Jump to content

GTA V PS3 exclusive?


gta master 1

Recommended Posts

Ik ben het ook wel met Ferry eens, beide consoles zijn gewoon te verschillend maar beide toch ook goed!

Ieder heeft zijn merk, zo is het ook met andere dingen zoals bijvoorbeeld auto's, ik wil nog niet dood gevonden worden in een Fiat maar andere vinden het geweldige auto's (Punto is overigens een leuke auto)

Daarom snap ik eigenlijk niet waarom er steeds weer een console war moet beginnen, wat is het nut?, voel je je dan beter of ben je gewoon een beetje gefrustreerd?

Naja, ik heb zelf niet zo veel last van die stofzuiger (X-Box), het geluid bedoel ik daarmee, maar het is lastig wanneer je je eraan stoort..

De controller vind ik dan weer lekker in de hand liggen en zeker niet zwaar (misschien eens langs de sportschool Ferry :puh:;) ) , vind het overigens wel kut dat die accu's zo snel leeg gaan (met headset erin)

En dat lompe voedingsblok, mha, geen last van, want die ligt achter m'n TV

Laat ieder nou gewoon eens zijn eigen keuzes maken, ik heb zelf de X-Box gekozen vanwege de prijs en omdat ik daar al (goede) ervaringen mee had (had een oude X-Box met 80 Gig)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    40

  • Michael Hilgen

    10

  • Danoontje_nl

    10

  • HA5H

    9

Ik ben het ook wel met Ferry eens, beide consoles zijn gewoon te verschillend maar beide toch ook goed!

Ieder heeft zijn merk, zo is het ook met andere dingen zoals bijvoorbeeld auto's, ik wil nog niet dood gevonden worden in een Fiat maar andere vinden het geweldige auto's (Punto is overigens een leuke auto)

Daarom snap ik eigenlijk niet waarom er steeds weer een console war moet beginnen, wat is het nut?, voel je je dan beter of ben je gewoon een beetje gefrustreerd?

Naja, ik heb zelf niet zo veel last van die stofzuiger (X-Box), het geluid bedoel ik daarmee, maar het is lastig wanneer je je eraan stoort..

De controller vind ik dan weer lekker in de hand liggen en zeker niet zwaar (misschien eens langs de sportschool Ferry :puh:;) ) , vind het overigens wel kut dat die accu's zo snel leeg gaan (met headset erin)

En dat lompe voedingsblok, mha, geen last van, want die ligt achter m'n TV

Laat ieder nou gewoon eens zijn eigen keuzes maken, ik heb zelf de X-Box gekozen vanwege de prijs en omdat ik daar al (goede) ervaringen mee had (had een oude X-Box met 80 Gig)

Soms is het geluid wat uit de xbox komt wel irritant,maar als ik me volume harder zet merk ik er niks van.Me broertje heeft nu ook een xbox360 en die is veel stiller. ^_^

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heeft gewoon een console waar die het liefste games mee doet. Voor de een is dat de Xbox360, voor de ander de PS3 of de PC. Iedereen moet dat gewoon accepteren. Wij beginnen toch ook geen oorlog tegen de DS'ers omdat zij Chinatown Wars hebben.

Verder zie ik wel dat Xbox komt met een Blu0ray disc, en dat je GTA V er ook op kan spelen. Niet dat ze dit speciaal voor Rockstar doen, maar het zal vast wel gebeuren. Xbox vind ik een echt gameconsole. De PS3 is bijna een computer waar je alles mee kan. Daarom is de PS ook mijn favoriet :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij persoonlijk niks uit of het voor de XBOX'ers, de PC'ers (die vergeten we nog :puh:) of de PS3'ers komt, ik zelf hou me op de Playstation al bezig met GTA IV (nee, nog steeds niet uitgespeeld, GTA ligt bij me broer in Rotterdam :duh: ). Trouwens vind ik het zoals bovenstaande mensen ook erg raar dat er een oorlog tussen de consoles is, ieder heeft zijn plus-, ieder zijn minpunten, en het is eenmaal zo dat de een het liefst met de XBOX speelt en de ander met de PS3.

Gun het elkaar gewoon! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij persoonlijk niks uit of het voor de XBOX'ers, de PC'ers (die vergeten we nog :puh:) of de PS3'ers komt, ik zelf hou me op de Playstation al bezig met GTA IV (nee, nog steeds niet uitgespeeld, GTA ligt bij me broer in Rotterdam :duh: ). Trouwens vind ik het zoals bovenstaande mensen ook erg raar dat er een oorlog tussen de consoles is, ieder heeft zijn plus-, ieder zijn minpunten, en het is eenmaal zo dat de een het liefst met de XBOX speelt en de ander met de PS3.

