Jump to content

8-ball

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan niet veder bij de missie bij 8-ball met dat je met een sniperrifle veel mensen moet neerschieten want als ik 1 neerschiet dan gaat al 8-ball al in die boot en wordt heel snel neergeschoten dus wat moet ik doen? :(

Geplaatst:
ik kan niet veder bij de missie bij 8-ball met dat je met een sniperrifle veel mensen moet neerschieten want als ik 1 neerschiet dan gaat al 8-ball al in die boot en wordt heel snel neergeschoten dus wat moet ik doen? :(

Schiet als eerste de 2 gozers bij de 'trap' waar je de boot op kunt. Schiet daarna alle poppetjes af van links naar rechts.

Hint: Er staan 'barrels' die ontploffen als je er op schiet. Rood gekleurd, cilindervormig. Daar moet je ook op schieten.

Geplaatst:

bij de haven ,daar op het trapje gaan zitten en dan heb je een veel beter over zicht van die manekkes die je moet neerschieten ;)

Geplaatst:
bij de haven ,daar op het trapje gaan zitten en dan heb je een veel beter over zicht van die manekkes die je moet neerschieten ;)

Daar staat ook een blauwe cirkel waar je in moet staan.. Beetje logisch hea?

Geplaatst:

Ik heb de missie uitgespeeld met een bazooka. Dat is veel makkelijker dan met een sniper.

Geplaatst:

ja met een bazoeka op dat gebouw staan en dan maar schieten (ik wist het zelf eerst ook niet :D )

Geplaatst:

Ja dat is het enige. Maar anders loop je te kutten met een snipertje. Waar ik toch al niet z'n kei in ben. Je moet alleen oppassen dat je 8-ball ook niet voor ze poten schiet.

Geplaatst:
Ja dat is het enige. Maar anders loop je te kutten met een snipertje. Waar ik toch al niet z'n kei in ben. Je moet alleen oppassen dat je 8-ball ook niet voor ze poten schiet.

ik heb die missie af vooral met die bazooka werkte goed! bedankt jongens! :)

Geplaatst:
Je kunt ook die pil pakken dan gaat als langzaam en kun je makkelijker mikken

kijk eens goed wat er staat samson ik heb die missie al af maarja ook een goede tip.

• 4 weken later...
Geplaatst:

ik begrijp niet dat zoveel mensen problemen hebben met deze missie is toch niet moeilijk vind ik

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dit is een redelijk gemakkelijke missie.

Je zet 8-Ball af , rijd naar het trapje van het gebouw voor het schip , gaat tot op het dak van het gebouw. En dan knal je gewoon iedereen af die je op het schip ziet lopen.

• 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...