Jump to content

GTA V PS3 exclusive?


gta master 1

Recommended Posts

het klopt wel dat de ps3 véél meer aankan maar dan naaien ze zichzelf wel want dan lopen ze aardig wat van de verkoop mis.. ik heb er niet veel baat bij want ik het een ps3 en een pc maar als ze het exclusief voor de ps3 gaan doen zal ze kwaliteit wel stijgen maar dan nog.. het is nog maar een gerucht.. ik denk dat iemand dit maar gewoon heeft verzonnen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    40

  • Michael Hilgen

    10

  • Danoontje_nl

    10

  • HA5H

    9

Hypothetisch, stel dat R* voor de game 12GB nodig heeft? Dan staat er op de DVD uit het hoesje 8GB, en krijg je bij de eerste keer opstarten de melding dat je een verplichte download moet laten lopen voor de overige 4GB.. En dit wordt geïnstalleerd op de HDD, problem solved, complete game binnen.

En stel voor, dan heb je 10 games gekocht, die allemaal bijvoorbeeld 12 gig groot zijn, waravan 4 gig op de schijf staat, dat maakt dus 40 gig aan games op je schijf, wat inhoud de mensen met een 20 gig schijf VERPLICHT een grotere en peperdure schijf moeten kopen, betaal je eerst(in het begin met 20gb schijf en brakmoederbord) eens een kleine 400 euro zonder accesoires, dan betaal je 60 euro per game(x 10 = 600 euro) en dan moet je nog eens een 100 euro kostende schijf kopen omdat MS snel een console wou maken en de consument eronder lijdt.

En denk je dat die shit goed gaat lopen?

Zowel als verkoopcijfers als het spelen van games?

Hell no!

Maar dit staat op die link die DVT posten:

ik vind het zo'n onzin dat ps3 en xbox spelers elkaar niks gunnen

ik heb zelf een ps3 maar ik vind het wel jammer dat het naar de xbox gaat terwel de gta 4 ook op de ps3 is uit gebracht

jammer dat mensen zo met elkaar omgaan

Fucking AMEN, mensen, doe eens normaal behalve 'PS3 krijgt Exclsuieve GTA V!' of 'Wij X360'ers hebben TLAD en PS3'ers niet', goddomme, kinderachtiger kan niet!

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk komt hij wel uit voor de PC, die heeft in de toekomst ook een blu-ray speler. Tis alleen wachten tot de prijzen gaan dalen. Want ja

XBOX360: DLC

PS3: GTA V

PC: ---

Ook niet eerlijk :duh:

De PC krijgt het heus wel, hoor. Alleen krijgen ze nu nog meer DVD'tjes. ^_^

Als de nieuwe GTA V Xbox360 niet aan kan met zijn 20 gig, dan praat je over meer DVD'tjes dan Blu Raytjes.

Exactly!

En als je een Blu-Ray speler wilt, verkoop dan gwn je 360, spaar wat bij en koop een PS3 ^_^

neej dan ga je naar de winkel om een een blue-ray speler te kopen want dat verschil tussen de prijs van een xbox en ps3 kan je een helemooie blue-ray speler kopen (2e hands xbox 360 kost ook niks meer nadat die prijs van die xbox zo hard is gedaalt, dus die kan je ook gewoon houden xD)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze geruchten heb ik al eerder gehoord en ik geloof het wel. Het is natuurlijk ook gewoon dom van Microsoft dat ze gewoon met de DVD door zijn gegaan. Dat ding heeft veel te weinig opslagruimte.

denk niet dat ze veel keus hadden blue-ray was amper bekent toen de eerste 360 uitkwam.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop eigenlijk dat het door gaat want ik wel een betere GTA. Toch best wel jammer voor de Xbox gebruikers. Maar de Xbox gebruikers moeten wel blij zijn met Halo en GTA IV The Lost and Damned.

blij me halo ?? dat heb je zeker niet gespeelt...

