Jump to content

GTA V PS3 exclusive?


gta master 1

Recommended Posts

Leuk, natuurlijk zou ik ook graag willen dat het voor de Xbox360 uitkomt. :Y Mij maakt het niks uit wat ze geschrapt hebben van GTA IV, maar je moet er gewoon de beste dingen erin laten zitten. Dat is het beste. :Y En Blu-Ray of geen Blu-Ray. Het maakt niks uit voor mij. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    40

  • Michael Hilgen

    10

  • Danoontje_nl

    10

  • HA5H

    9

Sjah, als ze 0 miljoen willen betalen voor 2 DLC's, kunnen ze ook best wel even die Blu-Ray's kopen, volgens mij is dat niet zo'n probleem voor Microsoft...

Ach jah...we zullen het wel allemaal zien, het is nog lang geen 2010 en we vermaken ons toch steeds met GTA IV? ;)

[offtopic]

0 miljoen is wel een beetje weinig he? :7

[/offtopic]

*zucht*....Even het toetsenbord uit het raam gegooid, wat een takke ding!

Maargoed...ik bedoelde 50 miljoen (de 5 even meteen door het bureau heen gedrukt, maar hij doet het :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Sjah, als ze 0 miljoen willen betalen voor 2 DLC's, kunnen ze ook best wel even die Blu-Ray's kopen, volgens mij is dat niet zo'n probleem voor Microsoft...

Ach jah...we zullen het wel allemaal zien, het is nog lang geen 2010 en we vermaken ons toch steeds met GTA IV? ;)

[offtopic]

0 miljoen is wel een beetje weinig he? :7

[/offtopic]

Laten we ontopic gaan of de mods maken van hun tak ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bla...

Weer bla...

*zucht*....Even het toetsenbord uit het raam gegooid, wat een takke ding!

Maargoed...ik bedoelde 50 miljoen (de 5 even meteen door het bureau heen gedrukt, maar hij doet het :puh: )

Wil je ook gelijk mijn toetsenbord uit mijn laptop monteren en ook weggooien? Alvast dank :7

Alleen maar bla hier...

En voor de vierde keer: BLAH!

Laten we ontopic gaan of de mods maken van hun tak ;)

Inderdaad :puh: Maar -als PS3'er zeg ik het- zou het wel jammer zijn voor de 360'ers, want Rockstars verdient daar ook veel mee, met de 360 spelers.

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin, dat bericht!

Waarom zou Rockstar GTAV exclusief voor de PS3 uitbrengen?

GTA IV heeft helemaal niet 'beperkte mogelijkheden' door de Xbox 360, onzin!

Er staat ook geen enkel bewijs dat het uberhaupt zou kunnen, en geruchten zijn meestal niet waar.

En als GTAV exclusief zou worden, zou ik eerder aan de 360 denken. Microsoft is zo rijk als dat jij haren hebt (behalve als je kaal bent :puh:), en ik denk wel dat Microsoft GTA niet wil laten schieten, al betalen ze een half miljard!

Weet je wel waar het over gaat?

Het gaat er niet om dat R* GTA V ps3 exclusief wil maken.

Probleem is dat er niet genoeg ruimte is op een dvd aangezien GTA V nog groter en mooier zal worden.

Dan kan microsoft nog net zo veel willen betalen maar als de x-doos het gewoonweg niet aan kan, dan hebben ze gewoon een probleem. of microsoft moet met een vernieuwde x-doos komen met blu-ray speler maar daar hebben degenen die nu al voor aardig wat centjes de x-doos aangeschaft hebben weinig aan natuurlijk.

Jongen, ik weet precies waar het over gaat. Volgens mij gaat het er trouwens wel degelijk over dat Rockstar zogenaamd GTAV exclusief maakt voor de PS3. Een DVD heeft zat ruimte, trouwens. Het is dus zoiezo raar dat er beweerd wordt dat er te weinig geheugen op staat..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin, dat bericht!

Waarom zou Rockstar GTAV exclusief voor de PS3 uitbrengen?

GTA IV heeft helemaal niet 'beperkte mogelijkheden' door de Xbox 360, onzin!

Er staat ook geen enkel bewijs dat het uberhaupt zou kunnen, en geruchten zijn meestal niet waar.

En als GTAV exclusief zou worden, zou ik eerder aan de 360 denken. Microsoft is zo rijk als dat jij haren hebt (behalve als je kaal bent :puh:), en ik denk wel dat Microsoft GTA niet wil laten schieten, al betalen ze een half miljard!

Weet je wel waar het over gaat?

Het gaat er niet om dat R* GTA V ps3 exclusief wil maken.

Probleem is dat er niet genoeg ruimte is op een dvd aangezien GTA V nog groter en mooier zal worden.

Dan kan microsoft nog net zo veel willen betalen maar als de x-doos het gewoonweg niet aan kan, dan hebben ze gewoon een probleem. of microsoft moet met een vernieuwde x-doos komen met blu-ray speler maar daar hebben degenen die nu al voor aardig wat centjes de x-doos aangeschaft hebben weinig aan natuurlijk.

Jongen, ik weet precies waar het over gaat. Volgens mij gaat het er trouwens wel degelijk over dat Rockstar zogenaamd GTAV exclusief maakt voor de PS3. Een DVD heeft zat ruimte, trouwens. Het is dus zoiezo raar dat er beweerd wordt dat er te weinig geheugen op staat..

