Jump to content

GTA V PS3 exclusive?


gta master 1

Recommended Posts

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    40

  • Michael Hilgen

    10

  • Danoontje_nl

    10

  • HA5H

    9

Ik wordt hier echt zo ziek van, oh gossie wij PS3ers zijn ontevreden omdat we geen TLAD hebben. Maar wie krijgt er over een paar weken verdomme Kilzonne 2? De 360 bezitters niet, je hebt het hier over over TLAD? Nog niet eens een kwart van GTA IV> dus nog geen kwart van eventueel GTA V. Gellukig heeft hier iedereen zelf een console gekocht. Ga dus niet zitten klagen..

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het zo'n onzin dat ps3 en xbox spelers elkaar niks gunnen

ik heb zelf een ps3 maar ik vind het wel jammer dat het naar de xbox gaat terwel de gta 4 ook op de ps3 is uit gebracht

jammer dat mensen zo met elkaar omgaan

Fucking AMEN, mensen, doe eens normaal behalve 'PS3 krijgt Exclsuieve GTA V!' of 'Wij X360'ers hebben TLAD en PS3'ers niet', goddomme, kinderachtiger kan niet!

idd, koop dan gewoon beide consoles

jarloersheid is n motherf*ckr!

Dus volgens jou is het heel simpel om gewoon effe een ps3 van 400 euro aan te schaffen?Niet iedereen zit goed in ze geld he zeker als je 14 bent. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wordt hier echt zo ziek van, oh gossie wij PS3ers zijn ontevreden omdat we geen TLAD hebben. Maar wie krijgt er over een paar weken verdomme Kilzonne 2? De 360 bezitters niet, je hebt het hier over over TLAD? Nog niet eens een kwart van GTA IV> dus nog geen kwart van eventueel GTA V. Gellukig heeft hier iedereen zelf een console gekocht. Ga dus niet zitten klagen..

Ik hoef geen Killzone hoor. Al is hij nog zo mooi. Ik hoef ook geen Resistance. Maar ik hoef ook geen Halo... Is mijn genre gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

hoezo is er altijd ruzie tussen de xbox en de ps3 bezitters???

iedereen heeft zo zijn eigen console waar hij graag op speelt en als een game er dan niet op verschijnt, is de ene kwaad en de ander blij en gaan ze andere dingen verzinnen om ze weer jaloers te maken.

:N:N

Link to comment
Delen op andere websites

het is gewoon weer zon ps3 fanboy bericht.

Microsoft heeft 50 miljoen neergelegd voor extra content voor de xdoos, sony heeft dit niet gedaan voor gtaV dus waarom zouden ze dat doen? Op deze manier lopenz e achterlijk veel inkomsten mis omdat meer mensen een xbox dan een ps3 hebben.

Verder maakt mij het geen bal uit, zolang hij maar op de pc uitkomt, dan kan hij zelfs 20 schijfjes hebben, no problemo!

Als het een ps3 exclusive wordt komt hij ook niet uit voor pc.

ja maar als het een probleem is met de schijfjes gaat hij nog echt wel naar de pc komen hoor, want zoals ik al zij, dan kun je wel 20 schijfjes hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst een dure deal sluiten met Microsoft om de DLC 'exclusief' voor de Xbox 360 uit te brengen en nu gaan roepen dat er een PS3 exclusive komt. Mijn antwoord: een hele grote NEE. En de DLC komt voor de PC ook wel. Exclusiviteit betekend weinig meer. Hooguit een release van een paar maandjes eerder.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er niet veel van waar is, Rockstar kan heel veel geld halen door GTA (V) ook uit te brengen op de Xbox 360, ik zie geen enkele reden waarom ze dit niet zouden doen. Het zou echter alleen een tijdelijke exclusive titel kunnen worden voor de PS3, maar daarmee lossen ze het 9GB limiet van de DVD9 nog niet op.

Ik zie de volgende GTA gewoon weer verschijnen op beide console's, de PS3 en Xbox 360 dus, en de PC ook natuurlijk. Tenzei Sony of Microsoft met miljoenen naar Rockstar gaat gooien...

Black Force (PS3 Owner)

Link to comment
Delen op andere websites

hoezo is er altijd ruzie tussen de xbox en de ps3 bezitters???

iedereen heeft zo zijn eigen console waar hij graag op speelt en als een game er dan niet op verschijnt, is de ene kwaad en de ander blij en gaan ze andere dingen verzinnen om ze weer jaloers te maken.

:N:N

Over het algemeen maken de ps3 bezitters ruzie met die van de 360, omgekeerd is het mindervaak :7

Zoals ik al eerder heb gezegt: Ik maar me nergens druk om ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hoezo is er altijd ruzie tussen de xbox en de ps3 bezitters???

iedereen heeft zo zijn eigen console waar hij graag op speelt en als een game er dan niet op verschijnt, is de ene kwaad en de ander blij en gaan ze andere dingen verzinnen om ze weer jaloers te maken.

:N:N

Over het algemeen maken de ps3 bezitters ruzie met die van de 360, omgekeerd is het mindervaak :7

Zoals ik al eerder heb gezegt: Ik maar me nergens druk om ;)

dat slaat helemaal nergens op, xbox bezitters beginnen net zo vaak, alleen komen ps3 bezitters meestal met sterkere argumenten (ik zeg MEESTAL) , waardoor het lijkt dat zij beginnen

Link to comment
Delen op andere websites

hoezo is er altijd ruzie tussen de xbox en de ps3 bezitters???

iedereen heeft zo zijn eigen console waar hij graag op speelt en als een game er dan niet op verschijnt, is de ene kwaad en de ander blij en gaan ze andere dingen verzinnen om ze weer jaloers te maken.

:N:N

Over het algemeen maken de ps3 bezitters ruzie met die van de 360, omgekeerd is het mindervaak :7

Zoals ik al eerder heb gezegt: Ik maar me nergens druk om ;)

Ja meestal wel ja maar mij boeit het ook niet meer nu ik de bron weet en wie het geschreven heeft. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

hoezo is er altijd ruzie tussen de xbox en de ps3 bezitters???

iedereen heeft zo zijn eigen console waar hij graag op speelt en als een game er dan niet op verschijnt, is de ene kwaad en de ander blij en gaan ze andere dingen verzinnen om ze weer jaloers te maken.

:N:N

Over het algemeen maken de ps3 bezitters ruzie met die van de 360, omgekeerd is het mindervaak :7

Zoals ik al eerder heb gezegt: Ik maar me nergens druk om ;)

Ja meestal wel ja maar mij boeit het ook niet meer nu ik de bron weet en wie het geschreven heeft. :schater:

wat wil jij daar mee zeggen :duh:^_^ ??

Link to comment
Delen op andere websites

hoezo is er altijd ruzie tussen de xbox en de ps3 bezitters???

iedereen heeft zo zijn eigen console waar hij graag op speelt en als een game er dan niet op verschijnt, is de ene kwaad en de ander blij en gaan ze andere dingen verzinnen om ze weer jaloers te maken.

:N:N

Over het algemeen maken de ps3 bezitters ruzie met die van de 360, omgekeerd is het mindervaak :7

Zoals ik al eerder heb gezegt: Ik maar me nergens druk om ;)

Ja meestal wel ja maar mij boeit het ook niet meer nu ik de bron weet en wie het geschreven heeft. :schater:

wat wil jij daar mee zeggen :duh:^_^ ??

Moet je www.thegameraccess.com bekijken.Dan snap je het wel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...