Jump to content

GTA V PS3 exclusive?


gta master 1

Recommended Posts

Nu is het afgelopen met het fanboy gedrag van beide kampen. Gewoon weer ons richten op het feit dat GTA 5 of de opvolger van GTA IV; ps3 exclusief wordt of niet. Ik denk zelf van niet, want dan raken ze aardig wat inkomsten mis, denk ik. Voor velen is de PS3 toch te duur, maar technisch gezien wel beter.

Ja klopt. Dat was de Xbox ook t.o.v. de PS2. Want hij kwam later uit. PS3 is ook later uitgekomen en is technisch ook beter.

Maar als ik of iemand anders dat zegt, kraak je hem af :Y:7

Niet helemaal juist. Als iemand zegt dat de PS3 technisch beter is (inhoud hardware) dan heeft dat weinig met fanboy'nisme te maken. Het is gewoon een feit. Neemt niet weg dat de ene console gewoon weer beter is in het een dan de ander en zo ook andersom op andere vlakken. De één heeft betere games, de één heeft meer vastlopers. En als je dat soort discussies krijgt ben ik toch genoodzaakt de discussie een beetje richting de oorspronkelijke discussie te sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    40

  • Michael Hilgen

    10

  • Danoontje_nl

    10

  • HA5H

    9

volgens mij willen gewoon sommige ps3 players fanboy oorlogje spelen ofso :S :duh::zz:

Kijk, het mooie is dat je zelf een Xbox hebt :schater:

Het zijn net zo vaak de Xbox fanboys die er over beginnen :duh:

Dat je zelf nu een Xbox hebt, zul je natuurlijk nooit zeggen dat het de Xbox'ers zijn he :duh:

En ik heb zelf ook een PS3 gekocht, gewoon omdat ie imo mooier is :D Hij heeft blu-ray speler, en ook omdat ik de Xbox op een grasmaaier vind lijken, qua geluid dan :schater:

Maar het staat toch gewoon veel stoerder, 'Ik heb een ps3' i.p.v. ik heb een xbox :Y

jaja, noem me een fanboy, vind ik een compliment, omdat wij een ijselijke game console hebben :D

Een IJselijk lelijke gameconsole bedoel je :duh: .

Bewerkt: door kevin schilder
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij willen gewoon sommige ps3 players fanboy oorlogje spelen ofso :S :duh::zz:

Kijk, het mooie is dat je zelf een Xbox hebt :schater:

Het zijn net zo vaak de Xbox fanboys die er over beginnen :duh:

Dat je zelf nu een Xbox hebt, zul je natuurlijk nooit zeggen dat het de Xbox'ers zijn he :duh:

En ik heb zelf ook een PS3 gekocht, gewoon omdat ie imo mooier is :D Hij heeft blu-ray speler,1 en ook omdat ik de Xbox op een grasmaaier vind lijken, qua geluid dan :schater:

2 Maar het staat toch gewoon veel stoerder, 'Ik heb een ps3' i.p.v. ik heb een xbox :Y

jaja, noem me een fanboy, vind ik een compliment, omdat wij een ijselijke game console hebben :D

Het hangt er van af, soms beginnen de 360 fanboys, soms de PS3 fanboys

Maar @dikgedrukte zinnen:

1: Ik hoor geen geluid meer hoor.

2: Spreek voor jezelf, alsjeblieft. :7

BTW De definitie van ijselijk: afgrijselijk, angstaanjagend, schrikbarend, afschuwelijk. Nou goede console hoor! :schater:

Jonge de definitie van mongool ken je ook ofniet :schater:

Naja, ik praat mijn eigen taaltje, ijselijk in mijn taal is de definitie van een perfecte, mooie, heerlijk speelbaare. :)

Kortom, beter dan de Xbox <----- Heee, nu ben ik weer een Fanboy :N

Damn, met de dag krijg ik steeds meer het gevoel dat ik in een mongole wereld leef, allemaal van die stumperdjes :schater: Ik weet zeker, als je het geld had, had je een PS3 xD X'D

@Arjan : :tu:

nou ff tot het punt van zaken komen,

de xbox en ps3 zijn allebij topconsoles :)

ps3 is natuurlijk veel later uitgekomen dan de xbox360 en heeft daarom denk ik een voorsprong op de xbox qua technologie.

