Revolution-Designer Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Mooi gedaan! Ik ga er zelf geen gebruiken, ik hou het bij mijn eigengemaakt avatars. Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Als ik er een upload doet ie het niet Dan is ie waarschijnlijk te veel kb (KiloByte). Je kunt het zien d.m.v. rechtermuisknop > klikken > eigenschappen en dan zie je waarschijnlijk hoeveel kb (of GigaByte, als je Firefox hebt ). Mvg, Cabby Reageren
Timske Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Mooie avatars!! Ik wouw dat mijn avatars ook erbij kwamen :$ Reageren
GwnHugo Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Mooi gedaan! Die tekening stijl is mooi, maar het is ook moeilijk om van stukjes uit CW een avatar te maken. @ Timske: Jouw avatars zijn ook mooi hoor. Reageren
Rsnbetul5 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Goed gedaan hoor Ferre! Echt gaaf:) Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Mooie avatars! Reageren
tomvanooijen Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Mooie Avatars zeg! Maar ik draag gewoon nog IV. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Hoe komen jullie aan al die avatars??? Ik kan ze nergens vinden (heb geken op: google.nl, images.google.nl, ETC.) Hoe en waar vind je ze??? ------------------------------------------------------------- Mooie Avatars zeg! Maar ik draag gewoon nog IV. Hee tom. Heet jouw broertje niet Allyn van Nooien??? Reageren
White Gold Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Klik rechtsboven op je naam, ga dan naar instellingen, klik op de tab profiel en zoek links in de lijst avatar. Helemaal van onderen vind je Beschikbare avatars en selecteer daarbij de categorie GTA Chinatown Wars, selecteer er één en klik op Wijzigingen opslaan. Simple as that Verder worden de avatars gemaakt door leden van dit forum zelf, zoals Ferre deze heeft ontworpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.