je ook precies over het water vliegen onder die brug, ik vloog eerst daar beetje over dat land heen en kreeg hem toen ook niet, en toen ik over het water ging wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Geduld is wel het belangrijkste, probeer niet te snel eronder door te willen, want dan gaat het fout. Al doe je er 5 minuten over om eronder door te komen, dat maakt niks uit. ;)

Maar ik heb ook een probleempje met deze trofie. Ik had alle bruggen gedaan, behalve deze. Maar voordat ik onder de één-na-laatste vloog, zag ik overal een teken waar ik nog onder een brug door moest vliegen, maar daarna dus niet meer. Toen ik dus onder die laatste door vloog, gebeurde er niks, geen trophie, niks noppes nada. De trophie heb ik ook nog niet behaald.

Ik heb ook nooit cheats gebruikt, al hoewel dat toch niet van invloed zou kunnen zijn. Iemand met een wijsheid die me kan helpen?

Je hebt daar toch meerdere bruggen? daar moet je ook precies over het water vliegen onder die brug, ik vloog eerst daar beetje over dat land heen en kreeg hem toen ook niet, en toen ik over het water ging wel.

Bij mij was het net omgekeerd. :7 Ik moest dus over het land vliegen om deze trophy/achievement te halen, en niet boven het water...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik heb ook een probleempje met deze trofie. Ik had alle bruggen gedaan, behalve deze. Maar voordat ik onder de één-na-laatste vloog, zag ik overal een teken waar ik nog onder een brug door moest vliegen, maar daarna dus niet meer. Toen ik dus onder die laatste door vloog, gebeurde er niks, geen trophie, niks noppes nada. De trophie heb ik ook nog niet behaald.

Ik heb ook nooit cheats gebruikt, al hoewel dat toch niet van invloed zou kunnen zijn. Iemand met een wijsheid die me kan helpen?

HET BERICHT HIERBOVEN IS HET BERICHT VAN TOM HAGEN. MAAR MIJN DOMME PC KAN NIET CITEREN DUS DAARDOOR IS HET NIET GECITEERD. ^_^

Ja dat probleem had ik ook.

Die brug hangt namelijk over het land en over het water en het werkt alleen

als je tusen de brug en het water vliegt.

Veel geduld dus. (P.S. Ik heb wel een Xbox 360 dus ik weet niet of het op de PS3 een ander effect heeft.)

Bewerkt: door kevin schilder
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...