Sa_bulldog Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Hallo leden. ik heb een klein probleempje, Mijn Internet explorder loopt om de zoveel tijd wel eens vast, nu is dit geloof ik algemeen bekend, maar ook Firefox doet dit nu. Heel irritant dus, Maar dat is niet het enigste. Ik kan met Internet Explorer wel naar filmpjes van Windows media kijken, maar firefox laad dit niet meer, ook kan ik met firefox niet meer in onze Corporation The Oceans. Ik moet hier het wachtwoord invullen, maar elke keer als ik dat doe dan gooit hij me terug met gewoon weer de normale tekst vul het wachtwoord in : blablabla.. Met internet explorer wil dit weer wel. Ik moet dus elke keer switchen van firefox naar internet of anders wil ik iets doen. Ik weet zelf niet wat het probleem is, maar ik denk dat er vast wel mensen zijn die het hier wel weten Alvast bedankt.. en voor degene met de oplossing +1 Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Wat bedoel je met +1? Die ken ik nog niet Probeer trouwens eens een speciale virusscanner over je PC te laten scannen, zoals MalwareBytes Anti Malware of zoiets. Misschien dat een virus sommige dingen blokkeert. Anders kan het misschien zijn dat je register in de war is geraakt, of overvol. Dan start je PC meestal ook niet snel op en werkt eigenlijk alles wel wat trager. Probeer dan eens het register op te schonen. De naam van het programma voor dit ben ik alleen kwijt, ik zal er even naar zoeken. Reageren
3cn. Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Wat bedoel je met +1? Die ken ik nog niet daarmee bedoeld hij waarschijnlijk een reputatie punt, iets wat we hier niet kennen. Dus waarschijnlijk zul je wel in zijn respect lijstje belanden :-) Reageren
TomFurga Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Probeer dan eens het register op te schonen. De naam van het programma voor dit ben ik alleen kwijt, ik zal er even naar zoeken.CCleaner is daar een goed programma voor. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Hallo leden.ik heb een klein probleempje, Mijn Internet explorder loopt om de zoveel tijd wel eens vast, nu is dit geloof ik algemeen bekend, maar ook Firefox doet dit nu. Heel irritant dus, Maar dat is niet het enigste. Ik kan met Internet Explorer wel naar filmpjes van Windows media kijken, maar firefox laad dit niet meer, ook kan ik met firefox niet meer in onze Corporation The Oceans. Ik moet hier het wachtwoord invullen, maar elke keer als ik dat doe dan gooit hij me terug met gewoon weer de normale tekst vul het wachtwoord in : blablabla.. Met internet explorer wil dit weer wel. Ik moet dus elke keer switchen van firefox naar internet of anders wil ik iets doen. Ik weet zelf niet wat het probleem is, maar ik denk dat er vast wel mensen zijn die het hier wel weten Alvast bedankt.. en voor degene met de oplossing +1 Hier heeft PatrickW een artiekel geschreven over een FireFox plugin waarmee je met een druk op de knop de pagina in een nieuw tabblad opend in de IE7 code. Ik gebruik het ook en het werkt goed. Zo kan ik weer gewoon naar Newgrounds gaan. Helaas kan ik je niet helpen met dat het internet vaak vast loopt en dat je met FF zelf niet je corp in kan komen. Ik heb namenlijk ook last van bijde problemen. (in BeaT DowN heb je ook dat gedoe met inloggen onder FF, ligt niet aan TO) Al is dat probleem van de corp wel op te lossen met de IE7 plugin. Reageren
Ferre Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Ik snap niet waar al die problemen met Firefox vandaan halen. Maar goed, accepteer je cookies? Check Extra > Opties > Privacy. En heb je alle Flash (player) plugins? Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Bedankt voor alle reacties, Ik kan hier vast en zeker wel wat mee. met de +1 bedoel ik gewoon dat diegene van mij een schouderklopje krijgt maar jullie doen allemaal je best en dat respecteer ik erg Ik ga kijken als ik het kan oplossen met de dingen die zijn gepost. Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.