Jump to content

Videoinstellingen


rdewit

Recommended Posts

Ik heb problemen met VC tijdens het spelen. Hij blijft telkens hangen, ik heb een gewone computer en ik weet zeker dat ik hem aankan want ik kan GTA SA ook aan. Ik heb al verschillende videoinstellingen gebruikt maar niks werkt. Wat moet ik nu doen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik heb problemen met VC tijdens het spelen. Hij blijft telkens hangen, ik heb een gewone computer en ik weet zeker dat ik hem aankan want ik kan GTA SA ook aan. Ik heb al verschillende videoinstellingen gebruikt maar niks werkt. Wat moet ik nu doen?

Heb je soms een mod opstaan bij vice city? of gebruik je een trainer, of iets anders voor vice city?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een probleem met de video, het laad allemaal te traag. Het gebeurt soms dat ik ergens tegen knal omdat het niet geladen is. Het is precies of mijn computer lui is en niet goed benut wordt, want hij kan ook gta Sa aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer de 'Draw Distance' in het 'Options' menu wat lager te zetten. ;)

helpt niet, ik heb dat allemaal al geprobeerd. Maar waar dient frame limit voor ?

Hoe veel FPS (frames per seconden) je hebt.

Dus hoe vloeiend het loopt.

Als die op On staat heb je maximaal 20 of 30 FPS (weet niet meer precies).

Probeer die eens uit te zetten dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...