Jump to content

GTA V PS3 exclusive?


gta master 1

Recommended Posts

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    40

  • Michael Hilgen

    10

  • Danoontje_nl

    10

  • HA5H

    9

Deze geruchten heb ik al eerder gehoord en ik geloof het wel. Het is natuurlijk ook gewoon dom van Microsoft dat ze gewoon met de DVD door zijn gegaan. Dat ding heeft veel te weinig opslagruimte.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit mij aan bij Jacky-2007, het is gewoon te onwaarschijnlijk. X360 is rijker dan PS3 dat is gewoon bekent. Ik maak me hier nog geen zorgen over, er is nog geen officiële aankondiging. En dan zien we wel weer..

wie zegt dat xbox veel rijker is sony wou er geen geld aan uitgeven :duh::bonk:

Yeah sure... Anders laten ze TLAD en die andere episode toch niet liggen!?

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ach, het zou best kunnen. Maar kom op; het duurt nog zeker 2 jaar voor de volgende GTA (GTA CTW uitgezonderd ;)) uitkomt, misschien nog wel langer. Tegen die tijd hebben ze misschien een nieuwe xbox, of de huidige xbox dermate aangepast dat je meer opslagruimte hebt. We kunnen daar nu nog vrij weinig over zeggen. We zien tegen die tijd wel. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zou mooi zijn. Wij voelen ons namelijk ook redelijk verneukt omdat The lost and Damned alleen voor de X-box was terwijl het mij toch een hele goede uitbreiding had geleken. Als wij nu GTA V hebben staat het een soort van gelijk. Je zou denken dat een volledige game meer is dan een uitbreiding maar het komt wel op hetzelfde neer en uiteindelijk krijgen hun toch wel weer voordeel (op welke manier dan ook). Die Bill Gates zal waarschijnlijk wel iets doen zodat ook de x-doos mensen tot hun rechten komen, gold dat nu ook maar voor Sony. :-(

Verder duurt het nog een hele tijd en zoals Dutchy3010 al zegt is er dan al een nieuw x-doos (of wat dan ook) die het wel kan hebben, als het aan mijn beste vriend Bill Gates ligt in ieder geval wel. :7 Ik zou me dus niet zo zorgen maken dat hij niet voor de X-box gaat komen. (Ze zeiden immers ook dat IV nooit voor de pc zou komen).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop eigenlijk dat het door gaat want ik wel een betere GTA. Toch best wel jammer voor de Xbox gebruikers. Maar de Xbox gebruikers moeten wel blij zijn met Halo en GTA IV The Lost and Damned.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ga maar na. Eerst had je GTA III, toen Vice City en toen San Andreas. Die waren alledrie op één engine en één generatie consoles. Toen kwam GTA IV, nieuwe engine, nieuwe generatie. Dus als het wel over GTA V zou gaan, dan zou die helemaal niet uitkomen op de PS3, maar op de PS4.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ga maar na. Eerst had je GTA III, toen Vice City en toen San Andreas. Die waren alledrie op één engine en één generatie consoles. Toen kwam GTA IV, nieuwe engine, nieuwe generatie. Dus als het wel over GTA V zou gaan, dan zou die helemaal niet uitkomen op de PS3, maar op de PS4.

De PS4 komt waarschijnlijk niet in 2010 of 2011 uit dan zouden ze verlies maken PS2 ging 7 jaar lang mee ongeveer.

Dus volgens mij komt hij gewoon op de PS3 en anders komt hij misschien op beide PS versie's.

Bewerkt: door Zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

Denk je nu echt dat R* zichzelf zó hard in de eigen vingers gaat snijden door deel V alleen voor de PS3 uit te brengen? :7

Dream on :schater:

Tja, degene die het meeste geld neerlegt, krijgt de game eerder op een platform uitgebracht, dat is nou eenmaal een feit. Die 'Exclusive Content', wordt 'Exclusive' genoemd, omdat Microsoft weet dat Sony geen 26 Miljoen per content kan neerleggen, aangezien Sony flink te maken heeft met de kredietcrisis.

Er is geen 'Exclusive', zodra een bedrijf er meer voor bied, is het niet Exclusive meer. (Hetzelfde gebeurde volgensmij ook met GTA IV)

@hieronder: ook goed...

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Denk je nu echt dat R* zichzelf zó hard in de eigen vingers gaat snijden door deel V alleen voor de PS3 uit te brengen? :7

Dream on :schater:

Tja, degene die het meeste geld neerlegt, krijgt de game eerder op een platform uitgebracht, dat is nou eenmaal een feit. Die 'Exclusive Content', wordt 'Exclusive' genoemd, omdat Microsoft weet dat Sony geen 51 Miljoen per content kan neerleggen, aangezien Sony flink te maken heeft met de kredietcrisis.

Er is geen 'Exclusive', zodra een bedrijf er meer voor bied, is het niet Exclusive meer. (Hetzelfde gebeurde volgensmij ook met GTA IV)

Apple-Mac

25 miljoen per content. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet zelf dat niemand aan mijn bericht enige waarde zal hechten, Maar toch

Rockstar die een PS3 exclusive zou maken, is realistisch...

Maar ging R* niet altijd voor het geld?

Begrijp me niet verkeerd, Ik heb beide systemen, Maar ik speel meer op mijn Xbox omdat ik games kan downloaden,

Beide zijn hele goeie systemen, Maar persoonlijk vind ik de PS3 meer een media machine dan gaming console...

Ze hebben (En dit kan niemand ontkennen) beide hun voor en nadelen, Wat ze weliswaar gelijk aan elkaar stellen.

Alleen de Wii kan je hier niet bij betrekken, Niet alleen is er geen GTA voor Wii... Maar de Wii is ook een geheel andere console.

Zoals ook al eerder vermeld zijn Sony & Microsoft al aan het nadenken over de Playstation 4 & Xbox720,

Zoals altijd zullen deze duur zijn aan het begin, en zakken in prijs,

Ook zullen ze alweer een console war starten, en alweer zal blijken dat ze bijna gelijk zijn aan elkaar.

Alleen de PC IS beter, als je er genoeg geld in pompt verslaat hij alle consoles altijd en overal.

Als je dit allemaal weet, snap je ook wel dat Rockstar geen PS3 of Xbox360 exclusive GAME zal maken,

Misschien wel addon's / dlc' maar daar gaat dit topic ook niet over.

Ik vind ook dat het gedaan mag zijn met die console wars,

Er komt alleen ruzie van, en niemand kan het winnen!

Zoals ik al eerder zei, Ze zijn gelijkwaardig, En de ene speelt liever op de ene console, en een ander liever op een andere console.

Greetz, Jeutie

*edit*

Ja, dit is mijn eerste post sinds 2005 O.o

Bewerkt: door aspi
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...