NickyHendriks Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Hallo, Ik heb met Sannybuilder een simpele Carspawn gemaakt omdat ik wilde proberen. Echter leest San Andreas mijn script niet. Terwijl 3 andere mods wel gewoon gelezen worden . Dit is de code ervan: {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .cs} //-------------MAIN--------------- 03A4: name_thread "SPAWN" 09E2: $BULLET = parked_car_generator_w_numberplate #BULLET 59 34 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 plate "-zamg0d1-" at 2506.2644 -1652.0704 13.0045 angle 137.37 014C: set_parked_car_generator $BULLET cars_to_generate_to 101 // Hier voeg je rustig meerdere spawns in 0A93: end_custom_thread Die //-Code heb ik zelf toegevoegd om het mezelf makkelijk te maken. Maar het rare is dus dat SA het niet leest... Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Dit is waarschijnlijk niet de reden waarom die niet spawnt, maar het is wel een fout. De text "-zamg0d1-" is te lang voor een custom nummerbord. Precies 1 letter te veel. Je kan er namenlijk maar maximaal 8 op plaatsen. Wat ik je overigens aan kan raden is om in de SB map onder Tools en dan CLEO3 eens naar de log script te kijken en die in je CLEO map te plaatsen. Als er echt iets fout gaat komt daar de .scm log in te staan. Misschien kan die je vertellen of hij je script helemaal niet laad of waar in je code het fout gaat. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Dit is waarschijnlijk niet de reden waarom die niet spawnt, maar het is wel een fout. De text "-zamg0d1-" is te lang voor een custom nummerbord. Precies 1 letter te veel. Je kan er namenlijk maar maximaal 8 op plaatsen. Wat ik je overigens aan kan raden is om in de SB map onder Tools en dan CLEO3 eens naar de log script te kijken en die in je CLEO map te plaatsen. Als er echt iets fout gaat komt daar de .scm log in te staan. Misschien kan die je vertellen of hij je script helemaal niet laad of waar in je code het fout gaat. Nou... Laatst spawnde het wel al Helaas nog zonder nummerbord. Bedankt voor de hulp Reageren
PatrickW Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Heb je in sannybuilder wel voor "compile" gekozen, zodat er ook werkelijk een .cs file in je CLEO folder staat ? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 (bewerkt) Heb je in sannybuilder wel voor "compile" gekozen, zodat er ook werkelijk een .cs file in je CLEO folder staat ? Het bestand staat er wel gewoon in. Ik gebruik altijd Compile en daarna de oude bestandjes verwijderen anders komen er honderden bestandjes met numberplate[0][0].cs etc. uiteindelijk Bewerkt: 3 maart 2009 door zamg0d1 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Iemand een idee? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Iemand nog heel misschien een ideetje? Reageren
Beagle Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Misschien mis je toch een of andere hook van CLEO? Misschien opnieuw installen/CLEO installen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.