laverd3 Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Hey, weet iemand de code of een tut om het geluid van de m150 harder te krijgen?? Alvast bedankt! Reageren
Legenderion Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Zitten er geen 2 kleine knopjes aan de zijkant? Ik had namelijk ook een samsung, alleen een ander model Reageren
laverd3 Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Zitten er geen 2 kleine knopjes aan de zijkant? Ik had namelijk ook een samsung, alleen een ander model jawel, maar ik bedoel om het geluid nog harder te krijgen. want als het standaart volume op max staat is het geluiod nog nauwelijks te horen. voor samsungs zijn codes als bijv: *#9888*8492# om allerlij dingen te verandderen aan je instellingen. alleen weet ik niet wat de code is voor de m150 om je geluid harder te krijgen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik zou het niet doen, iemand die ik ken heeft zijn speakers van zijn telefoon harder laten gaan. En zijn speakers zijn kapot geklapt. Ik zou het niet doen, zonde van je telefoon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.