Jump to content

GTA V PS3 exclusive?


gta master 1

Recommended Posts

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    40

  • Michael Hilgen

    10

  • Danoontje_nl

    10

  • HA5H

    9

Een beetje grote bump hierboven.

Maar waarom maakten ze de lost and damned ook niet op ps3.

Missschien hadden ze dan een nog grotere winst gemaakt ondanks microsofts grote bedrag. :Y

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje grote bump hierboven.

Maar waarom maakten ze de lost and damned ook niet op ps3.

Missschien hadden ze dan een nog grotere winst gemaakt ondanks microsofts grote bedrag. :Y

Daar heb je wel gelijk in, maar er is 1 ding.

De XBOX 360 verkoopt naar verhouding beter dan de PS3.

Dan zou het verkopen op de 360 toch wel een beter zet zijn, maarja dan alsnog is het genaaid dat wij PS3 mensen niks krijgen:

- 360: The Lost And Damned

- PC: Mods, trainers en Video Editor

- PS3: Niks?

Link to comment
Delen op andere websites

- 360: The Lost And Damned

- PC: Mods, trainers en Video Editor

- PS3: Niks?

Dat moet je niet gaan vergelijken, het verschil tussen een DLC en een geheel nieuwe game is veel natuurlijk. Ik heb ook liever GTA V als TLAD. Nee, dat is een rot argument. Ook die video editor, het is leuk. Maar het is niet in te ruilen tegen een gehele game..

Link to comment
Delen op andere websites

Oke dit zal dan weer echt een kl**te verhaal woorden in de dvdtjes kan nu toch al 15 gig??. naja ze moeten maar een nieuw dvdtje uit vinden(gebeurt natuurlijk wel:p)

MVG Kevin

Een beetje grote bump hierboven.

Maar waarom maakten ze de lost and damned ook niet op ps3.

Missschien hadden ze dan een nog grotere winst gemaakt ondanks microsofts grote bedrag. :Y

Daar heb je wel gelijk in, maar er is 1 ding.

De XBOX 360 verkoopt naar verhouding beter dan de PS3.

Dan zou het verkopen op de 360 toch wel een beter zet zijn, maarja dan alsnog is het genaaid dat wij PS3 mensen niks krijgen:

- 360: The Lost And Damned

- PC: Mods, trainers en Video Editor

- PS3: Niks?

Er is een gerucht rond gegaan dat Rockstar Games bezig is met een PS3 versie van The Lost And Damned. Zelf heb ik niks met Playstation maarja.

M.V.G Kevin

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de 'Bewerk'-knop te gebruiken. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als die zou zijn dat pleeg ik een bomaanslag op het hoofdkantoor van Sony.

Maar andere kant maakt het mij niet uit want ik heb toch een Xbox360 en Playstation 3 alleen ben ik zo ontzettend telleurgesteld in de Ps3. Ik game ook alleenmaar op de Xbox360. En Rockstar loopt natuurlijk ontzettend veel inkomsten mis als ze geen xbox versie maken.

En ja dat de xbox gamers nu TLAD hebben en de Ps3 niet. JULLIE ZIJN ECHT HUILLIES :7

Weet je nog GTA Liberty City Stories & GTA Vice City Stories. Deze zijn ook nooit op Xbox uitgekomen. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Oke dit zal dan weer echt een kl**te verhaal woorden in de dvdtjes kan nu toch al 15 gig??. naja ze moeten maar een nieuw dvdtje uit vinden(gebeurt natuurlijk wel:p)

MVG Kevin

Wat dacht je van Blu-Ray?

Ik heb zelf een PS3, omdat ik het gewoon een betere console vind (Blu-Ray, Sixaxis [niet de beweging, maar de controller zelf], en omdat ie gewoon betere componenten heeft).

Als Rockstar nu een nieuwe GTA maakt, die alleen voor de PS3 uitkomt, zou ik dat stom vinden voor de Xdoos luitjes. Geef je zoveel geld uit aan een console, kun je het nieuwste deel van je favourite spel alsnog niet spelen.

Maarja, als dat nou weer ten koste gaat van de kwaliteit van de game (door ruimtegebrek), dan zal M$ maar pakketten met (externe) blu-ray spelers moeten verkopen, óf rockstar meerdere dvd's laten uitbrengen die je op je harde schijf installeerd. (Moet je als 20GB-Xbox-bezitter alsnog weer een HDD kopen, maarja je moet er iets voor overhebben hè). (Óf M$ komt met een compleet nieuw systeem)

Rockstar moet maar zien wat ze doen. Maar er komt toch bijna zeker een XBox editie, want er zijn toch echt meer Xbox-GTA IV players dan PS3-GTA IV players. Dat de PS3 achterloopt op XBox vanwege TLAD is onzin, vorige GTA's kwamen ook niet op de XBox.

Dat was mijn mening :cya: ,

RoL0

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

Als die zou zijn dat pleeg ik een bomaanslag op het hoofdkantoor van Sony.

Maar andere kant maakt het mij niet uit want ik heb toch een Xbox360 en Playstation 3 alleen ben ik zo ontzettend telleurgesteld in de Ps3. Ik game ook alleenmaar op de Xbox360. En Rockstar loopt natuurlijk ontzettend veel inkomsten mis als ze geen xbox versie maken.

En ja dat de xbox gamers nu TLAD hebben en de Ps3 niet. JULLIE ZIJN ECHT HUILLIES :7

Weet je nog GTA Liberty City Stories & GTA Vice City Stories. Deze zijn ook nooit op Xbox uitgekomen. :cya:

Ik kan dat niet echt volwaardige games noemen, sorry.

Dat vond ik eigenlijk een beetje zo'n tussendoor-spelletje als GTA: Chinatown Wars maar geen volwaardige game als GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder voor de WII want daar is geen GTA op uitgekomen :puh:. Toch beetje realistisch toch :7

ik denk niet dat Gta V voor de wii wordt, want de wii kan zo'n zwaar spel niet aan. Of anders zou het heel erg lelijk worden en dat willen we natuurlijk niet.

Bewerkt: door Hugotje112
Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen toch ook de graphics van GTA IV gebruiken maar dan een andere stad en een ander verhaal enzo.

Ja dat gaan ze ook doen lijkt me. Maar niet op de Wii, als je dat bedoeld, want die is daar veel te zwak en te casual voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...