Gun het elkaar gewoon! :D

Ja, klopt, maar zag dat het voornamelijk tussen de X360 en de PS3 ging, vandaar.

En ik gun het alle partijen hoor, alleen jammer dat de contents niet op de PS3 komen, anders had ik ze misschien gekocht, heb ook x360, maar 2 daarvan zijn banned en de niet gebanned is kapot -_-'.

En op de PC is ie er ook niet, dus dat is pech voor mij, geen TLAD dus, ach ja, ik leef door of ie nou komt of niet :D.

De controller vind ik dan weer lekker in de hand liggen en zeker niet zwaar (misschien eens langs de sportschool Ferry :puh:;) )

Niet dat ik hem niet kan tillen ofzo hoor :bonk:.

Maar vergeleken met de PS3 controller is ie een stuk zwaarder, dat is de reden dat ik de X360 controller 'zwaar' vind :puh:.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf dit bericht onzin vinden, hoe groot is de kans dat dit spel niet voor de xbox is? In 2010 of 2011 is er waarschijnlijk al weer een nieuwe xbox en ps, dus dat is gene probleem, dna is de blu ray stukken goedkoper geworden en is het voor iedereen betaalbaar. De hardware van de xbox en ps3 zijn sowieso al aan het verouderen en microsoft doet de xbox voor 150 weg, reden genoeg om aan te nemen dat er in 2010 een nieuwe xbox komt, die geldmelkers gaan hun product echt niet voor 150 weg doen hoor.

Rond die tijd is dit al echt gene probleem meer hoor, mixrosoft gaat de nieuwe xbox echt niet zonder blu ray verkopen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij persoonlijk niks uit of het voor de XBOX'ers, de PC'ers (die vergeten we nog :puh:) of de PS3'ers komt, ik zelf hou me op de Playstation al bezig met GTA IV (nee, nog steeds niet uitgespeeld, GTA ligt bij me broer in Rotterdam :duh: ). Trouwens vind ik het zoals bovenstaande mensen ook erg raar dat er een oorlog tussen de consoles is, ieder heeft zijn plus-, ieder zijn minpunten, en het is eenmaal zo dat de een het liefst met de XBOX speelt en de ander met de PS3.

Gun het elkaar gewoon! :D

Ja, klopt, maar zag dat het voornamelijk tussen de X360 en de PS3 ging, vandaar.

En ik gun het alle partijen hoor, alleen jammer dat de contents niet op de PS3 komen, anders had ik ze misschien gekocht, heb ook x360, maar 2 daarvan zijn banned en de niet gebanned is kapot -_-'.

En op de PC is ie er ook niet, dus dat is pech voor mij, geen TLAD dus, ach ja, ik leef door of ie nou komt of niet :D.

Ja, idd best jammer :puh: maar zoieso spreekt een motorbende mij niet veel aan ^^

Link to comment
Delen op andere websites

zoals al is gezecht iedereen zijn console.

mensen die de ps3 hebben kunnen tog fan zijn van gta en TLAD willen en dan moeten ze meteen een fanboy zijn

het maakt mij niet uit of Gta V of een andere gta titel ps3 only word of dat het op elke console komt ik wil het gewoon kunnen spelen

ik gun het iedereen klaar!

Gr Kenny-Petrovic

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin, dat bericht!

Waarom zou Rockstar GTAV exclusief voor de PS3 uitbrengen?

GTA IV heeft helemaal niet 'beperkte mogelijkheden' door de Xbox 360, onzin!

Er staat ook geen enkel bewijs dat het uberhaupt zou kunnen, en geruchten zijn meestal niet waar.

En als GTAV exclusief zou worden, zou ik eerder aan de 360 denken. Microsoft is zo rijk als dat jij haren hebt (behalve als je kaal bent :puh:), en ik denk wel dat Microsoft GTA niet wil laten schieten, al betalen ze een half miljard!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin, dat bericht!

Waarom zou Rockstar GTAV exclusief voor de PS3 uitbrengen?

GTA IV heeft helemaal niet 'beperkte mogelijkheden' door de Xbox 360, onzin!

Er staat ook geen enkel bewijs dat het uberhaupt zou kunnen, en geruchten zijn meestal niet waar.

En als GTAV exclusief zou worden, zou ik eerder aan de 360 denken. Microsoft is zo rijk als dat jij haren hebt (behalve als je kaal bent :puh:), en ik denk wel dat Microsoft GTA niet wil laten schieten, al betalen ze een half miljard!

Weet je wel waar het over gaat?

Het gaat er niet om dat R* GTA V ps3 exclusief wil maken.

Probleem is dat er niet genoeg ruimte is op een dvd aangezien GTA V nog groter en mooier zal worden.

