Jump to content

[SA|CLEO]Mijn scripts worden niet gelezen....


Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb met Sannybuilder een simpele Carspawn gemaakt omdat ik wilde proberen. Echter leest San Andreas mijn script niet. Terwijl 3 andere mods wel gewoon gelezen worden :?. Dit is de code ervan:

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
03A4: name_thread "SPAWN"
09E2: $BULLET = parked_car_generator_w_numberplate #BULLET 59 34 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 plate "-zamg0d1-" at 2506.2644 -1652.0704 13.0045 angle 137.37
014C: set_parked_car_generator $BULLET cars_to_generate_to 101

// Hier voeg je rustig meerdere spawns in

0A93: end_custom_thread

Die //-Code heb ik zelf toegevoegd om het mezelf makkelijk te maken. Maar het rare is dus dat SA het niet leest...

Geplaatst:

Dit is waarschijnlijk niet de reden waarom die niet spawnt, maar het is wel een fout. De text "-zamg0d1-" is te lang voor een custom nummerbord. Precies 1 letter te veel. Je kan er namenlijk maar maximaal 8 op plaatsen.

Wat ik je overigens aan kan raden is om in de SB map onder Tools en dan CLEO3 eens naar de log script te kijken en die in je CLEO map te plaatsen. Als er echt iets fout gaat komt daar de .scm log in te staan. Misschien kan die je vertellen of hij je script helemaal niet laad of waar in je code het fout gaat.

Geplaatst:
Dit is waarschijnlijk niet de reden waarom die niet spawnt, maar het is wel een fout. De text "-zamg0d1-" is te lang voor een custom nummerbord. Precies 1 letter te veel. Je kan er namenlijk maar maximaal 8 op plaatsen.

Wat ik je overigens aan kan raden is om in de SB map onder Tools en dan CLEO3 eens naar de log script te kijken en die in je CLEO map te plaatsen. Als er echt iets fout gaat komt daar de .scm log in te staan. Misschien kan die je vertellen of hij je script helemaal niet laad of waar in je code het fout gaat.

Nou... Laatst spawnde het wel al :) Helaas nog zonder nummerbord. Bedankt voor de hulp :D

Geplaatst: (bewerkt)
Heb je in sannybuilder wel voor "compile" gekozen, zodat er ook werkelijk een .cs file in je CLEO folder staat ?

Het bestand staat er wel gewoon in. Ik gebruik altijd Compile :) en daarna de oude bestandjes verwijderen anders komen er honderden bestandjes met numberplate[0][0].cs etc. uiteindelijk

CLEOFoutje.png

Bewerkt: door zamg0d1
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...