Dvd heeft zat ruimte?

Dvd heeft niet zat ruimte, Dvdtjes zitten tot de nok toe gevuld als IV erop staat.

Daarom ook die waarschuwingen van R* naar MS, dat die schijfjes te klein worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, de software waar de PS3 op draait. Ik weet niet 100% zeker dat dat waar is.

@RustyRustler89: Ik denk dat jij ook zo zou reageren als R* besluit dat de volgende GTA's alleen maar voor de Xdoos uit zouden komen. En het is ook een keuze van R*. Niet van Sony of Microsoft. Nu heeft Microsoft er niks over te zeggen.

Its a cruel world, all about $$ and succes :)

Ik weet dat het nogal l*llig is voor xbox 360 bezitters, maar ik heb liever een succesvollere game als opvolger dan een game die gamers "weer" hevig teleur stelt. Ik vind Gta 4 altijd nog een prachtig spel, maar de meeste mensen zijn erg teleurgesteld wegens gebrek aan dingen buiten de missies om.

Rockstar heeft een heleboel in gta 4 moeten schrappen omdat de 360 de game niet meer aankon. Dit was jammer, en verklaart ook waarom Gta 4 minder bied dan de meeste mensen hebben verwacht. Als R* niets heeft geschrapt in Gta 4, zou de game hoogwaarschijnlijk een stuk minder teleurstellend zijn voor velen onder ons, maar op deze manier zou Gta 4 een ps3 exclusive moeten worden, waardoor ze dus een stuk minder sales zouden krijgen.

Toch werd Gta 4 wereldwijd enorm veel verkocht door ps3 en 360 bezitters! Als Rockstar de volgende GTA weer uit zou brengen voor beide consoles zou er hoogwaarschijnlijk weer een heleboel geschrapt moeten worden en zou de game niet veel verbetert zijn met zijn voorganger Gta IV. Wat misschien wel de populariteit van de GTA serie hevig zou kunnen beschadigen Oua het aantal GB is GTA IV er ook erg groot en zou absoluut niet veel verbetert kunnen worden. "als game voor beide consoles"

We zullen zien wat de toekomst ons te bieden heeft!

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Its a cruel world, all about $$ and succes :)

Ik weet dat het nogal l*llig is voor xbox 360 bezitters, maar ik heb liever een succesvollere game als opvolger dan een game die gamers "weer" hevig teleur stelt. Ik vind Gta 4 altijd nog een prachtig spel, maar de meeste mensen zijn erg teleurgesteld wegens gebrek aan dingen buiten de missies om.

Rockstar heeft een heleboel in gta 4 moeten schrappen omdat de 360 de game niet meer aankon. Dit was jammer, en verklaart ook waarom Gta 4 minder bied dan de meeste mensen hebben verwacht. Als R* niets heeft geschrapt in Gta 4, zou de game hoogwaarschijnlijk een stuk minder teleurstellend zijn voor velen onder ons, maar op deze manier zou Gta 4 een ps3 exclusive moeten worden, waardoor ze dus een stuk minder sales zouden krijgen.

Toch werd Gta 4 wereldwijd enorm veel verkocht door ps3 en 360 bezitters! Als Rockstar de volgende GTA weer uit zou brengen voor beide consoles zou er hoogwaarschijnlijk weer een heleboel geschrapt moeten worden en zou de game niet veel verbetert zijn met zijn voorganger Gta IV. Wat misschien wel de populariteit van de GTA serie hevig zou kunnen beschadigen Oua het aantal GB is GTA IV er ook erg groot en zou absoluut niet veel verbetert kunnen worden. "als game voor beide consoles"

We zullen zien wat de toekomst ons te bieden heeft!

WTF? Rockstar heeft niks geschrapt vanwege dat er te weinig geheugen op de DVD zit... Het is een totaal nieuwe engine die ze gebruikten, logisch dat je dan niet al te ver gaat. Als je nou naar de the Lost and Damned (Hehe! PS3 heeft die niet :puh:), zitten daar gang wars in en een wat verbeterd race systeem. Ik zie dat R* probeert te expirimenteren..

Rockstar zou heus wel wat meer features er in hebben gedaan en het niet op de 360 uitbrengen (ja ik geef toe na een beetje onderzoek, dat inderdaad op de DVD net niet genoeg zit voor veel nieuwe features). Zo eigenwijs zijn ze wel.. Maar ook op de 360, zou je een HD-DVD kunnen aansluiten. Het zou best kunnen dat op nieuwe versies van de Xbox 360 een HD-DVDtje zit, met zo ongeveer 30GB (dubbellaags).

Link to comment
Delen op andere websites

hopelijk denkt R* aan de trouwe fans van gta en dat het tog uitkomt op de xbox :D:tu:

jep, als ze maar niks schrappen zoals in Gta 4 omdat ie voor beide consoles uit kwam :puh:

Ze hebben dingen geschrapt in verband met tijdgebrek en budget, niet vanwege console gebrekken.

Ja ok, mss de moeilijke ontwikkeling van de PS3 versie... Maar GTA IV is gecomprimeerd naar 6.8GB. Hebben ze dus genoeg over op een DVD, dus.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...