MAAR xbox heeft ook een aantal heeelle vette games ( ps3 ook :puh: )

Laten we een voorbeeld nemen aan RickyBoy.

Want als je een PS3 hebt dan is dat allles en als je een XBOX 360 hebt dan is dat alles.

(Ik moet toegeven dat ik ook commentaar heb op PS3 maar als je hem niet hebt moet je er niet slecht over praten).

Ik heb een XBOX 360 en dat vind ik beter maar iedereen heeft zijn eigen mening. :Y

(Ik heb ook een ps3 gehad maar dat beviel me niet) :duh: .

Bewerkt: door kevin schilder
Link to comment
Delen op andere websites

En de fanboys van beide kanten barsten weer los.....

Kom op zeg, zeur niet zo.

De Xbox 360 is eerder uitgekomen, daardoor is de PS3 technisch beter.

Maar dan heeft de PS3 weer niet zo'n goed Online Gaming gedoe als Xbox Live.

De PS3 is iets duurder.

De PS3 komt ook niks tekort hoor, wij Xbox'ers hebben :

The Lost and Damned

Left 4 Dead

Gears of War 1/2

De tweede GTA IV DLC

Halo (wars)

en de PS3 heeft :

LittleBigPlanet

Killzone 2

Resistance 2

God of War

(Misschien) GTA IV DLC Episode 1/2 (Bron :)

Dat de laatste Grand Theft Auto aardig wat exemplaartjes heeft verkocht is wel duidelijk en dat de Lost and Damned zeer succesvolle extra content is ook. Toch voelen de PlayStation 3 bezitters zich een beetje genaaid, aangezien zij die content nooit gaan krijgen. Of toch...?

Er gaan nogal wat geruchten dat de downloadable extra content alleen via download exclusive is voor de Xbox 360. Dat zou betekenen dat als de content op Blu-ray wordt gezet en in de winkels wordt verkocht er geen contractbreuk is met Microsoft! Klinkt interresant, non?

Het verhaal gaat dan ook als volgt. Eerst moet de tweede episodic content voor de Xbox 360 uitkomen op Xbox Live, wat waarschijnlijk nog voor het einde van het jaar gaat gebeuren. Daarna gaat Rockstar alle content bij elkaar op Blu-ray uitbrengen, zodat ook de PlayStation 3 bezitters er van kunnen genieten.

Er wordt zelfs al gesproken over de prijs! Die zou voor de Blu-ray 40 Euro worden, wat dan weer ongeveer gelijk staat aan de kosten die je hebt op Xbox Live. Wishful thinking? Misschien wel, maar waar rook is...

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

nou ff tot het punt van zaken komen,

de xbox en ps3 zijn allebij topconsoles :)

ps3 is natuurlijk veel later uitgekomen dan de xbox360 en heeft daarom denk ik een voorsprong op de xbox qua technologie.

MAAR xbox heeft ook een aantal heeelle vette games ( ps3 ook :puh: )

Laten we een voorbeeld nemen aan RickyBoy.

Want als je een PS3 hebt dan is dat allles en als je een XBOX 360 hebt dan is dat alles.

(Ik moet toegeven dat ik ook commentaar heb op PS3 maar als je hem niet hebt moet je er niet slecht over praten).

Ik heb een XBOX 360 en dat vind ik beter maar iedereen heeft zijn eigen mening. :Y

(Ik heb ook een ps3 gehad maar dat beviel me niet) :duh: .

Je mag ook vertellen waarom een PS3 je niet beviel hoor.

