Jump to content

GTA V PS3 exclusive?


gta master 1

Recommended Posts

hallo,

Er is weer GTA nieuws: Het is mogelijk dat GTA V een PS3 exclusive wordt! Reden is dat de DVD te weinig kan opslaan, tot ergenis van Rockstar.

Persoonlijk hoop ik stiekem dat het wel doorgaat, omdat ik heb gehoordt dat GTA IV ook al kleiner was omdat op de dvd minder kon, maar ik zou het natuurlijk hartstikke leuk voor de 360 bezitters vinden als hij ook voor de 360 komt, en dat hij BV. op meerdere dvd schijfjes komt, maar rockstar wil het graag op 1 disc houden.

Grand Theft Auto IV was een waanzinnig groot succes op beide consoles en PC. Er zijn wereldwijd heel veel exemplaren verkocht en dat komt mede doordat GTA IV cross platform is. Toch gaan de geruchten dat GTA V gewoon weer PlayStation 3 exclusive wordt!

Het schijnt namelijk dat ontwikkelaar Rockstar Games helemaal niet zo blij is met de opslag capaciteit van de DVD. De Xbox 360 bezit alleen maar een DVD drive en volgens Rockstar is dat gewoon niet genoeg. GTA IV moest op één schijf passen en daarom hebben ze een hoop dingen moeten schrappen!

Om die reden wil Rockstar graag exclusief de nieuwe GTA voor de PlayStation 3 maken. Nick McCandless had het volgende te zeggen: "I have a very good feeling that Grand Theft Auto 5 will be exclusive to the PlayStation 3. The reason I think this will happen is because Rockstar stated awhile back that they did not like the storage limit for their game. They wanted to keep it on one disc, but to do this; they had to sacrifice much. They have also stated that they do not want to have such a small capacity with the next Grand Theft Auto."

Persoonlijk denk ik dat het allemaal een beetje gelul is. Natuurlijk kan je als developer zeiken dat niet al je gewilde data op het schijfje past, maar als er daarna veel meer exemplaren verkopen op die console ga je niet achteraf zeggen, dat hadden we niet moeten doen en laten we de volgende maar op die andere console exclusive uitbrengen. Maar goed, we zullen zien!

bron

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    40

  • Michael Hilgen

    10

  • Danoontje_nl

    10

  • HA5H

    9

Ik hoop zo erg dat dit waar is. Die Xdosers hebben TLAD, wij de volledig nieuwe game. En dit is echt het 1e bericht dat ook nog recent is (de bron dan, die is van vandaag!). Ik denk echt dat op de PS3, GTA weer echt een GTA gaat worden. Het is dan wel balen voor X360 eigenaren, maar zij hebben Halo en GoW. Prachtspellen die ook niet naar de PS3 gaan.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dat nieuws ook juist gevonden op een site, wou hem ook posten maar blijkbaar dus te laat... :7

Maar het blijft natuurlijk nog altijd een gerucht...

Bewerkt: door ---Elias---
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het waar is, maar ik denk het van niet. Rockstar vind wel een oplossing. Maar als ze het kleiner moeten maken vanwege de xbox, dan wil ik dat the lost and damned naar ps3 komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wahaha, nu maar hopen dat wij GTA V krijgen en de 360'ers een port van GTA Chinatown wars :7

:schater: Ik kan er nu al eigenlijk niet meer op wachten :$ Vorige week werd al een beetje bekend dat R* bezig is met een nieuwe GTA voor PSP (er zijn onderhandelingen) en nu dit. Dit maakt de maand maart wel een goede.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon zorgen dat er een Xbox 361 komt, met Blu-Ray lezer. Alles opgelost en klaar. Ik wil wel dat het spel op de PC komt, ik ben namelijk geen gameconsole fanaat, maar wel echt voor de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon zorgen dat er een Xbox 361 komt, met Blu-Ray lezer. Alles opgelost en klaar. Ik wil wel dat het spel op de PC komt, ik ben namelijk geen gameconsole fanaat, maar wel echt voor de PC.

360 heeft ook al TLAD, zou het toch wel fair zijn als wij PS3'ers ook een soort van exclusive krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon zorgen dat er een Xbox 361 komt, met Blu-Ray lezer. Alles opgelost en klaar. Ik wil wel dat het spel op de PC komt, ik ben namelijk geen gameconsole fanaat, maar wel echt voor de PC.

360 heeft ook al TLAD, zou het toch wel fair zijn als wij PS3'ers ook een soort van exclusive krijgen?

eh...waarom is TLAD alleen voor 360?

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon zorgen dat er een Xbox 361 komt, met Blu-Ray lezer. Alles opgelost en klaar. Ik wil wel dat het spel op de PC komt, ik ben namelijk geen gameconsole fanaat, maar wel echt voor de PC.

360 heeft ook al TLAD, zou het toch wel fair zijn als wij PS3'ers ook een soort van exclusive krijgen?

eh...waarom is TLAD alleen voor 360?

M$ heeft 50 miljoen betaald aan R* voor het op de 360 te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon de volgende DLC voor de computer en Playstation, Xbox word niet ondersteunt ^_^

EDIT: w00t WTF OMG BBQ! Zo veel? Rockstar verdient daar wel lekker aan zeg..

Met z'n allen:

!SONY! !SONY! !SONY! !SONY!

En voor mij natuurlijk PC, maar dat mag wel... :puh:

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...