Donald F. Duck Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Die avatars zien er goed uit, Ferre! Ook heb ik er een in gebruik genomen, nr. 014. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik heb ook 7 ava's gemaakt. Ik weet het ze zijn lelijk :$ Numero 1: Numero 2 (ik weet niet of deze door de haak kan ):Numero 3:Numero 4:Numero 5:Numero 6:Numero 7: Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Niet dat we jullie initiatief niet kunnen waarderen, maar het is zeker niet de bedoeling dat iedereen (nieuwe) avatars gaat insturen... Reageren
Jay; Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Nice avatars, zal wel gewoon me eigen houden. ^^ Reageren
HA5H Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Niet dat we jullie initiatief niet kunnen waarderen, maar het is zeker niet de bedoeling dat iedereen (nieuwe) avatars gaat insturen... Hoorde ik al van Joriz. Het spijt me :$ Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Niet dat we jullie initiatief niet kunnen waarderen, maar het is zeker niet de bedoeling dat iedereen (nieuwe) avatars gaat insturen... Hoorde ik al van Joriz. Het spijt me :$ Mooie woordgrap bij je tweede avatar door de Haak. Reageren
Impulse_W Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Go Ferre! Dit is misschien wel indirecte reclame voor Westdyke. Reageren
Deluxo Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ze zijn zeker mooi, 1tje gebruikt! Go Ferre! Reageren
The Hulk Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik heb ook 7 ava's gemaakt.Ik weet het ze zijn lelijk :$ Numero 2 (ik weet niet of deze door de haak kan ): Die ziet er wel goed uit Reageren
woveriene Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Waar kan je okalweer je profielfoto veranderen x) Srr.... ik niet zo slim zijn Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 (bewerkt) Waar kan je okalweer je profielfoto veranderen x)Srr.... ik niet zo slim zijn Klik bovenaan de pagina op 0 nieuwe PB's ( er zijn meerdere wegen om naar je instellingen te gaan, maar ik gebruik altijd deze ). Dan zie je aan de linkerkant een menubalk met allemaal links. Daartussen staat een kopje "Persoonlijk profiel" met daaronder de link "Persoonlijke foto". Daar kan je alles wijzigen Bewerkt: 21 maart 2009 door Kai-ShockWave Reageren
W1ckeD Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Hee nice, meer in de stijl van Chinatown Wars, altijd goed! Thnx. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Ik heb ook 7 ava's gemaakt.Ik weet het ze zijn lelijk :$ Numero 2 (ik weet niet of deze door de haak kan ): Haha, nr 2 probeer ik! Als deze die andere ook kunnen... kan deze toch ook Bewerkt: 22 maart 2009 door gerbieboy6 Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Waar kan je okalweer je profielfoto veranderen x)Srr.... ik niet zo slim zijn Klik bovenaan de pagina op 0 nieuwe PB's ( er zijn meerdere wegen om naar je instellingen te gaan, maar ik gebruik altijd deze ). Dan zie je aan de linkerkant een menubalk met allemaal links. Daartussen staat een kopje "Persoonlijk profiel" met daaronder de link "Persoonlijke foto". Daar kan je alles wijzigen Je kan ook snel door op instellingen bij lid menu te klikken. En dan in de linker kolom onderaan bij persoonlijk profiel, avatar aan te klikken. (het rijtje van handtekening, pers. foto e.d) Het is het zelfde... Bewerkt: 22 maart 2009 door gerbieboy6 Reageren
woveriene Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Als ik er een upload doet ie het niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.