Mij bevalt beide consoles hoor!(Ik ga dit ALWEER schrijven omdat ik een fanboy word genoemd)

Ikzelf vind beide best mooi, PS3 heeft een mooie zwarte laag(die bij mij wel stof aantrekt :S), maar de Xbox 360 is wit, en ik vind wit ook erg mooi, Zowel de PS3 als de X360 hebben mooie vormen, behalve dat de X360 die lompe magnetron voeding heeft, en het geluid dat de mijne(weet niet hoe het met de nieuwere series is) maakt,

En dan de controllers, beide zijn zeker goed, PS3 is gewoon een fijne controller, niet te veel poespas, behalve de triggers zijn soms wat lomper, maar de X360 heeft er een zware(qua gewicht) accu in gezet, en dat is de reden dat ik mijn kabel(play and charge kit) eraan heb hangen zonder accu, dit is wat lichter en dat vind ikzelf fijner.

Bij mij gaan mijn handen ook zweten op de X360 controller, maar dit kan ook gewoon aan mij liggen.

X360 heeft vanaf het begin er Rumble functie op zitten, en dit had de PS3 niet :duh: , Maar de PS3 heeft bv. Sixaxis, maar dit werkt niet zo heel erg fijn.

Qua games zijn beide zeer goed, X360 heeft Halo, Forza Motorsport, PGR, etc. als Exclusieve games, maar PS3 heeft bv. Killzone, LBP, etc. als exclusieve games, wil je dit probleem niet, dan zul je toch echt beide consoles moeten hebben.

En dan de prestaties, PS3 zal daar iets beter in zijn, ook door zijn snellere processor, maar de PS3 heeft minder ramgeheugen, kut Sony, niet dat ze 1gb aan geheugen doen, nee, ze doen 256 mb, wat nadelig kan zijn, aangezien de X360 512mb heeft, maar qua optische drives kan de X360 de PS3 niet eens bijhouden, wat PS3 wel weer een voordeel geeft, want als je 8 gig met 50 gig vergelijkt zit er toch wel een dik verschil in.

Als ik naar mijn evaring met beide consoles vergelijk, dan wint de PS3 dik.

Maar dit komt waarschijnlijk ook omdat ik 3 X360'ers heb, en in totaal 6 keer stuk zijn geweest, wat mijn evaring met die console niet echt groot maakt.

Groot voordeel van X360 is(voor mij dan), is ombouw mogelijkheden, voor bv. back-ups, of iets in die trend wat veel goedkoper is :7 .

En dan, MS heeft een voordeel dat ze enorm veel geld maken, en dus zulke dure aankopen zoals exclusives sneller kunnen doen dan Sony.

Sony doet daarnaast graag aan uitstellen, wat ook zeer frustrerend kan zijn.

Maar qua bedrijven heb ik liever Sony dan MS, omdat Bill Gates me niet zo aanspreekt, zoals de leugens met de RROD en zij enorme geldwolven zijn(Zoals het door produceren van een console terwijl ze weten dat er een fout in zit).

Zoals je ziet, beide consoles zijn naar MIJN mening niet perfect, maar beide zijn zeker goed.

En als ik mijn berichtje zo lees, ben ik dus duidelijk geen fanboy ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja zoals FerryN al zij elke console heeft ze voor en nadelen.Ikzelf vind het geluid wat uit de Xbox360 komt erg vervelend.wat ik zelf vind bij de ps3 is dat de controller erg licht aanvoelt.Zelf heb ik een playstation 2 hier staan(Die het nog steeds prima doet!).Verder heb ik nog nooit slechte ervaringen met microsoft en sony gehad. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal met je eens FerryN :tu: <--- Ben ik nu weer een fanboy! :N

