Dr.Oppai Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 mmh denk toch nogsteeds dat het niet waar is en R* doet alles voor geld dus het interreseert ze echt geen **** dat het een kleinere GTA word als het maar geld oplevert. maar als het dan toch doorgaat dan verliezen ze hier alsvast 1 fan. ik denk ook niet dat het gebeurd hoor, maar ik zou het toch fijn vinden dat GTAV niet word ge-downgrade door een te kleine schijf... doe dan meerdere! ja dat bedoel ik,als het dan toch een te grote GTA word laat het dan voor de PS3 gewoon 1 schijf zijn en voor de xbox gewoon 2,opgelost.zonder de xbox lopen ze veel geld mis en daar zitten ze bij R* echt niet op te wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 Het zou wel enorm stom zijn van Rock* om een volgende GTA niet op XBOX en PC uit te laten brengen. Dat is zo'n grote markt, er zijn nog te weinig PS3's verkocht, dat zou zoveel geld schelen. Bovendien hebben ze met GTA IV zo'n stap vooruit gemaakt, dat ik denk dat ze voordat ze weer zo'n stap maken, er eerst op de huidige engine nog één of twee games gemaakt zullen worden. En zeg nou zelf, tijdens een game wisselen van schijfje is toch geen doen: Zit je in een lekkere achtervolging, sta je op het punt om op een fantastische manier een missie te beëindigen, springt het beeld op zwart en staat er met kleine lettertjes "plaats disc 2..." Mega afknapper... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 Het lijkt we wel logisch als R* het ps3 Only houdt in het begin. Een Double layer blu-ray schijfje heeft namelijk al de opslagcapaciteit van 100GB. Terwijl een Double-sided Double-layer DVD maar de opslagcapaciteit heeft van nog minder dan 20 GB Dan zie je dat je op 100GB veel meer kan dan om Max 20GB. Moet je eens de grenzen voorstellen. GTA IV was nu nog maar iets van 16GB. 16GB X 6 = 96GB Het spel kan dan wel minstens 6X zo groot worden. En ja de PC versie kan je ook op meerdere CD's zetten dat hij naar de harde schijf wordt geïnstalleerd. Alleen is 96GB al wel veel. Maar dan nog. Als het PS3 exclusieve gaat worden dan dalen de verkoop cijfers wel voor GTA V maar het spel zal Zo waanzinnig groot zijn dat mensen het moeten spelen. En dan haal je ze toch wat makkelijker over de lijn om een PS3 te kopen. Maarja tijd zal het ons vertellen. Wordt het weer net zoals de III era. Playstation exclusief? of toch zoals al met IV is gebeurt. Xbox ook maar veel inleveren op de inhoud van het spel? Dan is bij mij de keuze snel gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 (bewerkt) Het lijkt me wel best als er een PS3 exlusive komt. Want door die X-BOX 360 had GTA IV nog kleiner kunnen worden, aangezien de X-BOX 360 telkens vastloopt (of als hij een stukje verschuift) en je hele game vernielt. (bij mij gebeurt ik kan het weten) Ik moet er niet aan denken dat er nog eens zo'n "ramp" gebeurt. < Stel ze brengen GTA V ook uit op de X-BOX 360, "trotse" bezitters van de console blij. Dan zou het ook nog wel eens kunnen dat het spel er niet op kan draaien omdat het gwn te zwaar is net als IV was. (X-BOX'en waarvoor IV niet te zwaar was niet meegeteld) Ik geef PlayStation® gewoon gelijk dat ze hem PS3 only maken. PS: "Ik" gun het de X-BOX'ers het spel wel maar "IK" <Jullie, Wij wie dan ook> gun het de X-BOX'ers niet om een spel op hun console te krijgen die hem niet draaid dus met andere woorden Het is gewoon zonde om zoveel geld in een game te steken waarvan de console hem "niet" draaid claud Bewerkt: 31 januari 2010 door claud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 PS3 exclusive? PC kan ook blu-ray draaien hoor. microsoft moet gewoon eens met een nieuwe xbox komen met een blu-ray speler... dan komen er volgens mijn mening veel grotere en betere games uit dan momenteel. anders plaats je voorlopig nog maar GTAV op meerdere discs voor de xbox. t is niet dat ik het ze niet gun ofzo. maar de xbox zorgt wel voor algemeen slechtere games. Waarom een fucking half jaar oud topic (laatste bericht was 28 juli 2009) bumpen?! PS3 exclusive? PC kan ook blu-ray draaien hoor. microsoft moet gewoon eens met een nieuwe xbox komen met een blu-ray speler... dan komen er volgens mijn mening veel grotere en betere games uit dan momenteel. anders plaats je voorlopig nog maar GTAV op meerdere discs voor de xbox. t is niet dat ik het ze niet gun ofzo. maar de xbox zorgt wel voor algemeen slechtere games. Sony heeft het patent op blue-ray microsoft krijgt dit niet voor elkaar Sony heeft geen patent op Blu-Ray. Microsoft heeft zich gewoon vastgeklampt aan de DVD, wat niet zo slim was, achteraf gezien. Bij de volgende Xbox kunnen