Jump to content

GTA V PS3 exclusive?


gta master 1

Recommended Posts

Ik ben in het bezit van een PC en een PS3. Ik hoop gewoon dat GTA V voor alle platforms uitkomt! Dus Xbox360, PS3 en PC! Zo is iedereen tevreden en hoeven de verschillende consolegebruikers geen oorlog te voeren;)

Trouwens, ik ben er vrijwel zeker van dat de volgende GTA geen GTA V zal heten! Dat zal maar gebeuren als R* weer aan een nieuwe engine werkt volgens mij ^_^

Hoe dan ook, ik kijk uit naar de volgende GTA! En dat R* deze keer niet teveel mag weglaten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    40

  • Michael Hilgen

    10

  • Danoontje_nl

    10

  • HA5H

    9

Ik ben in het bezit van een PC en een PS3. Ik hoop gewoon dat GTA V voor alle platforms uitkomt! Dus Xbox360, PS3 en PC! Zo is iedereen tevreden en hoeven de verschillende consolegebruikers geen oorlog te voeren;)

Trouwens, ik ben er vrijwel zeker van dat de volgende GTA geen GTA V zal heten! Dat zal maar gebeuren als R* weer aan een nieuwe engine werkt volgens mij ^_^

Hoe dan ook, ik kijk uit naar de volgende GTA! En dat R* deze keer niet teveel mag weglaten ;)

Dat bedoelde ik dus ook, maar dat begreep niet iedereen volgens mij :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn er meer mensen die anderen van het 'fanboy' zijn beschuldigen, dan daadwerkelijke fanboys. :7

Overigens ga ik er vanuit dat Microsoft er wel voor zorgt dat Rockstar de volgende GTA ook voor de Xbox360 uitbrengt, al moeten ze gratis Blu Ray spelers uitdelen (bij wijze van spreke). Tenminst, ik verwacht dat Sony de komende jaren niet erg veel te besteden heeft om GTA exclusive te krijgen. Hopelijk Microsoft ook niet. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Geen ruzie maken mensen :schater:

Waarschijnlijk (als dit gerucht waar is) zal GTA V (als dit de naam word) exclusive op de PS3 uitkomen en na een half jaar ofzo op de 360 uitkomen ;)

Ja, waarschijnlijk doen ze in die half jaar de textures comprimeren, en de game inpakken zodat ie op een DL schijf past, zoals ze al hebben gedaan met IV.

Let op, geen Fanboyisme ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom R* zo moeilijk doet over een extra schijfje. 1 Schijf is natuurlijk makkelijker, maar als er vele malen meer extra's kunnen op meerdere schijfjes... Doe dan niet moeilijk en pak gewoon een schijfje extra. :duh:

Bovendien denk ik dan ook nog 'ns dat ze minder geld verdienen, aangezien er natuurlijk ook nog mensen zijn die niet over een PS3 beschikken en de game dus minder wordt gekocht.

Anyway, ik vind ook eigenlijk dat geen enkele console 'voorgetrokken' hoeft te worden (net zoals de Xdoos in dit geval, met TLAD). Het zou minstens zo leuk zijn als elke console of computer die 'uitbreiding' ook zou hebben. Dus de volgende GTA moet ook gewoon op alle consoles uitkomen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ook al zou dit echt zijn. Ook nu blijf ik bij mijn standpunt dat "exclusief" niet zo exclusief is. Wacht maar af met de uitbreiding die nu op de xbox is. ;)

Daar is 50 miljoen voor betaald dus dat zal niet gebeuren. De DLC van GTA IV is een uitzondering omdat daar ontzettend veel geld voor neergelegd is. Hoe vaak moet dat nog verteld worden!?

Link to comment
Delen op andere websites

:schater::schater::schater: . Wat een giller. Leuk hoor, maar die Nick McCandless is dus een heuse PS3-Fanboy. Kijk maar eens rond op www.thegameracces.com. Dus dat ontkracht voor mij het hele verhaal.

Nouw, teminste is dit nieuws uit een vetrouwbare bron niet van die crap sites zoals xbox360

fanboy.com ofzo.

