Dvt Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Dat hoop ik ook want ik zit egt op gta v te wachten (of een andere gta met een andere naam! ook al is het maar een trailer!) Hehe denk dat ze de nieuwe DLC voor de Xbox laten zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Ik hoop echt dat GTA V een PS3 exclusive wordt! Met z'n allen: !SONY! !SONY! !SONY! !SONY! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Zoals al veel eerder opgemerkt, dat gebeurd toch niet. Ha, ha lekker puh . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oekelwm Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 (bewerkt) Ik denk niet dat dat zal gebeuren. Het duurt zowiezo nog wel even voordat ze überhaupt met GTA V gaan beginnen, denk ik. Bewerkt: 27 april 2009 door oekelwm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 Ik hoop echt dat GTA V een PS3 exclusive wordt! Met z'n allen: !SONY! !SONY! !SONY! !SONY! Juist... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Er is BTW afgelopen E3 niks over gezegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 wie zegt dat ze er niet nu al mee bezig zijn ik weet in ieder geval zeker dat ze met een nieuwe gta bezig zijn of het gta V of iets anders is mazzels Vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 wie zegt dat ze er niet nu al mee bezig zijnik weet in ieder geval zeker dat ze met een nieuwe gta bezig zijn of het gta V of iets anders is mazzels Vice natuurlijk zijn ze er al mee bezig, met GTAIV waren ze toch ook iets wat 6 jaar mee bezig ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Overdrijven is ook een vak he . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 wie zegt dat ze er niet nu al mee bezig zijnik weet in ieder geval zeker dat ze met een nieuwe gta bezig zijn of het gta V of iets anders is mazzels Vice natuurlijk zijn ze er al mee bezig, met GTAIV waren ze toch ook iets wat 6 jaar mee bezig ofzo? Je moet je er toch wat meer in verdiepen. Ze begonen ermee na de release van GTA SA, ze hebben er dus 4 jaar aangewerkt. Rockstar North is er nu denk ik ook nog niet mee bezig, omdat ze bezig zijn met Agent (dat wel PS3 exclusive is). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Ik zag een reclame van het spel transformers en dat was alleen voor de playstation 2, psp, en playstation 3 en niet voor xbox 360, zou die cd ook te groot zijn voor de xbox 360? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Ik zag een reclame van het spel transformers en dat was alleen voor de playstation 2, psp, en playstation 3 en niet voor xbox 360, zou die cd ook te groot zijn voor de xbox 360? nee, hij kna immer ook op ps2 dus de dvd is niet te klein, maar hij komt gwoon niet uit op 360 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Ik zag een reclame van het spel transformers en dat was alleen voor de playstation 2, psp, en playstation 3 en niet voor xbox 360, zou die cd ook te groot zijn voor de xbox 360? nee, hij kna immer ook op ps2 dus de dvd is niet te klein, maar hij komt gwoon niet uit op 360 Ja duh de PS2 heeft geen Next-gen graphics... Op een DVD kan wel 8.5 GB en zelfs GTA IV past daar op. Transformers zal echt niet groter zijn hoor! En het zijn immers allemaal PS platformen, dus zal er een contract zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Btw: Wie zegt dat er nog wel een GTA V komt misschien was dit wel de allerlaatste??? Trouwens tussen GTA IV en GTA V zullen nog wel een paar GTA's tussenkomen, hoop ik. En waarschijnlijk tegen de tijd dat GTA V komt (als die komt teminste) is er waarschijnlijk ook een nieuwe xbox. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Ik zag een reclame van het spel transformers en dat was alleen voor de playstation 2, psp, en playstation 3 en niet voor xbox 360, zou die cd ook te groot zijn voor de xbox 360? nee, hij kna immer ook op ps2 dus de dvd is niet te klein, maar hij komt gwoon niet uit op 360 Ja duh de PS2 heeft geen Next-gen graphics... Op een DVD kan wel 8.5 GB en zelfs GTA IV past daar op. Transformers zal echt niet groter zijn hoor! En het zijn immers allemaal PS platformen, dus zal er een contract zijn. voor transformers voor de PS2 en PSP zullen ze de grapics wel wat omlaag hebben gehaald, voor de PS3 zal hij er heus wel beter uit zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.