ze gewoon Blu-Ray gaan gebruiken hoor. Maar wat ik geniaal zou vinden is als ze HD-DVD gaan gebruiken. Daar zitten namelijk enorme voordelen aan: Er kan met drie lagen wel 90GB op, dus dat moet genoeg zijn Bijna niemand heeft HD-DVD meer (daarmee bedoel ik CD branders etc.), dus wordt piracy zo'n 90% teruggedraaid Het is bekend en makkelijk om mee te ontwikkelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 Het lijkt me wel best als er een PS3 exlusive komt. Want door die X-BOX 360 had GTA IV nog kleiner kunnen worden, aangezien de X-BOX 360 telkens vastloopt (of als hij een stukje verschuift) en je hele game vernielt. (bij mij gebeurt ik kan het weten) Ik moet er niet aan denken dat er nog eens zo'n "ramp" gebeurt. < Stel ze brengen GTA V ook uit op de X-BOX 360, "trotse" bezitters van de console blij. Dan zou het ook nog wel eens kunnen dat het spel er niet op kan draaien omdat het gwn te zwaar is net als IV was. (X-BOX'en waarvoor IV niet te zwaar was niet meegeteld) Ik geef PlayStation® gewoon gelijk dat ze hem PS3 only maken. PS: "Ik" gun het de X-BOX'ers het spel wel maar "IK" <Jullie, Wij wie dan ook> gun het de X-BOX'ers niet om een spel op hun console te krijgen die hem niet draaid dus met andere woorden Het is gewoon zonde om zoveel geld in een game te steken waarvan de console hem "niet" draaid claud ik heb ook een xbox maar bij mij is dat dus nog echt nooit gebeurd hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 Ik hoop het, Dan kunnen we eindelijk eens genieten van een ECHTE GTA, soort van GTA SA maar dna met de GTA 4 Engine, enz.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 Ik hoop het, Dan kunnen we eindelijk eens genieten van een ECHTE GTA, soort van GTA SA maar dna met de GTA 4 Engine, enz.. Ook al aan gedacht dat het ontwerpen van dergelijke wel vele keren meer tijd innemen dan gewoon, denk maar aan een ontwikkeling van 8 jaar of dergelijke, de grote van de map en het spel worden niet enkel begrensd door de disc maar door R* om hun ongeduldige fans niet te lang te laten wachten. claud, zoiets is bij nog nooit voorgekomen en mijn 360 lagged zelfs nooit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 Het lijkt me wel best als er een PS3 exlusive komt. Want door die X-BOX 360 had GTA IV nog kleiner kunnen worden, aangezien de X-BOX 360 telkens vastloopt (of als hij een stukje verschuift) en je hele game vernielt. (bij mij gebeurt ik kan het weten) Ik moet er niet aan denken dat er nog eens zo'n "ramp" gebeurt. < Stel ze brengen GTA V ook uit op de X-BOX 360, "trotse" bezitters van de console blij. Dan zou het ook nog wel eens kunnen dat het spel er niet op kan draaien omdat het gwn te zwaar is net als IV was. (X-BOX'en waarvoor IV niet te zwaar was niet meegeteld) Ik geef PlayStation® gewoon gelijk dat ze hem PS3 only maken. PS: "Ik" gun het de X-BOX'ers het spel wel maar "IK" <Jullie, Wij wie dan ook> gun het de X-BOX'ers niet om een spel op hun console te krijgen die hem niet draaid dus met andere woorden Het is gewoon zonde om zoveel geld in een game te steken waarvan de console hem "niet" draaid claud ik heb ook een xbox maar bij mij is dat dus nog echt nooit gebeurd hoor. Onzin idd. GTA IV is niet te zwaar voor de 360. De enige belemmering die Rockstar had bij het ontwikkelen, was het DVD'tje waar maar 8.5GB op kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 Het lijkt me wel best als er een PS3 exlusive komt. Want door die X-BOX 360 had GTA IV nog kleiner kunnen worden, aangezien de X-BOX 360 telkens vastloopt (of als hij een stukje verschuift) en je hele game vernielt. (bij mij gebeurt ik kan het weten) Ik moet er niet aan denken dat er nog eens zo'n "ramp" gebeurt. < Stel ze brengen GTA V ook uit op de X-BOX 360, "trotse" bezitters van de console blij. Dan zou het ook nog wel eens kunnen dat het spel er niet op kan draaien omdat het gwn te zwaar is net als IV was. (X-BOX'en waarvoor IV niet te zwaar was niet meegeteld) Ik geef PlayStation® gewoon gelijk dat ze hem PS3 only maken. PS: "Ik" gun het de X-BOX'ers het spel wel maar "IK" <Jullie, Wij wie dan ook> gun het de X-BOX'ers niet om een spel op hun console te krijgen die hem niet draaid dus met andere woorden Het is gewoon zonde om zoveel geld in een game te steken waarvan de console hem "niet" draaid claud ik heb ook een xbox maar bij mij is dat dus nog echt nooit gebeurd hoor. Onzin idd. GTA IV is niet te zwaar voor de 360. De enige belemmering die Rockstar had bij het ontwikkelen, was het DVD'tje waar maar 8.5GB op kan. Niks onzin denk je dat ik lieg ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.