Jump to content

GTA V PS3 exclusive?


gta master 1

Recommended Posts

hopelijk denkt R* aan de trouwe fans van gta en dat het tog uitkomt op de xbox :D:tu:

"trouwe fans" zijn bereid om r een extra console voor aan te schaffen...

zeker als het om een compleet nieuw deel gaat...

mensen hebben t hier over dat microsoft 50 miljoen over had voor 2 DLC's... maar het SUCCES van die DLC's is nog lang niet bewezen, dus ik weet niet ofdat sony voor n 2e keer zown move zal maken...

mij zal t niet boeien op welk systeem hij uitkomt

want ik heb beide...360 én PS3...

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    40

  • Michael Hilgen

    10

  • Danoontje_nl

    10

  • HA5H

    9

hopelijk denkt R* aan de trouwe fans van gta en dat het tog uitkomt op de xbox :D:tu:

"trouwe fans" zijn bereid om r een extra console voor aan te schaffen...

zeker als het om een compleet nieuw deel gaat...

mensen hebben t hier over dat microsoft 50 miljoen over had voor 2 DLC's... maar het SUCCES van die DLC's is nog lang niet bewezen, dus ik weet niet ofdat sony voor n 2e keer zown move zal maken...

mij zal t niet boeien op welk systeem hij uitkomt

want ik heb beide...360 én PS3...

:tu:

Lees dit maar eens, jongen:

Insidegamer - The Lost and Damned vestigt nieuw record

Link to comment
Delen op andere websites

Komt GTA V wel op PS3 uit dan? Misschien komt hij wel pas op PS4 en XBOX720(voorlopige namen). Dan zou hij op allebei uit kunnen komen. De nieuwe generatie console's schijnen namelijk in 2014 te komen.

Verder zouden ze toch ook weer een nieuwe engine voor GTA V moeten hebben en voor de RAGE engine(van GTA IV) hebben ze 3 jaar moeten werken. Als ze nog geen nieuwe engine hebben kunnen ze toch ook nieuwe versies van VC en SA maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Komt GTA V wel op PS3 uit dan? Misschien komt hij wel pas op PS4 en XBOX720(voorlopige namen). Dan zou hij op allebei uit kunnen komen. De nieuwe generatie console's schijnen namelijk in 2014 te komen.

Verder zouden ze toch ook weer een nieuwe engine voor GTA V moeten hebben en voor de RAGE engine(van GTA IV) hebben ze 3 jaar moeten werken. Als ze nog geen nieuwe engine hebben kunnen ze toch ook nieuwe versies van VC en SA maken?

In 2012 zullen de consolemakers weer gaan nadenken over de nieuwe consoles. En aangezien GTA V ongeveer in 2010 uit zou komen volgens R*, komt hij nog gewoon voor de PS3 en 360 (en wss PC).

Link to comment
Delen op andere websites

hopelijk denkt R* aan de trouwe fans van gta en dat het tog uitkomt op de xbox :D:tu:

"trouwe fans" zijn bereid om r een extra console voor aan te schaffen...

zeker als het om een compleet nieuw deel gaat...

mensen hebben t hier over dat microsoft 50 miljoen over had voor 2 DLC's... maar het SUCCES van die DLC's is nog lang niet bewezen, dus ik weet niet ofdat sony voor n 2e keer zown move zal maken...

mij zal t niet boeien op welk systeem hij uitkomt

want ik heb beide...360 én PS3...

:tu:

Lees dit maar eens, jongen:

Insidegamer - The Lost and Damned vestigt nieuw record

Heb t gelezen jongen, maar pronkent spierballen taal van Microsoft doet me bar weinig...

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel triest als ik sommige reakties lees van de PS3ers..

Bovenstaand bericht maakt het toch wel leuker, kennelijk weet amper iemand hier dat Microsoft en Sony al hele lange tijd weer samen werken (Microsoft maakt programma's voor de PS3) :7

Ja, zoals jij en je PS3 tag :7

Kijk eerst naar jezelf svp.

Oh BTW; een Taiwans bedrijf. Onbekend bedrijf.

Die een BLU RAY speler maakt voor een 360 :7

Je weet wel.

Tja dan moet je eens goed doorlezen wat de xbox allemaal wordt genoemd. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tekst

bron

Dit is dus gelul, aangezien het meer waarschijnlijk is dat net als in

de GTA III era, er wat meer GTA's tussendoor komen. En Rockstar

gaat ook een heleboel winst tussen zijn handen door laten glippen als die eventueel

PS3 Exclusive wordt. De XBox versie van GTA IV is groter dan die van de PS3.

En er wordt momenteel alweer gewerkt aan de PS4 en Xbox 720.

Van de Xbox weet ik de preciese naam niet.

Edit: Als er al zoveel problemen zijn met GTA IV voor de PC, en het geheugen enz

dat het allemaal in beslag neemt, denk ik niet dat hij naar de PC komt. Niet dat ik

dat hoop voor de PC players hier.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, zoals jij en je PS3 tag :7

Kijk eerst naar jezelf svp.

Oh BTW; een Taiwanees bedrijf. Onbekend bedrijf.

Die een BLU RAY speler maakt voor een 360 :7

Je weet wel.

Heb jij iets tegen Taiwanese bedrijven?

En Lite-on is helemaal niet onbekend. Voor jou misschien omdat je een PS3 hebt, maar voor andere mensen niet.

Daarnaast is gebleken dat het merendeel van de gamers helemaal niet geinsteresseerd is in Blu-Ray.

