Jump to content

GTA V PS3 exclusive?


gta master 1

Recommended Posts

:schater::schater::schater: . Wat een giller. Leuk hoor, maar die Nick McCandless is dus een heuse PS3-Fanboy. Kijk maar eens rond op www.thegameracces.com. Dus dat ontkracht voor mij het hele verhaal.

Als je gameraccess en dan op xbox360 drukt zie je alleen maar slechte berichten of de 360.Die Nick McCandless is gewoon een ps3 Fanboy.

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    40

  • Michael Hilgen

    10

  • Danoontje_nl

    10

  • HA5H

    9

Hopelijk komt hij wel uit voor de PC, die heeft in de toekomst ook een blu-ray speler. Tis alleen wachten tot de prijzen gaan dalen. Want ja

XBOX360: DLC

PS3: GTA V

PC: ---

Ook niet eerlijk :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk komt hij wel uit voor de PC, die heeft in de toekomst ook een blu-ray speler. Tis alleen wachten tot de prijzen gaan dalen. Want ja

XBOX360: DLC

PS3: GTA V

PC: ---

Ook niet eerlijk :duh:

De PC krijgt het heus wel, hoor. Alleen krijgen ze nu nog meer DVD'tjes. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk komt hij wel uit voor de PC, die heeft in de toekomst ook een blu-ray speler. Tis alleen wachten tot de prijzen gaan dalen. Want ja

XBOX360: DLC

PS3: GTA V

PC: ---

Ook niet eerlijk :duh:

De PC krijgt het heus wel, hoor. Alleen krijgen ze nu nog meer DVD'tjes. ^_^

Als de nieuwe GTA V Xbox360 niet aan kan met zijn 20 gig, dan praat je over meer DVD'tjes dan Blu Raytjes.

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk komt hij wel uit voor de PC, die heeft in de toekomst ook een blu-ray speler. Tis alleen wachten tot de prijzen gaan dalen. Want ja

XBOX360: DLC

PS3: GTA V

PC: ---

Ook niet eerlijk :duh:

De PC krijgt het heus wel, hoor. Alleen krijgen ze nu nog meer DVD'tjes. ^_^

Als de nieuwe GTA V Xbox360 niet aan kan met zijn 20 gig, dan praat je over meer DVD'tjes dan Blu Raytjes.

Exactly!

En als je een Blu-Ray speler wilt, verkoop dan gwn je 360, spaar wat bij en koop een PS3 ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk komt hij wel uit voor de PC, die heeft in de toekomst ook een blu-ray speler. Tis alleen wachten tot de prijzen gaan dalen. Want ja

XBOX360: DLC

PS3: GTA V

PC: ---

Ook niet eerlijk :duh:

De PC krijgt het heus wel, hoor. Alleen krijgen ze nu nog meer DVD'tjes. ^_^

Als de nieuwe GTA V Xbox360 niet aan kan met zijn 20 gig, dan praat je over meer DVD'tjes dan Blu Raytjes.

Dan koop je maar een 120GB. Heb ik ook gedaan. Dus daar heb ik schijt aan.

En BTW de standaard HDD's van de 360 zijn nu 60GB...

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk komt hij wel uit voor de PC, die heeft in de toekomst ook een blu-ray speler. Tis alleen wachten tot de prijzen gaan dalen. Want ja

XBOX360: DLC

PS3: GTA V

PC: ---

Ook niet eerlijk :duh:

De PC krijgt het heus wel, hoor. Alleen krijgen ze nu nog meer DVD'tjes. ^_^

Als de nieuwe GTA V Xbox360 niet aan kan met zijn 20 gig, dan praat je over meer DVD'tjes dan Blu Raytjes.

Dan koop je maar een 120GB. Heb ik ook gedaan. Dus daar heb ik schijt aan.

En BTW de standaard HDD's van de 360 zijn nu 60GB...

Dr heb je gelijk in :o

Maar dan zit je nog steeds met het schijfje probleem.

Op een Blu-Ray schijf past gwn meer dan op een normale DVD.

Dus wat moet je daar dan op verzinnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk komt hij wel uit voor de PC, die heeft in de toekomst ook een blu-ray speler. Tis alleen wachten tot de prijzen gaan dalen. Want ja

XBOX360: DLC

PS3: GTA V

PC: ---

Ook niet eerlijk :duh:

De PC krijgt het heus wel, hoor. Alleen krijgen ze nu nog meer DVD'tjes. ^_^

Als de nieuwe GTA V Xbox360 niet aan kan met zijn 20 gig, dan praat je over meer DVD'tjes dan Blu Raytjes.

Dan koop je maar een 120GB. Heb ik ook gedaan. Dus daar heb ik schijt aan.

En BTW de standaard HDD's van de 360 zijn nu 60GB...

Dr heb je gelijk in :o

Maar dan zit je nog steeds met het schijfje probleem.

Op een Blu-Ray schijf past gwn meer dan op een normale DVD.

Dus wat moet je daar dan op verzinnen?

Niks. 50GB vs 8.5GB is heel wat en dat vormt een probleem voor de 360.

Link to comment
Delen op andere websites

jongens dit is gewoon onzin waarom een ruzie?

ik heb een ps3 omdat ik mn voorkeur heb gegeven aan de ps3,

ik ben een fan van gta dus vond het best jammer dat the lost and damned niet voor ps3 kwam maar als ik een echte fan ben zou ik dus een xbox360 moeten kopen en wat nou als ik er het geld niet voor heb..

het beste is gewoon dat alle spellen op Ps3+xbox360+pc komen

dan is er geen gezeur

ik heb een hekel aan de exlusifly for .. zinnen

ikwil gewoon dat het op allemaal komt

en ik ben geen!! hoe dan ook geen!! ps3fanboy wat veel mensen meteen denken als je het jammer vind dat hij niet op de ps3 is

Link to comment
Delen op andere websites

Begrijpelijk, de 360 loopt op dat gebied gewoon achter.

