Jump to content

kan ik gta iv beter laten werken?


Voske_junior

Recommended Posts

Ik heb eergisteren gta iv gekocht :dans: en ik heb het geinstaleert

het spel gaat goet maar tog weer niet egt rap

ik hbe 1gb ram

een nvidia geforce 9600gt (512 mb)

een 3,2 gh pentium 4

de garfichs zijn redelijk goed maar ik weet niet of ik het gewoon kan oplosen met meer ram??

dus ik vraag hier wat advies ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

De processor haalt de minimum vereisten niet.

Verder is het RAM ook aan de lage kant.

Ik zou er 3gb ram bij kopen.. Dat helpt al een eind, maar die pc is zowiezo niet echt meer iets. Het is beter om hem te upgraden. voor ong 500eu, kan je gta dan wel draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

De processor haalt de minimum vereisten niet.

Verder is het RAM ook aan de lage kant.

Ik zou er 3gb ram bij kopen.. Dat helpt al een eind, maar die pc is zowiezo niet echt meer iets. Het is beter om hem te upgraden. voor ong 500eu, kan je gta dan wel draaien.

Het is een P4 PC, en de meeste moederborden met een P4 kunnen maximaal 2 GB aan. (4x 512MB), dus dat zal hij eerst eens moeten controleren.

Maar sowieso is die processor niet sterk genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

De processor haalt de minimum vereisten niet.

Verder is het RAM ook aan de lage kant.

Ik zou er 3gb ram bij kopen.. Dat helpt al een eind, maar die pc is zowiezo niet echt meer iets. Het is beter om hem te upgraden. voor ong 500eu, kan je gta dan wel draaien.

jah maar ik heb al een nieuwe grafiche kaart gekocht maar ik denk er aan om een dual core of een qaud core

maar een quadcore is nogal duur :s ik hbe al gekeken dah het er in past want het is en socket 775

Bewerkt: door Voske_junior
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar dan heb je denk ik wel een bios update nodig want in het P4 tijdperk bestond er nog geen Dual Core.

jah maar ik zou egt niet weten hoe ik dat moet doen en ik heb gehoord dat dat heel gevaarlijk is)

Link to comment
Delen op andere websites

De processor haalt de minimum vereisten niet.

Verder is het RAM ook aan de lage kant.

Ik zou er 3gb ram bij kopen.. Dat helpt al een eind, maar die pc is zowiezo niet echt meer iets. Het is beter om hem te upgraden. voor ong 500eu, kan je gta dan wel draaien.

jah maar ik heb al een nieuwe grafiche kaart gekocht maar ik denk er aan om een dual core of een qaud core

maar een quadcore is nogal duur :s ik hbe al gekeken dah het er in past want het is en socket 775

Welke grafische kaart heb je gekocht? als ik vragen mag(of was dat de 9600gt?)... Ehm ik zou toch echt voor de Quadcore gaan.. minimaal de Q6600, je krijgt er spijt van als je een dualcore neemt. en dan zou ik ook voor 4gb ram in totaal gaan kingston valueram 4gb=40eu. dus dat valt ook wel mee.

Bewerkt: door GtaSlave
Link to comment
Delen op andere websites

De processor haalt de minimum vereisten niet.

Verder is het RAM ook aan de lage kant.

Ik zou er 3gb ram bij kopen.. Dat helpt al een eind, maar die pc is zowiezo niet echt meer iets. Het is beter om hem te upgraden. voor ong 500eu, kan je gta dan wel draaien.

jah maar ik heb al een nieuwe grafiche kaart gekocht maar ik denk er aan om een dual core of een qaud core

maar een quadcore is nogal duur :s ik hbe al gekeken dah het er in past want het is en socket 775

Welke grafische kaart heb je gekocht? als ik vragen mag(of was dat de 9600gt?)... Ehm ik zou toch echt voor de Quadcore gaan.. minimaal de Q6600, je krijgt er spijt van als je een dualcore neemt. en dan zou ik ook voor 4gb ram in totaal gaan kingston valueram 4gb=40eu. dus dat valt ook wel mee

jaah die 9600 gt heb ik gekocht wnat daarvoor zat er een 6600 gt in maar het beeld is perfect maar aleen het spel zelf is minder rap maar ik hbe een paar setting veranderd en het gaat al een stuk beter maar ik ga tog ram by kopen

maar weet amnd waar ik 512 reepjes goedkoop kan vinden (in belgie of internet)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...