Dan kan microsoft nog net zo veel willen betalen maar als de x-doos het gewoonweg niet aan kan, dan hebben ze gewoon een probleem. of microsoft moet met een vernieuwde x-doos komen met blu-ray speler maar daar hebben degenen die nu al voor aardig wat centjes de x-doos aangeschaft hebben weinig aan natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin, dat bericht!

Waarom zou Rockstar GTAV exclusief voor de PS3 uitbrengen?

GTA IV heeft helemaal niet 'beperkte mogelijkheden' door de Xbox 360, onzin!

Er staat ook geen enkel bewijs dat het uberhaupt zou kunnen, en geruchten zijn meestal niet waar.

En als GTAV exclusief zou worden, zou ik eerder aan de 360 denken. Microsoft is zo rijk als dat jij haren hebt (behalve als je kaal bent :puh:), en ik denk wel dat Microsoft GTA niet wil laten schieten, al betalen ze een half miljard!

Weet je wel waar het over gaat?

Het gaat er niet om dat R* GTA V ps3 exclusief wil maken.

Probleem is dat er niet genoeg ruimte is op een dvd aangezien GTA V nog groter en mooier zal worden.

Dan kan microsoft nog net zo veel willen betalen maar als de x-doos het gewoonweg niet aan kan, dan hebben ze gewoon een probleem. of microsoft moet met een vernieuwde x-doos komen met blu-ray speler maar daar hebben degenen die nu al voor aardig wat centjes de x-doos aangeschaft hebben weinig aan natuurlijk.

Ook al is dit gerucht al waar, zijn ze bij microsoft heus wel slim genoeg om er iets voor te bedenken

Desnoods 2 of 3 DVD's, waarvan je 2 DVD's op je Hardeschijf moet zetten en de laatste om te spelen, welliswaar dan pech voor de Arcade X-Box gebruikers maar dat is toch een onding ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin, dat bericht!

Waarom zou Rockstar GTAV exclusief voor de PS3 uitbrengen?

GTA IV heeft helemaal niet 'beperkte mogelijkheden' door de Xbox 360, onzin!

Er staat ook geen enkel bewijs dat het uberhaupt zou kunnen, en geruchten zijn meestal niet waar.

En als GTAV exclusief zou worden, zou ik eerder aan de 360 denken. Microsoft is zo rijk als dat jij haren hebt (behalve als je kaal bent :puh:), en ik denk wel dat Microsoft GTA niet wil laten schieten, al betalen ze een half miljard!

Weet je wel waar het over gaat?

Het gaat er niet om dat R* GTA V ps3 exclusief wil maken.

Probleem is dat er niet genoeg ruimte is op een dvd aangezien GTA V nog groter en mooier zal worden.

Dan kan microsoft nog net zo veel willen betalen maar als de x-doos het gewoonweg niet aan kan, dan hebben ze gewoon een probleem. of microsoft moet met een vernieuwde x-doos komen met blu-ray speler maar daar hebben degenen die nu al voor aardig wat centjes de x-doos aangeschaft hebben weinig aan natuurlijk.

Ook al is dit gerucht al waar, zijn ze bij microsoft heus wel slim genoeg om er iets voor te bedenken

Desnoods 2 of 3 DVD's, waarvan je 2 DVD's op je Hardeschijf moet zetten en de laatste om te spelen, welliswaar dan pech voor de Arcade X-Box gebruikers maar dat is toch een onding ^_^

Dat zou ook nog een oplossing kunnen zijn, maar als straks nog meer games groter worden dan zal microsoft toch alsnog met iets nieuws moeten komen anders heb je je harddiskje na 3 a 4 games aardig vol.

Bewerkt: door Playah
Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft zou veel geld moeten betalen om Blu-ray op de Xbox te krijgen aangezien de makers van Blu-ray Phillips en Sony zijn.

Excuses voor het offtopic bericht. :puh:

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Sjah, als ze 0 miljoen willen betalen voor 2 DLC's, kunnen ze ook best wel even die Blu-Ray's kopen, volgens mij is dat niet zo'n probleem voor Microsoft...

Ach jah...we zullen het wel allemaal zien, het is nog lang geen 2010 en we vermaken ons toch steeds met GTA IV? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sjah, als ze 0 miljoen willen betalen voor 2 DLC's, kunnen ze ook best wel even die Blu-Ray's kopen, volgens mij is dat niet zo'n probleem voor Microsoft...

Ach jah...we zullen het wel allemaal zien, het is nog lang geen 2010 en we vermaken ons toch steeds met GTA IV? ;)

[offtopic]

0 miljoen is wel een beetje weinig he? :7

[/offtopic]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...