Link to comment
Delen op andere websites

While Sony already admitted to be thinking about the PlayStation 4 and Nintendo are no doubt developing a Wii 2… In an interview with the head of Microsoft’s Interactive Entertainment Business division, Peter Moore, EGM magazine asked him when their next video game console would come out, and also asked if they’d drop support for the Xbox 360 like they did with the original Xbox. He said that they were going to support it “as long as it sold.” Possibly because they saw the Xbox sell well into 2007 despite not producing the console after October 2005.

He said the production team from the Xbox 360 is working on the next Xbox 720 [our pet name], and their looking into what kind of CPUs will be available on the market in 2011-2012. That would put the Xbox 360 at a lifespan of 6 or 7 years, a far cry from the Xbox’s 4 years. After spending $1.26 billion in losses launching the Xbox 360, they’ll want to get the most out of the system by lengthening its lifespan. As the longer you get into the cycle, the more profit you can make due to stopping being a loss leader, analysts always remark.

On June 13th, 2008, Robbie Bach — the President of Entertainment & Devices Division at Microsoft — mentioned the next Xbox by saying: “Our view is we will be selling Xbox 360 for a long time. We are always working on new technologies. We have people working on those. People ask me how many people I have working on the next generation. On the one hand, it’s everybody. On the other, it’s nobody. People are continuously working on new technology.

We started thinking about the next generation before we shipped the Xbox 360. It doesn’t start with a date. It starts way upstream with silicon development. From that comes a series of data points. You start making early technology choices. It’s an evolving thing. Stuff doesn’t become concrete until you get inside a window of when you have to ship, more than 18 months or so out.”

Dit is al een oud bericht sorry kon de bron niet zo snel meer vinden xD

Bewerkt: door Michael Hilgen
Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar Games zou groot verlies doen als ze GTA V PS3-exclusief maken. Waarom? Simpel uitgelegd. Het spel wordt op 1 console verkocht wat automatisch zorgt voor minder verkoopcijfers. De bron al is gezien? Ik wacht tot Rockstar Games zelf met een persbericht afkomt. Ik las in een van de commentaren dat dit de wraak is van de PS3'ers tegenover de downloadcontent van X360. Ik herinner me een uitspraak van Sony dat zei zeiden: "Wij hebben GTA niet nodig om onze console groot te maken."

Fanboyisme aanwezig? Misschien, maar niet bij mij ...

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar Games zou groot verlies doen als ze GTA V PS3-exclusief maken. Waarom? Simpel uitgelegd. Het spel wordt op 1 console verkocht wat automatisch zorgt voor minder verkoopcijfers. De bron al is gezien? Ik wacht tot Rockstar Games zelf met een persbericht afkomt. Ik las in een van de commentaren dat dit de wraak is van de PS3'ers tegenover de downloadcontent van X360. Ik herinner me een uitspraak van Sony dat zei zeiden: "Wij hebben GTA niet nodig om onze console groot te maken."

Fanboyisme aanwezig? Misschien, maar niet bij mij ...

Ja precies. De bron is absoluut niet objectief. Ik wacht ook op berichten van R* of berichten van grote sites als IGN ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het zo'n onzin dat ps3 en xbox spelers elkaar niks gunnen

ik heb zelf een ps3 maar ik vind het wel jammer dat het naar de xbox gaat terwel de gta 4 ook op de ps3 is uit gebracht

jammer dat mensen zo met elkaar omgaan

Fucking AMEN, mensen, doe eens normaal behalve 'PS3 krijgt Exclsuieve GTA V!' of 'Wij X360'ers hebben TLAD en PS3'ers niet', goddomme, kinderachtiger kan niet!

idd, koop dan gewoon beide consoles

jarloersheid is n motherf*ckr!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit mij aan bij Jacky-2007, het is gewoon te onwaarschijnlijk. X360 is rijker dan PS3 dat is gewoon bekent. Ik maak me hier nog geen zorgen over, er is nog geen officiële aankondiging. En dan zien we wel weer..

wie zegt dat xbox veel rijker is sony wou er geen geld aan uitgeven :duh::bonk:

Microsoft is veel rijker dan Sony :Y

Alleen al voor de TLAD is al 50 miljoen euro uitgegeven.

winst sony 2008: 206 miljoen euro.

winst microsoft entertainment afdeling 2008: $426 miljoen

waarde microsoft: 600 miljard (2008)

waarde sony: $44,5 miljard (2006)

ja microsoft is veel rijker zoals je hier boven ziet:D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is de waarde van SONY in 2008 ???

