Jump to content

GTA V PS3 exclusive?


gta master 1

Recommended Posts

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    40

  • Michael Hilgen

    10

  • Danoontje_nl

    10

  • HA5H

    9

  • 2 maanden later...
wie zegt dat ze er niet nu al mee bezig zijn

ik weet in ieder geval zeker dat ze met een nieuwe gta bezig zijn

of het gta V of iets anders is

mazzels Vice

natuurlijk zijn ze er al mee bezig, met GTAIV waren ze toch ook iets wat 6 jaar mee bezig ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

wie zegt dat ze er niet nu al mee bezig zijn

ik weet in ieder geval zeker dat ze met een nieuwe gta bezig zijn

of het gta V of iets anders is

mazzels Vice

natuurlijk zijn ze er al mee bezig, met GTAIV waren ze toch ook iets wat 6 jaar mee bezig ofzo?

Je moet je er toch wat meer in verdiepen. Ze begonen ermee na de release van GTA SA, ze hebben er dus 4 jaar aangewerkt. Rockstar North is er nu denk ik ook nog niet mee bezig, omdat ze bezig zijn met Agent (dat wel PS3 exclusive is).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag een reclame van het spel transformers en dat was alleen voor de playstation 2, psp, en playstation 3 en niet voor xbox 360, zou die cd ook te groot zijn voor de xbox 360?

nee, hij kna immer ook op ps2 dus de dvd is niet te klein, maar hij komt gwoon niet uit op 360

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag een reclame van het spel transformers en dat was alleen voor de playstation 2, psp, en playstation 3 en niet voor xbox 360, zou die cd ook te groot zijn voor de xbox 360?

nee, hij kna immer ook op ps2 dus de dvd is niet te klein, maar hij komt gwoon niet uit op 360

Ja duh de PS2 heeft geen Next-gen graphics... Op een DVD kan wel 8.5 GB en zelfs GTA IV past daar op. Transformers zal echt niet groter zijn hoor! :7

En het zijn immers allemaal PS platformen, dus zal er een contract zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Btw: Wie zegt dat er nog wel een GTA V komt misschien was dit wel de allerlaatste???

Trouwens tussen GTA IV en GTA V zullen nog wel een paar GTA's tussenkomen, hoop ik.

En waarschijnlijk tegen de tijd dat GTA V komt (als die komt teminste) is er waarschijnlijk ook een nieuwe xbox. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag een reclame van het spel transformers en dat was alleen voor de playstation 2, psp, en playstation 3 en niet voor xbox 360, zou die cd ook te groot zijn voor de xbox 360?

nee, hij kna immer ook op ps2 dus de dvd is niet te klein, maar hij komt gwoon niet uit op 360

Ja duh de PS2 heeft geen Next-gen graphics... Op een DVD kan wel 8.5 GB en zelfs GTA IV past daar op. Transformers zal echt niet groter zijn hoor! :7

En het zijn immers allemaal PS platformen, dus zal er een contract zijn.

voor transformers voor de PS2 en PSP zullen ze de grapics wel wat omlaag hebben gehaald, voor de PS3 zal hij er heus wel beter uit zien ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...