Jump to content

GTA V PS3 exclusive?


gta master 1

Recommended Posts

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    40

  • Michael Hilgen

    10

  • Danoontje_nl

    10

  • HA5H

    9

Als ik eerlijk mag zijn wil ik ook dat GtaV Ps3 exclusive wordt.

Dan kan R* lekker een mooie game maken en niet zien naar de beperkte mogelijkheden van de Xbox 360, wat ze nu dus wel hebben gedaan met Gta Iv.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik eerlijk mag zijn wil ik ook dat GtaV Ps3 exclusive wordt.

Dan kan R* lekker een mooie game maken en niet zien naar de beperkte mogelijkheden van de Xbox 360, wat ze nu dus wel hebben gedaan met Gta Iv.

What about the PC?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet wat er leuk aan is aan de volgende gta exclusive wordt?Gunnen jullie het de xboxers dan niet ofsow?Ikzelf geloof totaal niet in dat verhaal,rockstar gaat namelijk altijd op het geldt af.Maarja we zien wel,tis maar een gerucht he. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet wat er leuk aan is aan de volgende gta exclusive wordt?Gunnen jullie het de xboxers dan niet ofsow?Ikzelf geloof totaal niet in dat verhaal,rockstar gaat namelijk altijd op het geldt af.Maarja we zien wel,tis maar een gerucht he. ;)

Zoals ik al zei: ik gun het jullie heus wel, maar GTA 4 is ook al kleiner geworden door de 360. En daar hebben de meesten (zoals ik) niet weer zin in.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik eerlijk mag zijn wil ik ook dat GtaV Ps3 exclusive wordt.

Dan kan R* lekker een mooie game maken en niet zien naar de beperkte mogelijkheden van de Xbox 360, wat ze nu dus wel hebben gedaan met Gta Iv.

What about the PC?

Misschien komt het op een Blu Ray schijf, maar dan heb je wel een blu ray speler nodig op je PC.

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet wat iedereen hier te klagen heeft. Hieronder volgt nieuws, van 1 jaar geleden:

AMSTERDAM - Het Taiwanese bedrijf Lite-On IT gaat een Blu-rayspeler ontwikkelen voor Microsofts spelcomputer Xbox 360. Zo moet de console beter kunnen concurreren met de Playstation 3.

Dat meldt de Taiwanese Digitimes op basis van niet nader genoemde bronnen rond het bedrijf. Microsoft leverde tot voor kort een optionele losse HD-DVD-speler bij de Xbox, maar staakte de verspreiding daarvan nadat HD-DVD de formatenoorlog met het concurrerende Blu-ray verloor.

HD-DVD's grootste voorvechter Toshiba gaf de strijd in februari op, nadat verschillende filmstudio's, alsmede enkele grote Amerikaanse elektronicaketens voor Blu-ray hadden gekozen.

Een van de factoren die aan de zege van Blu-ray heeft bijgedragen, was de steun van Sony. Dat bouwde een Blu-rayspeler in in zijn nieuwe spelcomputer Playstation 3, en wist het marktaandeel van het formaat zo flink te vergroten.

Geruchten over een Blu-rayspeler voor de Xbox 360 doen al langere tijd de ronde. Microsoft zelf heeft zich nooit duidelijk uitgelaten over de vraag of die er komt.

Het bedrijf is momenteel verwikkeld in een felle concurrentiestrijd met Sony om marktaandeel. Het verlaagde de prijzen van de verschillende versies van de Xbox daarom onlangs drastisch.

Bron: Nu.nl

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel triest als ik sommige reakties lees van de PS3ers..

Bovenstaand bericht maakt het toch wel leuker, kennelijk weet amper iemand hier dat Microsoft en Sony al hele lange tijd weer samen werken (Microsoft maakt programma's voor de PS3) :7

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel triest als ik sommige reakties lees van de PS3ers..

Bovenstaand bericht maakt het toch wel leuker, kennelijk weet amper iemand hier dat Microsoft en Sony al hele lange tijd weer samen werken (Microsoft maakt programma's voor de PS3) :7

Ja, zoals jij en je PS3 tag :7

Kijk eerst naar jezelf svp.

Oh BTW; een Taiwans bedrijf. Onbekend bedrijf.

Die een BLU RAY speler maakt voor een 360 :7

Je weet wel.

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...