Jump to content

GTA V PS3 exclusive?


gta master 1

Recommended Posts

Toch wel triest als ik sommige reakties lees van de PS3ers..

Bovenstaand bericht maakt het toch wel leuker, kennelijk weet amper iemand hier dat Microsoft en Sony al hele lange tijd weer samen werken (Microsoft maakt programma's voor de PS3) :7

Je bedoeld dat IBM hardware maakt voor Sony en Microsoft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    40

  • Michael Hilgen

    10

  • Danoontje_nl

    10

  • HA5H

    9

Nee, de software waar de PS3 op draait. Ik weet niet 100% zeker dat dat waar is.

@RustyRustler89: Ik denk dat jij ook zo zou reageren als R* besluit dat de volgende GTA's alleen maar voor de Xdoos uit zouden komen. En het is ook een keuze van R*. Niet van Sony of Microsoft. Nu heeft Microsoft er niks over te zeggen.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

het is gewoon weer zon ps3 fanboy bericht.

Microsoft heeft 50 miljoen neergelegd voor extra content voor de xdoos, sony heeft dit niet gedaan voor gtaV dus waarom zouden ze dat doen? Op deze manier lopenz e achterlijk veel inkomsten mis omdat meer mensen een xbox dan een ps3 hebben.

Verder maakt mij het geen bal uit, zolang hij maar op de pc uitkomt, dan kan hij zelfs 20 schijfjes hebben, no problemo!

Link to comment
Delen op andere websites

het is gewoon weer zon ps3 fanboy bericht.

Microsoft heeft 50 miljoen neergelegd voor extra content voor de xdoos, sony heeft dit niet gedaan voor gtaV dus waarom zouden ze dat doen? Op deze manier lopenz e achterlijk veel inkomsten mis omdat meer mensen een xbox dan een ps3 hebben.

Verder maakt mij het geen bal uit, zolang hij maar op de pc uitkomt, dan kan hij zelfs 20 schijfjes hebben, no problemo!

het gaat niet om geld maar dat de dvd te weinig opslagruimte heeft en daarom niet miss niet naar de 360 komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel triest als ik sommige reakties lees van de PS3ers..

Bovenstaand bericht maakt het toch wel leuker, kennelijk weet amper iemand hier dat Microsoft en Sony al hele lange tijd weer samen werken (Microsoft maakt programma's voor de PS3) :7

Ja, zoals jij en je PS3 tag :7

Kijk eerst naar jezelf svp.

Oh BTW; een Taiwans bedrijf. Onbekend bedrijf.

Die een BLU RAY speler maakt voor een 360 :7

Je weet wel.

Ja, en dan moeten de X360 eigenaren zeker ook nog die Bluray speler kopen voor bv. 150 euro(Bluray is duur) en dan zijn ze al 300 euro kwijt(en de mensen met een X360 vlak na de launch wel 550 euro) dan konden ze net zo goed een PS3 kopen en van die gezeik af zijn.

En alsof MS de Bluray spelers gratis gaat afgeven :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

het is gewoon weer zon ps3 fanboy bericht.

Microsoft heeft 50 miljoen neergelegd voor extra content voor de xdoos, sony heeft dit niet gedaan voor gtaV dus waarom zouden ze dat doen? Op deze manier lopenz e achterlijk veel inkomsten mis omdat meer mensen een xbox dan een ps3 hebben.

Verder maakt mij het geen bal uit, zolang hij maar op de pc uitkomt, dan kan hij zelfs 20 schijfjes hebben, no problemo!

Als het een ps3 exclusive wordt komt hij ook niet uit voor pc.

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, de software waar de PS3 op draait. Ik weet niet 100% zeker dat dat waar is.

@RustyRustler89: Ik denk dat jij ook zo zou reageren als R* besluit dat de volgende GTA's alleen maar voor de Xdoos uit zouden komen. En het is ook een keuze van R*. Niet van Sony of Microsoft. Nu heeft Microsoft er niks over te zeggen.

IBM heeft voor Microsoft en Sony het hart van beide consoles ontwikkeld: de processoren. Dat is volgens mij het enige.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel triest als ik sommige reakties lees van de PS3ers..

Bovenstaand bericht maakt het toch wel leuker, kennelijk weet amper iemand hier dat Microsoft en Sony al hele lange tijd weer samen werken (Microsoft maakt programma's voor de PS3) :7

Dat komt omdat ze jaloers zijn op de exclusieve DLC epidodes van de 360 en daar 'wraak' op willen nemen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, de software waar de PS3 op draait. Ik weet niet 100% zeker dat dat waar is.

@RustyRustler89: Ik denk dat jij ook zo zou reageren als R* besluit dat de volgende GTA's alleen maar voor de Xdoos uit zouden komen. En het is ook een keuze van R*. Niet van Sony of Microsoft. Nu heeft Microsoft er niks over te zeggen.

Als dit echt zo zou zijn gaat M$ wel wat dollars er in investeren en hebben ze er wel iets over te zeggen, als ze alleen al $50 mil over hebben voor 2 DLC's hebben ze wel wat meer over voor een compleet nieuwe GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel triest als ik sommige reakties lees van de PS3ers..

Bovenstaand bericht maakt het toch wel leuker, kennelijk weet amper iemand hier dat Microsoft en Sony al hele lange tijd weer samen werken (Microsoft maakt programma's voor de PS3) :7

Dat komt omdat ze jaloers zijn op de exclusieve DLC epidodes van de 360 en daar 'wraak' op willen nemen. :7

En de X360'ers reacties zijn nog leuker, meeste doen net zo kinderachtig als de PS3-Fan boys :7

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de PC komt hij weer gewoon op 2 (of desnoods 3) DVD's... Lijkt me logisch.

Op de 360 is dat kut dus dat is dan een beetje een probleem.

Als ze zorgen dat ze disc 1 gebruiken om te spelen, en disc 2 gewoon op de harde schijf wordt gezet, dan kan dat best voor de Xbox 360. Moet je wel een Harde schijf erbij kopen, maar daar zal Microsoft geen probleem mee hebben denk ik. ;)

Overigens twijfel ik aan de betrouwbaarheid van het bericht. Wie is Nick McCandless eigenlijk..?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, zoals jij en je PS3 tag :7

Kijk eerst naar jezelf svp.

Oh BTW; een Taiwans bedrijf. Onbekend bedrijf.

Die een BLU RAY speler maakt voor een 360 :7

Je weet wel.

Eeh vriend, kijk eens op je elektronika dan zie dat het allemaal uit taiwan/china/japan komt :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij wel logisch, want die Crashdoosers hebben TLAD en dan krijgt Sony voor hun PS3 een exclusief deel.

Oh ja heel eerlijk. Twee episodes = 2/3 van GTA IV tegen een hele nieuwe GTA. :ch:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...