vw53steven Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Hoi allemaal Ik heb denk ik iets ontdekt, namelijk links in de berm van het welkoms bord van Las Venturas staan soms wel bomen en de andere keer niet. Komt dat door mijn spel of is het echt een ontdekking zie foto's, volgens mij zijn die bomen er overdag wel en 's nachts niet. Gr. Steven Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Die bomen zijn generics. Dat wil zeggen dat ze op bepaalde plekken op willekeurige tijdstippen en plaatsen verschijnen. Dit is net zo met de zogenaamde 'spook graffiti', en de doodnormale lichten voor de ramen. Reageren
-JM Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Mag ik vragen wat 'spook graffiti' is? Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Mag ik vragen wat 'spook graffiti' is? De naam zegt het al een beetje. Het is graffiti die niet altijd op de zelfde plek is. Als je de ene keer er langs komt, dan is het er, en als je er pakweg 6 ingame uren later komt, dan is het ineens weg. Ik heb geen voorbeeld, maar ik hoop dat je me begrijpt. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Hier een filmpje van de spook graffiti. Reageren
-JM Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Oja dat heb ik wel eens gezien maar kon er niet op komen, en nog bedankt voor het antwoorden! Reageren
vw53steven Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Denk ik dat ik eindelijk iets heb ontdenkt blijkt dat er dan weer een verklaring voor is Gr. Steven Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Denk ik dat ik eindelijk iets heb ontdenkt blijkt dat er dan weer een verklaring voor is Gr. Steven Nieuwe ontdekkingen ruim 4 jaar nadat het spel is uitgebracht zijn zeer onwaarschijnlijk. Toch goed gevonden hoor Maar wat dacht je dan eigenlijk dat je ontdekt had? Gewoon, om het te weten. Reageren
vw53steven Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Denk ik dat ik eindelijk iets heb ontdenkt blijkt dat er dan weer een verklaring voor is Gr. Steven Nieuwe ontdekkingen ruim 4 jaar nadat het spel is uitgebracht zijn zeer onwaarschijnlijk. Toch goed gevonden hoor Maar wat dacht je dan eigenlijk dat je ontdekt had? Gewoon, om het te weten. Ik dacht dat ik een soort van nieuwe EE had gevonden net als die ''ghost graffiti'' maar dan met die bomen die dan verschijnen, soms wel soms niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.