Naja, ik heb ooit een keer een Xbox360 geleend van mijn zwager, en ik mocht niet eens beneden op de tv spelen van mijn ouders, omdat die teveel herrie maakte... Ik vond het wel meevallen en dacht dat het bij de consoles hoorde. En het mooiste is, dat ik NFS PS erop had, en dat ik het een keer 4uur achterelkaar gespeeld had, en dat de XboX het niet meer deed, doorgebrand ... :ch: Naja, totdat ik een PS3 kocht, waas ik gelijk verkocht. Een prachtig ding, geen geluid ofiets :tu:

Maar de herrie en de andere problemen zullen nu wel opgelost zijn, door de nieuwe versies van de 360.. :Y

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

nou ff tot het punt van zaken komen,

de xbox en ps3 zijn allebij topconsoles :)

ps3 is natuurlijk veel later uitgekomen dan de xbox360 en heeft daarom denk ik een voorsprong op de xbox qua technologie.

MAAR xbox heeft ook een aantal heeelle vette games ( ps3 ook :puh: )

Laten we een voorbeeld nemen aan RickyBoy.

Want als je een PS3 hebt dan is dat allles en als je een XBOX 360 hebt dan is dat alles.

(Ik moet toegeven dat ik ook commentaar heb op PS3 maar als je hem niet hebt moet je er niet slecht over praten).

Ik heb een XBOX 360 en dat vind ik beter maar iedereen heeft zijn eigen mening. :Y

(Ik heb ook een ps3 gehad maar dat beviel me niet) :duh: .

Je mag ook vertellen waarom een PS3 je niet beviel hoor.

Mij bevalt beide consoles hoor!(Ik ga dit ALWEER schrijven omdat ik een fanboy word genoemd)

Ikzelf vind beide best mooi, PS3 heeft een mooie zwarte laag(die bij mij wel stof aantrekt :S), maar de Xbox 360 is wit, en ik vind wit ook erg mooi, Zowel de PS3 als de X360 hebben mooie vormen, behalve dat de X360 die lompe magnetron voeding heeft, en het geluid dat de mijne(weet niet hoe het met de nieuwere series is) maakt,

En dan de controllers, beide zijn zeker goed, PS3 is gewoon een fijne controller, niet te veel poespas, behalve de triggers zijn soms wat lomper, maar de X360 heeft er een zware(qua gewicht) accu in gezet, en dat is de reden dat ik mijn kabel(play and charge kit) eraan heb hangen zonder accu, dit is wat lichter en dat vind ikzelf fijner.

Bij mij gaan mijn handen ook zweten op de X360 controller, maar dit kan ook gewoon aan mij liggen.

X360 heeft vanaf het begin er Rumble functie op zitten, en dit had de PS3 niet :duh: , Maar de PS3 heeft bv. Sixaxis, maar dit werkt niet zo heel erg fijn.

Qua games zijn beide zeer goed, X360 heeft Halo, Forza Motorsport, PGR, etc. als Exclusieve games, maar PS3 heeft bv. Killzone, LBP, etc. als exclusieve games, wil je dit probleem niet, dan zul je toch echt beide consoles moeten hebben.

En dan de prestaties, PS3 zal daar iets beter in zijn, ook door zijn snellere processor, maar de PS3 heeft minder ramgeheugen, kut Sony, niet dat ze 1gb aan geheugen doen, nee, ze doen 256 mb, wat nadelig kan zijn, aangezien de X360 512mb heeft, maar qua optische drives kan de X360 de PS3 niet eens bijhouden, wat PS3 wel weer een voordeel geeft, want als je 8 gig met 50 gig vergelijkt zit er toch wel een dik verschil in.

Als ik naar mijn evaring met beide consoles vergelijk, dan wint de PS3 dik.

Maar dit komt waarschijnlijk ook omdat ik 3 X360'ers heb, en in totaal 6 keer stuk zijn geweest, wat mijn evaring met die console niet echt groot maakt.

Groot voordeel van X360 is(voor mij dan), is ombouw mogelijkheden, voor bv. back-ups, of iets in die trend wat veel goedkoper is :7 .

