HA5H Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Gewoon de volgende DLC voor de computer en Playstation, Xbox word niet ondersteunt Mee eens Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 hopelijk denkt R* aan de trouwe fans van gta en dat het tog uitkomt op de xbox Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Érg leuk, maar het is nog maar één gerucht hé. Reageren
Platypus Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 hopelijk denkt R* aan de trouwe fans van gta en dat het tog uitkomt op de xbox Zoals TLAD? Ikzelf geloof er niets van, zolang R* zelf er niks over heeft gezegd. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Als ik eerlijk mag zijn wil ik ook dat GtaV Ps3 exclusive wordt. Dan kan R* lekker een mooie game maken en niet zien naar de beperkte mogelijkheden van de Xbox 360, wat ze nu dus wel hebben gedaan met Gta Iv. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Als ik eerlijk mag zijn wil ik ook dat GtaV Ps3 exclusive wordt.Dan kan R* lekker een mooie game maken en niet zien naar de beperkte mogelijkheden van de Xbox 360, wat ze nu dus wel hebben gedaan met Gta Iv. What about the PC? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik snap niet wat er leuk aan is aan de volgende gta exclusive wordt?Gunnen jullie het de xboxers dan niet ofsow?Ikzelf geloof totaal niet in dat verhaal,rockstar gaat namelijk altijd op het geldt af.Maarja we zien wel,tis maar een gerucht he. Reageren
Dvt Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 (bewerkt) Zou goed kunnen. Maar als het waar is denk ik dat MS er iets tegen doet. Bewerkt: 2 maart 2009 door Dvt Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Ik snap niet wat er leuk aan is aan de volgende gta exclusive wordt?Gunnen jullie het de xboxers dan niet ofsow?Ikzelf geloof totaal niet in dat verhaal,rockstar gaat namelijk altijd op het geldt af.Maarja we zien wel,tis maar een gerucht he. Zoals ik al zei: ik gun het jullie heus wel, maar GTA 4 is ook al kleiner geworden door de 360. En daar hebben de meesten (zoals ik) niet weer zin in. Reageren
Sjoelie Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Als gtaV uitkomt is er al lang geen ps3 en 360 meer, en al zou hij dan uitkomen waarom zou rockstar dan misschien wel 200 miljoen mislopen? Reageren
Dieko Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 (bewerkt) Als ik eerlijk mag zijn wil ik ook dat GtaV Ps3 exclusive wordt.Dan kan R* lekker een mooie game maken en niet zien naar de beperkte mogelijkheden van de Xbox 360, wat ze nu dus wel hebben gedaan met Gta Iv. What about the PC? Misschien komt het op een Blu Ray schijf, maar dan heb je wel een blu ray speler nodig op je PC. Bewerkt: 2 maart 2009 door Dieko Reageren
---Elias--- Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Wat ook kan zijn is dat er al tegen die tijd al een nieuwere versie is van de Xbox, waardoor Gta V wel kan worden verkocht op de Xbox. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 (bewerkt) Ik snap niet wat iedereen hier te klagen heeft. Hieronder volgt nieuws, van 1 jaar geleden: AMSTERDAM - Het Taiwanese bedrijf Lite-On IT gaat een Blu-rayspeler ontwikkelen voor Microsofts spelcomputer Xbox 360. Zo moet de console beter kunnen concurreren met de Playstation 3.Dat meldt de Taiwanese Digitimes op basis van niet nader genoemde bronnen rond het bedrijf. Microsoft leverde tot voor kort een optionele losse HD-DVD-speler bij de Xbox, maar staakte de verspreiding daarvan nadat HD-DVD de formatenoorlog met het concurrerende Blu-ray verloor. HD-DVD's grootste voorvechter Toshiba gaf de strijd in februari op, nadat verschillende filmstudio's, alsmede enkele grote Amerikaanse elektronicaketens voor Blu-ray hadden gekozen. Een van de factoren die aan de zege van Blu-ray heeft bijgedragen, was de steun van Sony. Dat bouwde een Blu-rayspeler in in zijn nieuwe spelcomputer Playstation 3, en wist het marktaandeel van het formaat zo flink te vergroten. Geruchten over een Blu-rayspeler voor de Xbox 360 doen al langere tijd de ronde. Microsoft zelf heeft zich nooit duidelijk uitgelaten over de vraag of die er komt. Het bedrijf is momenteel verwikkeld in een felle concurrentiestrijd met Sony om marktaandeel. Het verlaagde de prijzen van de verschillende versies van de Xbox daarom onlangs drastisch. Bron: Nu.nl Apple-Mac Bewerkt: 2 maart 2009 door Apple-Mac Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Toch wel triest als ik sommige reakties lees van de PS3ers.. Bovenstaand bericht maakt het toch wel leuker, kennelijk weet amper iemand hier dat Microsoft en Sony al hele lange tijd weer samen werken (Microsoft maakt programma's voor de PS3) Reageren
Dastard Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 (bewerkt) Toch wel triest als ik sommige reakties lees van de PS3ers..Bovenstaand bericht maakt het toch wel leuker, kennelijk weet amper iemand hier dat Microsoft en Sony al hele lange tijd weer samen werken (Microsoft maakt programma's voor de PS3) Ja, zoals jij en je PS3 tag Kijk eerst naar jezelf svp. Oh BTW; een Taiwans bedrijf. Onbekend bedrijf. Die een BLU RAY speler maakt voor een 360 Je weet wel. Bewerkt: 2 maart 2009 door Dastard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.