TaartJJ~! Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 100W als hij bezig is. + de rest van je systeem dus 450/500W moet genoeg zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 100W als hij bezig is. + de rest van je systeem dus 450/500W moet genoeg zijn. Oei.... Ik heb 350 watt. Is dat dan wel genoeg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 100W als hij bezig is. + de rest van je systeem dus 450/500W moet genoeg zijn. Oei.... Ik heb 350 watt. Is dat dan wel genoeg? Ik denk dat je dat wel gaat redden met een Celeron, maar als je gaat upgraden naar Q8200 zou ik toch een iets sterkere voeding overwegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 100W als hij bezig is. + de rest van je systeem dus 450/500W moet genoeg zijn. Oei.... Ik heb 350 watt. Is dat dan wel genoeg? Ik denk dat je dat wel gaat redden met een Celeron, maar als je gaat upgraden naar Q8200 zou ik toch een iets sterkere voeding overwegen. Ok mooi Nou GTA IV ik kom eraan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 dus jij wilt gta4 op je celeron gaan spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 dus jij wilt gta4 op je celeron gaan spelen? Dat gaat al niet lukken. Heb nieuwe moederbord binnen en volgens mij is deze processor te oud voor dit moederbord. Dus misschien toch maar nieuwe processor en met pech ook nog nieuwe voeding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.