Bossinkje Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 Ik heb een vraagje. Ik wil graag GTA III kopen, maar ik weet niet zeker of mijn laptop hem wel aan kan. Met Vice City heeft hij soms nog wel wat problemen..Maar kan hij GTA III dan wel aan? Of is die ongeveer gelijk aan Vice City? Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfan054 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 GTA III is eerder uitgekomen dan Vice City, dus heeft ook lagere systeemeisen, hij zal hem waarschijnlijk dus wel aankunnen. Dit zijn de systeemeisen: Minimale systeemeisen: * 450 Mhz CPU * 64 MB RAM * 16 MB Direct3D videokaart * Volledig ondersteunende DirectX geluidskaart * 8X CD-ROM speler * 500 MB vrije hardeschijfruimte * Windows 98/ME/2000/XP/NT * Direct X 8.1 Aanbevolen systeemeisen: * 700 Mhz CPU * 128 MB RAM * 32 MB Direct3D videokaart * Volledig ondersteunende DirectX geluidskaart * 8X CD-ROM speler * 500 MB vrije hardeschijfruimte * Windows 98/ME/2000/XP * Direct X 8.1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 Download de Flitskikker Info Tool en post je specificaties hier eens, met de info die we nu bezitten zijn we niks... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 FlitsKikker kan ik om een 1 of andere reden niet downloaden..Maar ik heb wel deze informatie over mijn laptop gevonden op de computer zelf. Hopelijk hebben jullie hier ook wat aan. Operating System: Windows Vista™ Home Basic (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612) BIOS: Ver 1.00PARTTBL Processor: Intel® Pentium® Dual CPU T2390 @ 1.86GHz (2 CPUs), ~1.9GHz Memory: 2940MB RAM Page File: 1078MB used, 5035MB available DirectX Version: DirectX 10 Card name: SiS Mirage 3 Graphics Manufacturer: Silicon Integrated Systems Corp. Chip type: SiS672 series DAC type: Internel Display Memory: 184 MB Dedicated Memory: 120 MB Shared Memory: 64 MB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 (bewerkt) Normaal gezien zal Gta: 3 geen problemen opleveren, je hebt wel een budgetvideokaartje in je laptop zitten, dus dat kan voor problemen zorgen. Maar Gta: 3 is nu niet echt een spel dat veel van je videokaart vraagt. Btw heeft m'n broer ook een videokaart van dat merk in z'n PC zitten en die kan Gta: 3 normaal spelen. Halen dus, dat spel. Edit: En jouw videokaart is al zeker beter dan die van m'n broer... Bewerkt: 2 maart 2009 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 Maar je kunt toch niet zomaar de videokaart van een laptop veranderen? Of toch wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 Maar je kunt toch niet zomaar de videokaart van een laptop veranderen? Of toch wel? Nee hoor, natuurlijk niet! Maar heb ik daar over gesproken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 je hebt wel een budgetvideokaartje in je laptop zitten, dus dat kan voor problemen zorgen. Daar lijkt het een beetje op van: 'Koop een betere.' Het was ook maar een vraagje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 Oke, bedankt allemaal! Ik ga hem zo snel mogelijk halen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.