In je vergelijking hierboven heb je alles uit 2008 behalve de waarde van Sony.... :duh:

als je een correcte vergelijking wilt maken hoeveel meer waard Microsoft is dan moet je de waarde van Sony uit 2008 ook vermelden.

Tevens zegt het niets.....

De waarde van Microsoft is de waarde van het complete bedrijf (incl software e.d) en wil dus niet zeggen dat microsoft de volledige waarde in de console industrie kan gooien :N

Ik hoop in ieder geval dat R* niet de game kleiner gaat maken zodat deze ook voor de XBox gemaakt kan worden.

Dit heeft echter niets te maken met het feit dat de mensen met een XBox dit spel dan niet kunnen spelen (ik hoop ook op een nieuwere Xbox versie met Blue-ray) maar alles met het feit dat de games dan nog mooier en beter kunnen worden als er meer capaciteit gebruikt kan worden! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit mij aan bij Jacky-2007, het is gewoon te onwaarschijnlijk. X360 is rijker dan PS3 dat is gewoon bekent. Ik maak me hier nog geen zorgen over, er is nog geen officiële aankondiging. En dan zien we wel weer..

wie zegt dat xbox veel rijker is sony wou er geen geld aan uitgeven :duh::bonk:

Microsoft is veel rijker dan Sony :Y

Alleen al voor de TLAD is al 50 miljoen euro uitgegeven.

winst sony 2008: 206 miljoen euro.

winst microsoft entertainment afdeling 2008: $426 miljoen

waarde microsoft: 600 miljard (2008)

waarde sony: $44,5 miljard (2006)

ja microsoft is veel rijker zoals je hier boven ziet:D

Lekkere vergelijking...

Anyway uit commercieel oogpunt zou het een stomme zet zijn van Rockstar om GTA V (zo ver ze daar ze al mee bezig zijn maar dat laat ik terzijde) alleen op de PS3 uit te brengen. X360 heeft namelijk een veel grotere userbase dan de PS3. Aan de andere kant is het ook begrijpelijk dat ze hem uitbrengen op alleen de PS3 aangezien deze een veel grotere capaciteit kwa opslag kan verwerken.

En alle PS3 fanboys die hard beginnen te schreeuwen hier waarschijnlijk heeft de PS3 andere mankementen die X360 weer niet heeft. Geen een console is perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom nemen ze dan gewoon geen usb drive inplaats van een dvd , dan kan je de hd zo groot maken als je wilt voor een spel en de dvd als opstart dan krijg je teminst een game die kan groeien met die hd space tegenwoordig zijn die 1tb drive net zo duur als 1 dvdtje met een game er op

Link to comment
Delen op andere websites

Deze geruchten heb ik al eerder gehoord en ik geloof het wel. Het is natuurlijk ook gewoon dom van Microsoft dat ze gewoon met de DVD door zijn gegaan. Dat ding heeft veel te weinig opslagruimte.

denk niet dat ze veel keus hadden blue-ray was amper bekent toen de eerste 360 uitkwam.

en het is van sony dus zo snel geven ze dat niet weg..

Link to comment
Delen op andere websites

Deze geruchten heb ik al eerder gehoord en ik geloof het wel. Het is natuurlijk ook gewoon dom van Microsoft dat ze gewoon met de DVD door zijn gegaan. Dat ding heeft veel te weinig opslagruimte.

denk niet dat ze veel keus hadden blue-ray was amper bekent toen de eerste 360 uitkwam.

en het is van sony dus zo snel geven ze dat niet weg..

Het schijnt dat Sony in onderhandeling was met Sony dus.. Maar BTW waarom denkt iedereen dat het Blue ray is!?

Het is Blu-Ray!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...