En dan, MS heeft een voordeel dat ze enorm veel geld maken, en dus zulke dure aankopen zoals exclusives sneller kunnen doen dan Sony.

Sony doet daarnaast graag aan uitstellen, wat ook zeer frustrerend kan zijn.

Maar qua bedrijven heb ik liever Sony dan MS, omdat Bill Gates me niet zo aanspreekt, zoals de leugens met de RROD en zij enorme geldwolven zijn(Zoals het door produceren van een console terwijl ze weten dat er een fout in zit).

Zoals je ziet, beide consoles zijn naar MIJN mening niet perfect, maar beide zijn zeker goed.

En als ik mijn berichtje zo lees, ben ik dus duidelijk geen fanboy ;).

Je zij dat je de kleur zwart mooier vond maar mijn Xbox 360 is zwart.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zij dat je de kleur zwart mooier vond maar mijn Xbox 360 is zwart.

Hij bedoelt wss óf dat de Elite niet glanzend is, of dat een normale Xbox wit is. Maarja voor 35 euries heb je een glanzend zwarte case dus ja... Ga ik trouwens ook doen! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

En de fanboys van beide kanten barsten weer los.....

Kom op zeg, zeur niet zo.

De Xbox 360 is eerder uitgekomen, daardoor is de PS3 technisch beter.

Maar dan heeft de PS3 weer niet zo'n goed Online Gaming gedoe als Xbox Live.

De PS3 is iets duurder.

De PS3 komt ook niks tekort hoor, wij Xbox'ers hebben :

The Lost and Damned

Left 4 Dead

Gears of War 1/2

De tweede GTA IV DLC

Halo (wars)

en de PS3 heeft :

LittleBigPlanet

Killzone 2

Resistance 2

God of War

(Misschien) GTA IV DLC Episode 1/2 (Bron :)

playstation heeft ook de motorstorm serie in handen

maar ik vind het logisch als sony zijn game niet gaat uitgeven voor de concurrent om hun console beter te maken en ik vind het ook logisch dat microsoft hetzelfde doet

maar rockstar ligt daar tog afhankelijk van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, ik vind dat het onderwerp beetje verandert naar Ps3 en Xbox 360..

Ja klopt wel. Is toch ook wel voorspelbaar met zo'n topic? En BTW de bron is absoluut niet objectief; voor de PS3 dus dan krijg je ook weer consolewars.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zij dat je de kleur zwart mooier vond maar mijn Xbox 360 is zwart.

Hij bedoelt wss óf dat de Elite niet glanzend is, of dat een normale Xbox wit is. Maarja voor 35 euries heb je een glanzend zwarte case dus ja... Ga ik trouwens ook doen! :eten:

Ja die case heb ik ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zij dat je de kleur zwart mooier vond maar mijn Xbox 360 is zwart.

Hij bedoelt wss óf dat de Elite niet glanzend is, of dat een normale Xbox wit is. Maarja voor 35 euries heb je een glanzend zwarte case dus ja... Ga ik trouwens ook doen! :eten:

Ja die case heb ik ook.

Oh ja? Waar heb je hem gekocht, en heb je het zelf gedaan? Ik wil namelijk wel een betrouwbaar bedrijf en mjin garantie behouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zij dat je de kleur zwart mooier vond maar mijn Xbox 360 is zwart.

Hij bedoelt wss óf dat de Elite niet glanzend is, of dat een normale Xbox wit is. Maarja voor 35 euries heb je een glanzend zwarte case dus ja... Ga ik trouwens ook doen! :eten:

Ja die case heb ik ook.

Oh ja? Waar heb je hem gekocht, en heb je het zelf gedaan? Ik wil namelijk wel een betrouwbaar bedrijf en mjin garantie behouden.

Wat je ook kan doen is een skin.Is makkelijker aan te brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...