Dit is dus gelul, aangezien het meer waarschijnlijk is dat net als in

de GTA III era, er wat meer GTA's tussendoor komen. En Rockstar

gaat ook een heleboel winst tussen zijn handen door laten glippen als die eventueel

PS3 Exclusive wordt. De XBox versie van GTA IV is groter dan die van de PS3.

En er wordt momenteel alweer gewerkt aan de PS4 en Xbox 720.

Van de Xbox weet ik de preciese naam niet.

Edit: Als er al zoveel problemen zijn met GTA IV voor de PC, en het geheugen enz

dat het allemaal in beslag neemt, denk ik niet dat hij naar de PC komt. Niet dat ik

dat hoop voor de PC players hier.

Dat is niet waar hoor. Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt? DLC? Dat moet je kopen dus dat hoort er eigenlijk niet bij...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, zoals jij en je PS3 tag :7

Kijk eerst naar jezelf svp.

Oh BTW; een Taiwanees bedrijf. Onbekend bedrijf.

Die een BLU RAY speler maakt voor een 360 :7

Je weet wel.

Heb jij iets tegen Taiwanese bedrijven?

En Lite-on is helemaal niet onbekend. Voor jou misschien omdat je een PS3 hebt, maar voor andere mensen niet.

Daarnaast is gebleken dat het merendeel van de gamers helemaal niet geinsteresseerd is in Blu-Ray.

Dit is dus gelul, aangezien het meer waarschijnlijk is dat net als in

de GTA III era, er wat meer GTA's tussendoor komen. En Rockstar

gaat ook een heleboel winst tussen zijn handen door laten glippen als die eventueel

PS3 Exclusive wordt. De XBox versie van GTA IV is groter dan die van de PS3.

En er wordt momenteel alweer gewerkt aan de PS4 en Xbox 720.

Van de Xbox weet ik de preciese naam niet.

Edit: Als er al zoveel problemen zijn met GTA IV voor de PC, en het geheugen enz

dat het allemaal in beslag neemt, denk ik niet dat hij naar de PC komt. Niet dat ik

dat hoop voor de PC players hier.

Dat is niet waar hoor. Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt? DLC? Dat moet je kopen dus dat hoort er eigenlijk niet bij...

Lees eens de zin die ervoor staat. Ik bedoel met de zin die jij dik gedrukt had dat de XBOX versie

meer over de toonbank ging dan de Playstation Versie.

En dus meer geld opbracht.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is dus gelul, aangezien het meer waarschijnlijk is dat net als in

de GTA III era, er wat meer GTA's tussendoor komen. En Rockstar

gaat ook een heleboel winst tussen zijn handen door laten glippen als die eventueel

PS3 Exclusive wordt. De XBox versie van GTA IV is groter dan die van de PS3.

En er wordt momenteel alweer gewerkt aan de PS4 en Xbox 720.

Van de Xbox weet ik de preciese naam niet.

Edit: Als er al zoveel problemen zijn met GTA IV voor de PC, en het geheugen enz

dat het allemaal in beslag neemt, denk ik niet dat hij naar de PC komt. Niet dat ik

dat hoop voor de PC players hier.

Dat is niet waar hoor. Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt? DLC? Dat moet je kopen dus dat hoort er eigenlijk niet bij...

Lees eens de zin die ervoor staat. Ik bedoel met de zin die jij dik gedrukt had dat de XBOX versie

meer over de toonbank ging dan de Playstation Versie.

En dus meer geld opbracht.

Dan snap ik alsnog niet waarom je groter neerzet. Maar nu je het zo zegt had je het wat duidelijker kunnen zeggen. ;)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

:schater::schater::schater: . Wat een giller. Leuk hoor, maar die Nick McCandless is dus een heuse PS3-Fanboy. Kijk maar eens rond op www.thegameracces.com. Dus dat ontkracht voor mij het hele verhaal.

Ja idd, nou je het zegt! Nou dit verhaal is ontkracht. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

:schater::schater::schater: . Wat een giller. Leuk hoor, maar die Nick McCandless is dus een heuse PS3-Fanboy. Kijk maar eens rond op www.thegameracces.com. Dus dat ontkracht voor mij het hele verhaal.

En waar precies zie jij waar Nick McCandless een 'heuse PS3-fanboy' is?

Link to comment
Delen op andere websites

:schater::schater::schater: . Wat een giller. Leuk hoor, maar die Nick McCandless is dus een heuse PS3-Fanboy. Kijk maar eens rond op www.thegameracces.com. Dus dat ontkracht voor mij het hele verhaal.

Nouw, teminste is dit nieuws uit een vetrouwbare bron niet van die crap sites zoals xbox360

fanboy.com ofzo.

Nu ja, we krijgen ZOWIEZO een R* PS3 exclusive

Link to comment
Delen op andere websites

:schater::schater::schater: . Wat een giller. Leuk hoor, maar die Nick McCandless is dus een heuse PS3-Fanboy. Kijk maar eens rond op www.thegameracces.com. Dus dat ontkracht voor mij het hele verhaal.

Nouw, teminste is dit nieuws uit een vetrouwbare bron niet van die crap sites zoals xbox360

fanboy.com ofzo.

Nu ja, we krijgen ZOWIEZO een R* PS3 exclusive

Als dit soort nieuws van een Xbox 360 site komt is het juist objectief... Als Xbox site ga ja toch niet met trots aankondigen dat een van de grootste games alleen op het platform van de concurrent komt!?

En juist als een fanboysite als deze het post, is het verdacht.

Als ik nu Google zie ik dat tot nu toe alleen PS3 sites dit hebben gepost. Zegt genoeg...

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...