De 360 loopt helemaal niet achter, maar Blue Ray is eigendom van Sony en niet van Microsoft. Maar goed, voor iedereen die dit gelooft: je bent een n00b op het gebied van handel!

Denk nu eens na, verwacht je nu serieus dat Microsoft zich laat afschepen na de monsterverkopen van zowel de 360 console als GTA IV vóór de 360? Uiteraard niet.. :duh:

Het is inderdaad waar dat de DVD minder bestandsinformatie kan dragen als de Blue Ray disc, maar:

- Vindt jij GTA IV klein?

- Vindt jij de graphics te wensen over laten?

- Vindt jij de inhoudelijke kant van IV te wensen over laten?

Met andere woorden, heeft R* North meer ruimte nodig voor een over-de-top topgame? Nope! :N

Ok, stel dat het bericht wél op waarheid is gebaseerd. Dat R* North daadwerkelijk meer GB's wil gebruiken voor de volgende GTA, én dat ze te beroerd zijn om meer dan één DVD te leveren voor de 360. Wat is dan de meest voor de hand liggende optie voor Microsoft?

Hier heb je 'm: Downloadable Content! (Het is tenslotte algemeen bekend dat Microsoft sowieso in de toekomst liever alles via Steam en downloads wil regelen, en dat het concern af wil van schijfjes, of dat nu DVD of Blue Ray is.)

Hypothetisch, stel dat R* voor de game 12GB nodig heeft? Dan staat er op de DVD uit het hoesje 8GB, en krijg je bij de eerste keer opstarten de melding dat je een verplichte download moet laten lopen voor de overige 4GB.. En dit wordt geïnstalleerd op de HDD, problem solved, complete game binnen.

No worrys voor de 360 gamers, óók de volgende GTA Installment kunnen wij gewoon spelen straks... Ik geloof er geen snars van dat Microsoft een volgende GTA aan zijn console voorbij laat gaan, daarvoor hebben ze al te veel voor R* prima deals voor gehad.. En mocht het wel op het hoogste bod aankomen, heeft Microsoft een langere adem dan Sony. EDIT: Uiteraard gunnen we dit elkaar niet, dan zou het nog weleens een fanboy war kunnen ontketenen.. :duh:

Ik kan me er niet druk over maken! Deze franchise zal nóóit meer een console exclusive worden, mark my words! EDIT: neXt GTA's voor iedereen!

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

jongens dit is gewoon onzin waarom een ruzie?

ik heb een ps3 omdat ik mn voorkeur heb gegeven aan de ps3,

ik ben een fan van gta dus vond het best jammer dat the lost and damned niet voor ps3 kwam maar als ik een echte fan ben zou ik dus een xbox360 moeten kopen en wat nou als ik er het geld niet voor heb..

het beste is gewoon dat alle spellen op Ps3+xbox360+pc komen

dan is er geen gezeur

ik heb een hekel aan de exlusifly for .. zinnen

ikwil gewoon dat het op allemaal komt

en ik ben geen!! hoe dan ook geen!! ps3fanboy wat veel mensen meteen denken als je het jammer vind dat hij niet op de ps3 is

als je alle spellen wilt spelen kon je toch beter n xbox kopen:

goedkoper

meer spellen

maarja, spellen zoals Killzone, Metal Gear Solid en Unchartert, dat trekt de 360 dus niet

Link to comment
Delen op andere websites

jongens dit is gewoon onzin waarom een ruzie?

ik heb een ps3 omdat ik mn voorkeur heb gegeven aan de ps3,

ik ben een fan van gta dus vond het best jammer dat the lost and damned niet voor ps3 kwam maar als ik een echte fan ben zou ik dus een xbox360 moeten kopen en wat nou als ik er het geld niet voor heb..

het beste is gewoon dat alle spellen op Ps3+xbox360+pc komen

dan is er geen gezeur

ik heb een hekel aan de exlusifly for .. zinnen

ikwil gewoon dat het op allemaal komt

en ik ben geen!! hoe dan ook geen!! ps3fanboy wat veel mensen meteen denken als je het jammer vind dat hij niet op de ps3 is

als je alle spellen wilt spelen kon je toch beter n xbox kopen:

goedkoper

meer spellen

maarja, spellen zoals Killzone, Metal Gear Solid en Unchartert, dat trekt de 360 dus niet

ik wou geen xbox omdat veel van mijn vrienden een ps3 hadden!

en uiteindelijk kom je duurder met xbox uit dan ps3 want je moet elk jaar 60 euro betalen om online te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit mij aan bij Jacky-2007, het is gewoon te onwaarschijnlijk. X360 is rijker dan PS3 dat is gewoon bekent. Ik maak me hier nog geen zorgen over, er is nog geen officiële aankondiging. En dan zien we wel weer..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit mij aan bij Jacky-2007, het is gewoon te onwaarschijnlijk. X360 is rijker dan PS3 dat is gewoon bekent. Ik maak me hier nog geen zorgen over, er is nog geen officiële aankondiging. En dan zien we wel weer..

wie zegt dat xbox veel rijker is sony wou er geen geld aan uitgeven :duh::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit mij aan bij Jacky-2007, het is gewoon te onwaarschijnlijk. X360 is rijker dan PS3 dat is gewoon bekent. Ik maak me hier nog geen zorgen over, er is nog geen officiële aankondiging. En dan zien we wel weer..

wie zegt dat xbox veel rijker is sony wou er geen geld aan uitgeven :duh::bonk:

Microsoft is veel rijker dan Sony :Y

Alleen al voor de TLAD is al 50 miljoen euro uitgegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...