Joriz Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ferre heeft speciaal voor ons avatars van Grand Theft Auto China Town Wars gemaakt. De 18 nieuwe avatars zijn te vinden onder Instellingen bij lidmenu. Ga dan naar Avatar onder het kopje Persoonlijk profiel. Hier kan je de GTA Chinatown Wars vinden onder de Voorgeïnstalleerde avatars. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Nice avatars! Ik ga er zelf wel geen gebruiken.. Reageren
The Hulk Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Erg mooi zeg! En omdat ik Triads heet ga ik er natuurlijk een dragen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Triads had het al tegen me gezegt dat hij er naar uitkeek, zelf ga ik ook nog veranderen van avatar, al weet ik niet of het 1 van de CW-avatars zal zijn. Mooi gedaan, Ferre! Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 (bewerkt) Zeer mooi gemaakt Ferre! En erg leuk dat je het toevoegt, Joriz Hopen dat er nog meer bij komen Zier er zeker goed uit. KIU Ferre! @Triads: Weet ik, ik kan ook lezen en kijken hoor Bewerkt: 2 maart 2009 door Fireshock Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Leuke avatars Ferre, helaas ben ik niet zo dol op GTA: CTW dus zo'n avatar zal je mij niet zo snel zien dragen. Ik heb trouwens net weer een nieuwe en die bevalt me wel! Reageren
The Hulk Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Zeer mooi gemaakt Ferre! En erg leuk dat je het toevoegt, Joriz Hopen dat er nog meer bij komen Zier er zeker goed uit. KIU Ferre! Er zijn er ook nog meer dan dat je hier ziet. Kijk maar bij de galerij van GTA CW onder Avatar. Reageren
Zaahed Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Nice Avatars erg mooi gemaakt Ferre. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Woow! Coole ava's hoor Ferre. Respect hoor Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Mooie avatars, dat zijn het zeker. Volgende avatars voor Silverbyte? Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Mooie avatars ik heb er een in gebruik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.