pauzemenu Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2009 Hallo ik heb een mod gedownload voor Sunshine Garage, nu heb ik de Skoda Sunshine Garage maar sinds ik die heb loopt me spel af en toe vast en de omgeving valt weg en zie dan enkel alleen nog maar de grijze straat kleur. Nu wil ik de orginele Sunshine Garage weer teurg zetten, weet iemand hoe ik dit moet doen en welke bestandjes dat zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Heb je geen Back-Up gemaakt van de Sunshine Garage? =] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Vice City opnieuw installeren. Je savegames even back-uppen voor de zekerheid en dan is alles weer normaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2009 Ik ben niet zo gamer met mod's maar volgens mij is regel 1 bij het toepassen van een mod bij je game: MAAK EEN BACKUP Zodat je als iets gebeurt zoals dit je altijd weer terug kan. Als je dat niet heb, moet je je save-games ff kopieeren. Vice city opnieuw downloaden Save-games weer terugzetten en weer verder gamen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pauzemenu Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2009 Ik ben niet zo gamer met mod's maar volgens mij is regel 1 bij het toepassen van een mod bij je game:MAAK EEN BACKUP Zodat je als iets gebeurt zoals dit je altijd weer terug kan. Als je dat niet heb, moet je je save-games ff kopieeren. Vice city opnieuw downloaden Save-games weer terugzetten en weer verder gamen. ik heb een back up gemaakt van de map vice city. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 Dan moet je de "nieuwe" map Vice City wissen en de oude daar neerzetten. Als je daarmee klaar bent zou je je oude gebouw weer terug moeten hebben! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.