Nu ja, we krijgen ZOWIEZO een R* PS3 exclusive

Als dit soort nieuws van een Xbox 360 site komt is het juist objectief... Als Xbox site ga ja toch niet met trots aankondigen dat een van de grootste games alleen op het platform van de concurrent komt!?

En juist als een fanboysite als deze het post, is het verdacht.

Als ik nu Google zie ik dat tot nu toe alleen PS3 sites dit hebben gepost. Zegt genoeg...

Dastard en Dvt hebben wel gelijk, want vlak voor de release van GTA IV was er ook een gerucht dat de PS3 versie veel beter zou dan die van de XBOX 360.

Degene die dat maffe bericht naar buiten bracht was een of andere fanboy PSmagazine.

Dus dit is vast wel weer vet gel*l van SONY.

P.S. is die Nick McCandless een medewerker van R* of gewoon een of andere kneus.

Link to comment
Delen op andere websites

:schater::schater::schater: . Wat een giller. Leuk hoor, maar die Nick McCandless is dus een heuse PS3-Fanboy. Kijk maar eens rond op www.thegameracces.com. Dus dat ontkracht voor mij het hele verhaal.

Nouw, teminste is dit nieuws uit een vetrouwbare bron niet van die crap sites zoals xbox360

fanboy.com ofzo.

Nu ja, we krijgen ZOWIEZO een R* PS3 exclusive

Als dit soort nieuws van een Xbox 360 site komt is het juist objectief... Als Xbox site ga ja toch niet met trots aankondigen dat een van de grootste games alleen op het platform van de concurrent komt!?

En juist als een fanboysite als deze het post, is het verdacht.

Als ik nu Google zie ik dat tot nu toe alleen PS3 sites dit hebben gepost. Zegt genoeg...

Dastard en Dvt hebben wel gelijk, want vlak voor de release van GTA IV was er ook een gerucht dat de PS3 versie veel beter zou dan die van de XBOX 360.

Degene die dat maffe bericht naar buiten bracht was een of andere fanboy PSmagazine.

Dus dit is vast wel weer vet gel*l van SONY.

P.S. is die Nick McCandless een medewerker van R* of gewoon een of andere kneus.

Wat denk je zelf? :7

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij willen gewoon sommige ps3 players fanboy oorlogje spelen ofso :S :duh::zz:

Kijk, het mooie is dat je zelf een Xbox hebt :schater:

Het zijn net zo vaak de Xbox fanboys die er over beginnen :duh:

Dat je zelf nu een Xbox hebt, zul je natuurlijk nooit zeggen dat het de Xbox'ers zijn he :duh:

En ik heb zelf ook een PS3 gekocht, gewoon omdat ie imo mooier is :D Hij heeft blu-ray speler, en ook omdat ik de Xbox op een grasmaaier vind lijken, qua geluid dan :schater:

Maar het staat toch gewoon veel stoerder, 'Ik heb een ps3' i.p.v. ik heb een xbox :Y

jaja, noem me een fanboy, vind ik een compliment, omdat wij een ijselijke game console hebben :D

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij willen gewoon sommige ps3 players fanboy oorlogje spelen ofso :S :duh::zz:

Kijk, het mooie is dat je zelf een Xbox hebt :schater:

Het zijn net zo vaak de Xbox fanboys die er over beginnen :duh:

Dat je zelf nu een Xbox hebt, zul je natuurlijk nooit zeggen dat het de Xbox'ers zijn he :duh:

En ik heb zelf ook een PS3 gekocht, gewoon omdat ie imo mooier is :D Hij heeft blu-ray speler,1 en ook omdat ik de Xbox op een grasmaaier vind lijken, qua geluid dan :schater:

2 Maar het staat toch gewoon veel stoerder, 'Ik heb een ps3' i.p.v. ik heb een xbox :Y

jaja, noem me een fanboy, vind ik een compliment, omdat wij een ijselijke game console hebben :D

Het hangt er van af, soms beginnen de 360 fanboys, soms de PS3 fanboys

Maar @dikgedrukte zinnen:

1: Ik hoor geen geluid meer hoor.

2: Spreek voor jezelf, alsjeblieft. :7

BTW De definitie van ijselijk: afgrijselijk, angstaanjagend, schrikbarend, afschuwelijk. Nou goede console hoor! :schater:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...