Jump to content

Bomen verschijnen soms wel / niet.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal

Ik heb denk ik iets ontdekt, namelijk links in de berm van het welkoms bord van Las Venturas staan soms wel bomen en de andere keer niet. Komt dat door mijn spel of is het echt een ontdekking :?

zie foto's, volgens mij zijn die bomen er overdag wel en 's nachts niet.

Gr. Steven ;)

post-98194-1236011439_thumb.jpg

post-98194-1236011449_thumb.jpg

Geplaatst:

Die bomen zijn generics. Dat wil zeggen dat ze op bepaalde plekken op willekeurige tijdstippen en plaatsen verschijnen. Dit is net zo met de zogenaamde 'spook graffiti', en de doodnormale lichten voor de ramen.

Geplaatst:
Mag ik vragen wat 'spook graffiti' is?

De naam zegt het al een beetje. Het is graffiti die niet altijd op de zelfde plek is. Als je de ene keer er langs komt, dan is het er, en als je er pakweg 6 ingame uren later komt, dan is het ineens weg. Ik heb geen voorbeeld, maar ik hoop dat je me begrijpt.

Geplaatst:

Denk ik dat ik eindelijk iets heb ontdenkt blijkt dat er dan weer een verklaring voor is :duh:

Gr. Steven :bonk:

Geplaatst:
Denk ik dat ik eindelijk iets heb ontdenkt blijkt dat er dan weer een verklaring voor is :duh:

Nieuwe ontdekkingen ruim 4 jaar nadat het spel is uitgebracht zijn zeer onwaarschijnlijk. Toch goed gevonden hoor :) Maar wat dacht je dan eigenlijk dat je ontdekt had? Gewoon, om het te weten.
Geplaatst:

Nieuwe ontdekkingen ruim 4 jaar nadat het spel is uitgebracht zijn zeer onwaarschijnlijk. Toch goed gevonden hoor :) Maar wat dacht je dan eigenlijk dat je ontdekt had? Gewoon, om het te weten.

Ik dacht dat ik een soort van nieuwe EE had gevonden net als die ''ghost graffiti'' maar dan met die bomen die dan verschijnen, soms wel soms niet :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...