jack456 Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 ik kan niet veder bij de missie bij 8-ball met dat je met een sniperrifle veel mensen moet neerschieten want als ik 1 neerschiet dan gaat al 8-ball al in die boot en wordt heel snel neergeschoten dus wat moet ik doen? Reageren
Arjen Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 ik kan niet veder bij de missie bij 8-ball met dat je met een sniperrifle veel mensen moet neerschieten want als ik 1 neerschiet dan gaat al 8-ball al in die boot en wordt heel snel neergeschoten dus wat moet ik doen? Schiet als eerste de 2 gozers bij de 'trap' waar je de boot op kunt. Schiet daarna alle poppetjes af van links naar rechts. Hint: Er staan 'barrels' die ontploffen als je er op schiet. Rood gekleurd, cilindervormig. Daar moet je ook op schieten. Reageren
peter99 Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 bij de haven ,daar op het trapje gaan zitten en dan heb je een veel beter over zicht van die manekkes die je moet neerschieten Reageren
Arjen Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 bij de haven ,daar op het trapje gaan zitten en dan heb je een veel beter over zicht van die manekkes die je moet neerschieten Daar staat ook een blauwe cirkel waar je in moet staan.. Beetje logisch hea? Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Ik heb de missie uitgespeeld met een bazooka. Dat is veel makkelijker dan met een sniper. Reageren
neophyte Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 ja met een bazoeka op dat gebouw staan en dan maar schieten (ik wist het zelf eerst ook niet ) Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 ja met de bazooka is het makkelijker maar dan moet je wel een cheat gebruiken Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Ja dat is het enige. Maar anders loop je te kutten met een snipertje. Waar ik toch al niet z'n kei in ben. Je moet alleen oppassen dat je 8-ball ook niet voor ze poten schiet. Reageren
jack456 Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Ja dat is het enige. Maar anders loop je te kutten met een snipertje. Waar ik toch al niet z'n kei in ben. Je moet alleen oppassen dat je 8-ball ook niet voor ze poten schiet. ik heb die missie af vooral met die bazooka werkte goed! bedankt jongens! Reageren
samson Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Je kunt ook die pil pakken dan gaat als langzaam en kun je makkelijker mikken Reageren
jack456 Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Je kunt ook die pil pakken dan gaat als langzaam en kun je makkelijker mikken kijk eens goed wat er staat samson ik heb die missie al af maarja ook een goede tip. Reageren
Ar Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Ik heb het ook zo gedaan en ik heb deze missie ook voldaan. Thanx :rolleyes: Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 ik begrijp niet dat zoveel mensen problemen hebben met deze missie is toch niet moeilijk vind ik Reageren
werewolf Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Dit is een redelijk gemakkelijke missie. Je zet 8-Ball af , rijd naar het trapje van het gebouw voor het schip , gaat tot op het dak van het gebouw. En dan knal je gewoon iedereen af die je op het schip ziet lopen. Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Als je een Bazooka gebriukt loop je veel risico om 8ball ook te vermoorden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.