Timske Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Engels Hello guys. This is my first map. I created this in MTA Map Editor. Some screens: Random screens: http://img134.imageshack.us/my.php?image=g...30114353929.png http://img410.imageshack.us/my.php?image=g...30114364207.png http://img410.imageshack.us/my.php?image=g...30114382764.png Spawnplace: http://img134.imageshack.us/my.php?image=g...30114360795.png Objects: [PAWN code] CreateObject(18449,-1871.406,270.743,68.036,0.0,-48.128,0.0); CreateObject(18449,-1887.747,270.804,52.889,0.0,-42.112,0.0); CreateObject(18449,-1886.572,270.633,56.983,0.0,-35.237,0.0); CreateObject(18449,-1887.799,271.047,57.649,0.0,-31.799,-0.859); CreateObject(18449,-1906.919,271.220,45.974,0.0,-22.345,-1.719); CreateObject(18449,-1907.202,271.278,48.792,0.0,-24.924,0.0); CreateObject(18449,-1924.439,271.494,43.125,0.0,-13.751,0.0); CreateObject(18449,-1871.585,270.970,70.920,0.0,-38.675,0.0); CreateObject(18449,-1852.039,270.794,92.642,0.0,-57.582,0.0); CreateObject(18449,-1826.814,270.748,132.610,0.0,-58.442,0.0); CreateObject(18449,-1798.077,270.621,182.068,0.0,-61.879,0.0); CreateObject(18449,-1779.977,270.838,216.209,0.0,-62.739,0.0); CreateObject(18449,-1753.152,270.773,267.664,0.0,-61.879,0.0); CreateObject(16776,-1916.404,288.275,39.573,0.0,0.0,0.0); CreateObject(16776,-1916.461,254.061,39.673,0.0,0.0,-180.000); CreateObject(18449,-1719.505,270.841,329.371,0.0,-61.020,0.0); CreateObject(18449,-1660.484,270.852,364.160,0.0,0.0,0.0); CreateObject(3331,-1662.074,279.179,373.789,0.0,0.0,-90.000); CreateObject(16776,-1627.120,271.430,365.380,0.0,0.0,-180.000); CreateObject(3359,-1639.375,270.926,364.230,0.0,0.0,-90.000); CreateObject(18449,-1927.120,272.008,39.695,0.0,0.0,0.0); CreateObject(1655,-1971.291,270.562,41.048,0.0,0.0,-270.000); CreateObject(1655,-1971.188,273.340,41.005,0.0,0.0,-270.000); CreateObject(1697,-1975.127,275.520,43.451,0.0,1.719,-90.859); CreateObject(1697,-1975.151,271.161,43.395,0.0,0.0,-90.000); CreateObject(1697,-1975.146,268.499,43.381,0.0,0.0,-90.000); CreateObject(1257,-1639.721,274.032,365.433,0.0,0.0,90.000); CreateObject(3267,-1642.167,274.280,367.667,0.0,20.626,-222.422); CreateObject(3885,-1636.921,266.811,364.601,0.0,0.0,-326.250); CreateObject(18449,-1855.050,270.712,91.110,0.0,-47.269,0.0); CreateObject(18449,-1864.662,271.068,81.374,0.0,-49.847,0.0); CreateObject(18449,-1886.345,271.266,62.095,0.0,-42.112,0.0); CreateObject(18449,-1885.957,271.225,63.237,0.0,-42.112,0.0); CreateObject(18449,-1892.234,271.288,58.852,0.0,-39.534,0.0); CreateObject(1245,-1977.398,277.346,45.477,0.0,18.908,-2.578); CreateObject(1245,-1977.467,274.448,45.406,0.0,18.048,0.0); CreateObject(3264,-1636.107,268.148,364.826,0.0,0.0,-90.000); CreateObject(2036,-1639.819,272.561,364.537,0.0,0.0,-56.250); CreateObject(1245,-1977.497,271.490,45.338,0.0,15.470,0.0); CreateObject(1245,-1977.415,268.673,45.242,0.0,15.470,0.0); Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Waarom ingodsnaam in het engels? Dit is een Nederlands forum hoor.. Zoals je weet heb ik m eerder voor je getest, maar ik vind m nogal simpel. Bovenaan bij de spawnplek kan je beter object 8040 gebruiken, een mooie parkeerplaats. Ook, voor de wegen die evenwijdig schuin gaan kun je beter een rekensom gebruiken. Je zet 2 schuine wegen neer, perfect op elkaar afgesteld. Dan meet je het verschil in de X/Y/Z as. Dat tel of trek je dan steeds af van het laatste wegstuk, totdat je bij een gewenst coordinaat zit. Tadaa, een perfect rechte baan. En engels kan op het echte SA:MP forum. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Dan meet je het verschil in de X/Y/Z as. Dat tel of trek je dan steeds af van het laatste wegstuk, totdat je bij een gewenst coordinaat zit. Tadaa, een perfect rechte baan. WTF.. ik map al heel wat jaren en ik heb het nooit zo gedaan, wat moet je in gods naam uitrekenen en als je op een bepaalde plek wild eindigen begin je tog gewoon daar met mappen Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 voor de wegen die evenwijdig schuin gaan kun je beter een rekensom gebruiken. Je zet 2 schuine wegen neer, perfect op elkaar afgesteld. Dan meet je het verschil in de X/Y/Z as. Dat tel of trek je dan steeds af van het laatste wegstuk, totdat je bij een gewenst coordinaat zit. Tadaa, een perfect rechte baan. Jij hebt zeker nog nooit van de ALT+F9 toets knop gehoort op MTA Map editor? Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Natuurlijk wel, maar ik verzeker je: op mijn manier heb je sneller en een rechtere baan dan constant zelf de banen zitten te maken. Ik zal je desnoods een voorbeeld kunnen geven. En bij ALT+F9 is het niet nodig om ALT te gebruiken naar mijn weten Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Het is CTRL+F9 Dan wordt er een kloon gemaakt van het object, op exact dezelfde plaats. Als je dan je weg in een hoek van 90° hebt kan je zo snel en makkelijk rechte banen maken. Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik heb geen CTRL of ALT nodig, ik doe gewoon F9, en klaar. Exact hetzelfde en alles... Reageren
Basssss Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ziet er leuk uit voor een eerste map, alleen kun je misschien je foto's ergens anders uploaden. Ik heb namelijk een schijthekel aan ImageShack met hun slome gelaad en al die reclame en programma's die je moet installeren. Ik heb geen CTRL of ALT nodig, ik doe gewoon F9, en klaar. Exact hetzelfde en alles... Bij mij is het ook gewoon F9. Reageren
Timske Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Rate gewoon zoals Bas. En niet over extracten enzo praten :S Reageren
Crusher!! Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 net zegge alt + F9 ken ik niet maar ik ken wel F9 dat werkt in MTA race 1.1.1 en mta race 1.2 of 1.1.2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.