Jump to content

Het GameShop Topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Dus ja ik wil wel eens even weten wat jullie van een gameshop vinden of jullie daar wel eens komen of of je er uberhaupt eentje in je buurt hebt. Een gameshop is zoals de naam al zegt een winkel die alleen producten verkoopt die te maken hebben met spelcomputers of multimedia.

Ikzelf ga graag naar een gameshop en dan naar gameshop den haag

http://www.gameshop.nl/

Ik vind de sfeer in een gameshop gewoon beter, uitgebreide collectie games, allerlei game goodies en mensen die tenminste verstand hebben van games, Bij hun kan ik tenminste terecht als ik met vragen zit en de service vind ik veel beter dan bijv die mediamarkt enz.

Nou dit is mijn mening, Nu jullie ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Dus ja ik wil wel eens even weten wat jullie van een gameshop vinden of jullie daar wel eens komen of of je er uberhaupt eentje in je buurt hebt. Een gameshop is zoals de naam al zegt een winkel die alleen producten verkoopt die te maken hebben met spelcomputers of multimedia.

Ikzelf ga graag naar een gameshop en dan naar gameshop den haag

http://www.gameshop.nl/

Ik vind de sfeer in een gameshop gewoon beter, uitgebreide collectie games, allerlei game goodies en mensen die tenminste verstand hebben van games, Bij hun kan ik tenminste terecht als ik met vragen zit en de service vind ik veel beter dan bijv die mediamarkt enz.

Nou dit is mijn mening, Nu jullie ;)

Hier in België hebben ze ook zoiets: Gamemania.

Gamemania is ook een uitgebreide gameshop die alleen aandacht besteed aan game's en accessoires. :Y

Ik kom er ook heel vaak als ik vragen heb enzo.

In sommige Gamemania's kun je zelfs de games testen voor je hem koopt. :tu:

En ze hebben daar ook een speciale machine om Cd's hun krassen te laten verwijderen.

Bewerkt: door ---Elias---
Geplaatst:

Ik koop mn games overal zo'n beetje, maar het liefst bij Play-It in hoogeveen.

De sfeer is er gewoon goed, de mensen zijn er gezellig, en de mensen hebben teminste verstand van games :) .

En het zijn ook de mensen die me (als enigste van die dag daar) op 25 feb. aan KIllzone 2 hebben geholpen :D

Geplaatst:

Ik koop mijn games bij de lokale Bart Smit. Het is nogal een stuk rijden naar de dichtbijzijnde games shop en mijn ouders willen mij bijna nooit brengen en ophalen. Ook bestel ik wel eens wat op bol.com

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...